Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Bluebella współpracuje z Ashish, aby uzyskać najlepszą bieliznę z najwyższej półki

Bluebella współpracuje z Ashish, aby uzyskać najlepszą bieliznę z najwyższej półki

11 października bluebellaMarka bielizny z siedzibą w Londynie Ashish Kolekcja ekskluzywnej bielizny, która pojawi się dzisiaj na rynku. Król wszystkiego, począwszy od cekinów i pionierskich projektów demi-couture z przymrużeniem oka, odważna, subtelna i kolorowa estetyka Ashish jest w pełni zanurzona w odważnych projektach Bluebella – wynik? Odważna kolekcja bielizny, topów, biżuterii do ciała i bluz z kapturem, które wyróżniają się inkluzywnością, indywidualnością i wyjątkowym stylem, który wykracza poza pory roku.

Kierując się ideą osiągalnego haute couture, ta 16-częściowa kolekcja (w tym torba na ubrania z limitowanej edycji) ma połyskujące popielate kolory i charakterystyczne tęczowe odcienie, a kampania rozpoczyna się w popularnym Working Men’s Club w Bethnal Green w Londynie. Sesja łączy w sobie powagę miejsca z bezkompromisową postawą obu plakatów, wysuwając na pierwszy plan żywą, żywą atmosferę.

Emily BendelBluebella, założycielka i dyrektor generalny, mówi o współpracy: „Ashish i Bluebella to marki Hackney (w dzielnicy East London), których wiodący głos nieustannie kwestionuje nasze podejście do seksualności i różnorodności, więc istniało naprawdę naturalne połączenie”. Bendell dodaje: „Ashish bardzo interesuje się bielizną jako kategorią i chcieliśmy zbadać upiększanie, więc pojawiła się również synergia designu. Uwielbiałam pracować z Ashishem, każde spotkanie przez pierwsze pół godziny zaczynało się z myślą o nas i świecie! „

Ashish, którego prace były pokazywane w Victoria and Albert Museum i Met Museum, zgadza się: „Zawsze interesowałem się bielizną i ikonami bielizny, a praca z Blubellą była naprawdę świetna, aby stworzyć kolekcję, która bada tę stronę mody ”. Oprócz zamiłowania do zwodniczych logotypów, nie sądził, że projektant, gdy je projektuje, nie uważa, że ​​komunikaty będą „w sam raz”. „To jest protest” [as seen on chemises and hoodies] W pewnym sensie podsumowuje to, jak się teraz czuję w wielu sprawach”.

„dla niego [Ashish’s] Blask tworzenia znaczących oświadczeń politycznych i komentarzy, nie tracąc przy tym poczucia żartobliwości i optymizmu” jest jednym z powodów, dla których Bendell zdecydował się na współpracę z projektantem, gdzie „podziela nasze zainteresowanie wyzwaniem standardów dotyczących zmysłowości i różnorodności”.

Zapytany o inspirację i przesłanie stojące za tą kolekcją, Bendel powiedział: „Chcieliśmy, aby kolekcja miała znaczenie, łącząc poczucie zabawy z komentarzem świata. Kolekcja została zaprojektowana na długo przed wybuchem wojny na Ukrainie, ale hasło „Pokój światowy” ma teraz zupełnie nowe znaczenie”. W efekcie marka przekaże 10% zysków ze sprzedaży koszulek i koszulek Pokoju Światowego na cele charytatywne Kobiety dla uchodźców.

„Ważne było dla nas również stworzenie kolekcji pamiątek o nieograniczonych możliwościach projektowych”. dodaje Bendell.

Teraz, gdy pandemia naprawdę wydaje się już minąć, jakie są poglądy Bendella i Ashisha na świat mody po pandemii?

Ashish nie waha się: „Chociaż czasami wydaje mi się, że wracamy do poziomów szybkiej mody sprzed pandemii, nadal pracuję we własnym tempie. Lubię myśleć, że po pandemii jesteśmy bardziej świadomi i zdecydowanie mamy więcej rozmów na tematy takie jak Slow Fashion i Diversity.”

Bendell dodaje: „Widzieliśmy prawdziwy zwrot od wygody do fajnych produktów na szczytach naszych list bestsellerów i widzimy, że ten trend znajduje odzwierciedlenie w innych kategoriach. Myślę, że jest to połączenie wyjścia z blokady i szukania lekkiej ulgi od niepokojących wydarzeń na świecie. Nasi klienci pragną w swojej bieliźnie wzorów, kolorów i dramatyzmu.”

I dokładnie to zaoferuje kolekcja Bluebella x Ashish. Limitowana edycja jest już dostępna do zakupów bluebella.com.

READ  „Grand Theft Auto 6” dokonuje pierwszego napadu: ulepsza gry Netflix