Supercars opublikowało dane dotyczące frekwencji na święta Repco Bathurst 1000 w zeszły weekend.
Łącznie 195 578 osób wzięło udział w czterodniowym wydarzeniu, z ponad 7000 kempingów wypełnionych w pierwszym dużym wyścigu, ponieważ ograniczenia wpłynęły na edycje 2020 i 2021.
Nadal utrzymuje się rekordowa frekwencja 207 205 osób, która została ustanowiona w 2012 roku.
Niedzielny Bathurst 1000 pobił rekordy dla grupy Foxtel, z ponad 62,5 milionami minut transmisji strumieniowej.
Średnia oglądalność to 524 000 widzów na powiązanych platformach streamingowych z Kayo Sports i Foxtel.
Relacja Seven z wyścigu wyniosła średnio 1,36 miliona widzów w całym kraju, w tym 68 000 na 7plus.
Shane Howard, dyrektor generalny Supercars, powiedział: „Dziękuję naszym fanom i mieszkańcom Bathurst, którzy udzielili nam wsparcia w najgorszych warunkach pogodowych, jakie kiedykolwiek widzieliśmy podczas Great Race, dziękuję.
„Wkład fanów, wolontariuszy, przewodników, zespołów Supercars, zawodników i urzędników sprawił, że to wydarzenie zapadło w pamięć z wielu powodów w tym roku.
„Produkt końcowy znów był światowej klasy, zarówno dla miejsca, jak i dla osób oglądających transmisję w domu.
„Dziękujemy naszym partnerom telewizyjnym, Foxtel i Seven, rządowi NSW i Radzie Regionalnej Bathurst oraz naszym fanom z całego świata, którzy sprawili, że ten wielki wyścig po raz kolejny zasługuje na swoją nazwę”.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
Black Caps prowadzą 2:1 w serii T20 przeciwko Pakistanowi
Szwajcarzy zyskują zaufanie do nowego AC75, gdy wiatr rozwiewa kiwi
McLaughlin odpowiada po dyskwalifikacji z IndyCar