Otwarte sklepy są prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców i wpisują się w cel firmy polegający na zwiększaniu swojej obecności poprzez wspieranie lokalnych detalistów.
Spar Polska otworzył trzy nowe sklepy w całym kraju w ramach celu zwiększenia obecności na rynku i wsparcia lokalnych sprzedawców. Wszystkie trzy otwarte lokalizacje są obsługiwane przez niezależnych przedsiębiorców na licencji Spar i będą korzystać z niedawnej inwestycji firmy w jej zdolności logistyczne.
Ta podmarka jest teraz w stanie często zapewniać detalistom dostawy na czas. Inwestycja w obiekty, infrastrukturę i system zaopatrzenia wzmocniła ofertę firmy dla polskich przedsiębiorców chcących rozwijać swój biznes.
Najnowsi detaliści, którzy dołączyli do organizacji, odzwierciedlają wezwanie przedsiębiorcy do pozostania niezależnym przy jednoczesnym korzystaniu z praktyk eksperckich, które firma ma do zaoferowania. Zwiększenie asortymentu dostępnego za pośrednictwem marki obejmuje produkty wartościowe, ekologiczne, organiczne i luksusowe, wspierające kompletną ofertę dla klientów.
Koncentracja detalisty na świeżej żywności i rozwiązaniach typu convenience, takich jak Bean Tree Café serwująca świeżą kawę, panini, kanapki i delikatesy, uzupełnia ogólną ofertę.
Jak informowaliśmy w rocznym przeglądzie SPAR International 2021, roczna sprzedaż detaliczna wzrosła o 20% przy średnim rocznym kursie wymiany do 385,3 mln euro.
Powiązane treści
omówić
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Optymistycznie nastawiona Polska chce zostać
Polski sędzia ucieka i ucieka na Białoruś pośród sprzecznych oskarżeń
Nie, Jill Stein nie nazwała Polski „ojczyzną” Żydów