Znany brytyjski prawnik został w zeszłym tygodniu wyrzucony z lotu British Airways po kłótni o uniemożliwienie niani jego rodziny zasiadania w klasie biznes.
Charles Banner, QC, i jego rodzina zostali usunięci z lotu BA2578 przed odlotem do Turynu z Heathrow w czwartek, po rozmowach z personelem pokładowym szalejących, zgodnie z doniesieniami. codzienna poczta.
Pan Banner podróżował z żoną, dziećmi – w wieku od jednego do czterech lat – i nianią rodziny, z których cała piątka została zarezerwowana w klasie biznes, ale przy bramce zostali poinformowani, że niania została zdegradowana do klasy ekonomicznej z powodu przepełnienia.
Kiedy zobaczył wolne miejsce w klasie biznes, prawnik zapytał, czy można tam przenieść nianię, aby mogła mieć oko na dzieci, podczas gdy on i jego żona pracują nad lotem.
Mówi, że pracownicy BA zareagowali niegrzecznie, mówiąc: „Życzysz”.
Pan Banner wkrótce poinformował personel pokładowy, że złożył formalną skargę w tej sprawie do linii lotniczej.
„Gdyby British Airways powiedziały mi, że niania nie może siedzieć z nami w pracy, nie polecielibyśmy i moglibyśmy mieć późniejszy lot. Ale powiedzieli nam to tylko wtedy, gdy dotarliśmy do bramki” Poczta.
„Zachowałem się doskonale, ale rzuciłem wyzwanie personelowi pokładowemu, ponieważ było to właściwe. Spowodowała to małostkowość i zemsta personelu. Byłem bardzo uprzejmy we wszystkim.”
Banner mówi, że naciskał personel pokładowy o wyjaśnienie, dlaczego nie można było skorzystać z zapasowego siedzenia, opisując ich jako „często nas podkreślających”, nie odpowiadając na jego pytania.
Kiedy powiedział załodze, że złożył na nich skargę, poinformowali o tym pilota, który odmówił lotu rodzinie.
Uzbrojeni oficerowie zabrali tę piątkę z samolotu, a później zarezerwowali hotel w pobliżu Heathrow, ponieważ robiło się późno.
QC mówi, że został zmuszony do opłacenia biletu hotelowego, taksówki do Gatwick następnego dnia i pięciu nowych miejsc na lot easyJet do Turynu, o łącznej wartości około 4000 funtów.
Początkowy koszt biletów w klasie biznes wyniósł 1250 funtów (250 funtów na osobę).
Banner mówi, że otrzymał od linii lotniczych dwa ustne przeprosiny i kupony, ale przysięga, że nigdy więcej nie latać.
„To było bardzo niepokojące wydarzenie dla całej rodziny, a sposób, w jaki byliśmy traktowani, był przerażający i w przeciwieństwie do ponad 15 lat przyjemnych doświadczeń podczas lotów British Airways jako stałego klienta” – powiedział dziennikarzom.
„British Airways dały mi kupony jako rekompensatę, ale nie chcę tego, chcę zwrotu gotówki. W wyniku tego incydentu poniosłem dla mnie wiele kosztów pośrednich. „
Rzecznik British Airways powiedział: „Nie tolerujemy destrukcyjnych zachowań, a bezpieczeństwo naszych klientów i załogi jest naszym najwyższym priorytetem”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czas już dzisiaj nie podróżować, ponieważ RAC ostrzega, że 2,6 miliona kierowców wyruszy na drogi w drodze do domu z majowego święta państwowego
PEPE’S PORK WSTĘP KRWI: Oto, co się dzieje
Floki: Czy zbliża się podjazd? Badanie kluczowych wskaźników