Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

15 startupów z branży gier do obejrzenia, według najlepszych inwestorów

Dzięki wsparciu pandemii firmy zajmujące się grami mają się rozwijać w ciągu najbliższych kilku lat. Do 2023 r. liczba graczy w Europie wzrośnie do Ponad 351 AD – Prawie połowa całej populacji.

Wziął pod uwagę kapitał wysokiego ryzyka. Jak dotąd w tym roku Zainwestowali w nią 1,7 mld euro rozpocząć gry, Najwyższy dotychczasowy poziom finansowania.

Francuskie start-upy z branży gier dzielą 990 milionów euro z tych funduszy, np. NFT Surar otrzymał 680 milionów dolarów prowadzony przez SoftBank, i GBL skorzystają z mniejszościowego pakietu nieoficjalnej firmy Voodoo, zajmującej się tworzeniem gier za 266 mln euro.

Ponieważ VC koncentruje się na grach na najwyższym poziomie, pomyśleliśmy, że skorzystamy z okazji, aby zapytać ich, które startupy oglądają.

Philicia Koh – wiceprezes Play Ventures

Play Ventures to firma VC skupiająca się na grach z siedzibą w Singapurze i Helsinkach. Założona przez przedsiębiorców z branży gier i inwestująca na całym świecie w start-upy z branży gier i gier.

czuły – Islandia

Smitten pomaga singlem przełamać lody, z baw się dobrze na nowoczesnych aplikacjach randkowych Ma nadzieję, że stanie się najbardziej zabawną aplikacją randkową w Europie, używając wbudowanych gier i manipulacji, aby pomóc samotnym spotykać się i poznawać ludzi. Randki to duży rynek z dużym popytem, ​​który utrzymuje się na wysokim poziomie, nawet gdy świat wychodzi z blokady. To konkurencyjna przestrzeń, więc zespół Smitten nie ma dla nich biznesu, ale współzałożyciele David Simonarson i Asgeir Visir mają spostrzeżenia i doświadczenie z czasu budowania poważnej aplikacji randkowej The One i finansowania z pierwszej rundy 2,7 ​​miliona dolarów w czerwcu tego roku. rok.

Gry Skunkworks – Helsinki

Skunkworks Games to nieoficjalne studio gier mobilnych. Ich debiutancki tytuł, Merge Friends, obecnie rośnie w szybko rozwijającej się podkategorii gier fusion 2D. W grach scalających gracz ma za zadanie połączyć dwa obiekty w celu stworzenia i odblokowania nowego. Ta podkategoria ma szansę stać się kolejną wielką rzeczą w zwykłych grach logicznych, kategorii zdominowanej przez gigantów typu „dopasuj 3”, takich jak Candy Crush Saga i Toon Blast. Mając inteligentny zespół pełen wrażeń z gier, Skunkworks zamierza tworzyć wiodące w swojej klasie tytuły, które podważają ustalone założenia.

READ  Jaka jest sytuacja z Covid-19 i ograniczeniami podróżowania w innych krajach UE?
Diana Kozyarska – Partner Zarządzający w Smok Ventures

Smok Ventures z siedzibą w Polsce to polsko-amerykański fundusz venture capital, który inwestuje we wczesne start-upy w branży gier, AR/VR, AI, marketingu i technologii finansowej.

nieopowiedziane opowieści – Polska

Untold Tales to niezależny wydawca gier, którego celem jest dostarczanie zabawnych i rozrywkowych gier, ze szczególnym naciskiem na budowanie ciekawych historii. Ta firma została stworzona przez jedne z najbardziej doświadczonych osób w polskim sektorze tworzenia gier.

Doskonała jasność – Polska

Ta firma tworzy strzelanki VR bez kłopotów z kablami. Łączą doświadczenie CEO z Doliny Krzemowej z zespołem wysokiego szczebla, który współpracował z gigantami branży, takimi jak CD Projekt Red czy Techland, a także doświadczeniem w pracy w VR z Google, Sony, Varjo i Oculus na wczesnych etapach adaptacji nowych technologii . Ich gra In Death: Unchained wprowadziła rogue-lite – rodzaj gry, w której kontrolujesz postać próbującą przejść przez różne poziomy i gdzie śmierć jest zawsze obecna – doświadczenie Oculus Quest i zostało ciepło przyjęte przez społeczność.

Rob Lowe – Dyrektor Zarządzający ds. Operacji Cyfrowych w Lego Ventures

Lego Ventures to inwestycyjna część duńskiej grupy Lego. Inwestują głównie w gry, edukację adaptacyjną i wirtualną rzeczywistość.

Rob Lowe, dyrektor zarządzający ds. operacji cyfrowych w Lego Ventures

równomiernie chłodno – Irlandia

Składający się z byłego zespołu założycielskiego Riot i byłego zespołu Blizzarda, zespół tworzy mobilne gry dla młodszych dzieci, z naprawdę odświeżającym podejściem do zarabiania i angażowania młodszych odbiorców i rodzin.

Logika – Szwecja

Interconnection to wysoce utalentowany zespół, który zapewnia łatwość wdrażania technologii wieloosobowej na dużą skalę w grach, umożliwiając wrażenia w stylu metaverse z zapleczem, które można łatwo podłączyć do dowolnego gatunku lub gatunku gier.

mieszać – Zjednoczone Królestwo

Admix to firma reklamowa w grach, która patrzy w przyszłość metaverse i próbuje zrozumieć, w jaki sposób marki mogą lepiej wchodzić w interakcje z konsumentami w połączonych wirtualnych światach. Mają ogromne ambicje, jak stać się „komercyjnym silnikiem” metawersu przyszłości.

READ  Wioska wraca do Renzi po zatrzymaniu COVID-19
Wendy Xiao Shaddick – partner w Northzone

Northzone z siedzibą w Londynie jest firmą venture capital we wczesnej fazie rozwoju, która wspiera firmy w Europie i Stanach Zjednoczonych. Posiada biura w Szwecji, Nowym Jorku i Norwegii.

Wendy Xiao Shaddick, partner w Northzone

bursztynowy mieczDania

Ember Sword z Bright Star Studios rozpoczął budowę MMORPG opartego na blockchain na długo przed tym, jak blockchain stał się popularny i jest prawdopodobnie najbardziej ambitną, długo działającą grą treściową, jaką widzieliśmy do tej pory w grach kryptograficznych.

Cele – Szwecja

Zespół stojący za GOALS pracuje nad stworzeniem najlepszej gry piłkarskiej na świecie. Zdając sobie sprawę z ograniczeń FIFA i PES, GOALS postanawia zbudować szybką grę w piłkę nożną dla wielu graczy opartą na blockchain.

Gry z kolcami – Indyk

Spyke Games to firma zajmująca się grami mobilnymi ze Stambułu, założona przez doświadczony zespół Peak Games i kierowana przez genialną Rinę Onur Sirinoglu. Zespół nie może się doczekać powtórzenia swojego sukcesu z Peak i zbudowania zespołu All-Star.

Cecil Tripwat – Early VC w Earlybird VC

Earlybird VC to wieloetapowy inwestor z siedzibą w Berlinie, skupiający się na europejskich firmach technologicznych.

Lancelot – Francja

Ta firma z siedzibą w Paryżu wykorzystuje systemy geolokalizacji graczy do odkrywania pobliskich miejsc gier i dołączania do innych graczy w lokalnych imprezach sieciowych i zawodach e-sportowych. Jak widzieliśmy w ostatnich latach w przypadku Discord lub Roblox, gry stają się coraz bardziej społecznościowe i partycypacyjne, więc do gier na żywo potrzebne są różne platformy, takie jak Lanslot.

Klasa graczy – Dania

GamerzClass to firma e-sportowa z siedzibą w Kopenhadze, która oferuje kursy poprawiające wydajność graczy w określonych grach wideo, takich jak FIFA lub CounterStrike. Założona w 2019 roku, zebrała 4,2 miliona dolarów od VCs TrueSight Ventures, Dreamcraft Ventures i Founders. Można go porównać do modelu Masterclass, ponieważ słynni gracze e-sportowi prowadzą filmy wyjaśniające konkretne metody gry. Esports to rozwijający się segment, a GamerzClass dodaje ciekawą ofertę do segmentu pionowego.

READ  Wiadomości z rodziny królewskiej – pamiętniki księcia Harry'ego twierdzą, że członkowie rodziny królewskiej byli „cicho szczęśliwi” Meghan nie uczestniczyła w pogrzebie księcia Filipa

Dogami – Francja

Dogami zostanie uruchomiony w przyszłym roku i ma siedzibę w Paryżu Mobilna gra symulacyjna dla zwierząt w czasie rzeczywistym, w którą grasz, aby zarobić. Jego długoterminową wizją jest stworzenie metawersu z niewymiennymi tokenami (NFT) związanymi ze zwierzakami i minigrami, które pozwalają na nagrody w grze. Granie, aby zarobić, to przyszłość gier, a gry Tamagotchi/Pokemon Go mogą trafić na rynek masowy, tworząc ten sam szum, co Axie Infinity, ale dla posiadaczy innych niż kryptowaluty.

Rozrywka powraca Finlandia

NSRuchliwe gry lokalne mają ogromny potencjał, by oferować nowe funkcje i tworzyć dynamikę, a firma Return Entertainment z Helsinek korzysta z tej okazji, Produkcja gier natywna dla chmury i technologia wspierająca. W przypadku oprogramowania następuje zwrot w kierunku gier i W branży wciąż brakuje studia gier, które odblokuje prawdziwy potencjał tworzenia gier natywnych dla chmury.

odtwarzacz gotowy dla mnie – Estonia

Ready Player me to platforma do renderowania między grami dla metaverse, obecnie używana w ponad 500 grach. Ma siedzibę w Tallinie i powstała w tym roku. Wraz z metawersem kształtującym przyszłość gier – a także e-commerce – wysokiej jakości platformy z awatarami są z pewnością obiecujące w kosmosie.

Tom Matsuda jest stażystą redakcyjnym w Sifted. Tweetuj od Umieść tweeta. Dodatkowe raporty Conora Bilbo.