Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zobacz, jak cztery pojazdy elektryczne Hummer maszerują kraby w ruchu ulicznym

Czy kiedykolwiek toczyłeś samochód na jezdni i skręcałeś kierownicą tylko dlatego, że znudziło Ci się siedzenie w korku? Cóż, byłoby bardziej interesujące, gdybyś kupił nowy Hummer EV, ponieważ ma coś, co nazywa się Crab Walk. Po prostu obejrzyj ten film – ty i twoi kumple wychodzicie na ich hamburgery.

System nie jest całkowicie tajny, jak pokazano w październiku 2020 r. Ale ten mały film szpiegowski wysłany do The Fast Lane Truck przez czytelnika pokazuje, jak cztery prototypy wykorzystują pozycję kraba na drodze. Prototypy zawierały trochę błota na oponach i karoserii i sądzono, że podróżowały z toru na tor. Brakuje też wielu plastikowych ozdób.

Te funkcje nie są przełomowe. Kierowanie na wszystkie koła zostało wyposażone na przykład w wielu niemieckich pojazdach, w tym w najnowszej Klasie S. Ale Hummer wydaje się być w stanie obracać się z większą mocą, ponieważ każde koło jest sterowane niezależnie przez silnik elektryczny, więc podpory i mechanizmy różnicowe nie są uwzględnione.

Crab Walk będzie dostępny w ciężarówkach i Samochody typu SUV, Z tylnymi kołami, które mogą się obracać na tych samych lub przeciwnych przednich kołach. To sprawia, że ​​Hummers jest najciekawszym pojazdem elektrycznym w historii. Będą jednak bardzo sprawni również na drodze. W „trybie WTF” (co nie jest skrótem od tego, co myślisz), mówi się, że wersja ciężarówki o mocy 1000 KM rozpędza się od 0 do 60 mil na godzinę w 3 sekundy.

Bałbym się zjechać z nowym akumulatorem po kamienistej drodze, otoczonej niebezpiecznym terenem. Czy to sprawia, że ​​system kraba jest tylko sztuczką? Nie. Środowisko miejskie może być równie trudne, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że ciężarówka jest dłuższa niż GMC Yukon i szersza niż F-150 Raptor.

READ  Potwory mogły zebrać 200 milionów dolarów w rekordowym finansowaniu gier z serii A

Z optymizmem patrzymy na powrót marki Hummer, ponieważ pomaga ona GMC wprowadzić coś nowego zarówno na rynek samochodów luksusowych, jak i na rynek megaciężarówek. General Motors sprzedawał Hammers w latach 1992-2010, po czym porzucił wszystko po bankructwie w 2009 roku.