Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wiodąca polska firma turystyczna ITAKA Lider na Malcie

Wiodąca polska firma turystyczna ITAKA Lider na Malcie



Niedawno w hotelu Radisson Golden Sands odbyło się wspólne wydarzenie MTA, ITAKA Polska i Alpine Sterling DMC, aby uczcić rosnący sukces Malty wśród polskich turystów. Do zgromadzonych przemawiali Prezes MTA dr Gavin Julia, Prezes MHRA Tony Zahra oraz Prezes ITAKA Piotr Henicz. W swoim przemówieniu dr Gulia ciepło powitał kadrę kierowniczą wyższego szczebla, menedżerów sprzedaży i agentów ITAKI i podziękował im za zaangażowanie w sprzedaż Malty, za wybór wizyty i poznania Wysp Maltańskich oraz za organizację Konferencji Lider ITAKA w naszym regionie . naród.

Kilka miesięcy temu biuro regionalne VisitMalta w Warszawie połączyło siły z ITAKĄ Polska, wiodącym touroperatorem na polskim rynku, i zawarło umowę o współpracy. To partnerstwo aktywnie promuje i promuje Wyspy Maltańskie, ze szczególnym uwzględnieniem miesięcy zimowych. W ramach tej umowy ITAKA promuje i sprzedaje również pakiety wakacyjne podróżnym przebywającym w Polsce, którzy chcą odwiedzać Maltę przez cały rok. Umowa ta w dalszym ciągu konsoliduje i rozwija bardzo zachęcające dane dla polskiego rynku w lokalnej branży turystycznej, jednocześnie zwiększając widoczność marki Wysp Maltańskich na polskim rynku.

W ciągu ostatnich dwóch lat Malta rozszerzyła swoje rynki eksportowe, dzięki czemu stała się mniej zależna od głównych rynków Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch i Francji. W efekcie w 2019 roku wzrost odnotowano na rynkach wtórnych, takich jak Europa Wschodnia, gdzie szczególnie Polskę odwiedziło blisko 105 000 gości. MTA zidentyfikowało potencjał polskiego rynku i rozpoczęło intensywne prace nad przyciągnięciem większej liczby polskich turystów na wyspy maltańskie, a w listopadzie 2022 roku w Warszawie otwarto nowe biuro VisitMalta, pierwsze biuro regionalne w Europie Wschodniej, które będzie pełniło funkcję hubu . Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu polskiego rynku, a także służyć jako punkt odniesienia dla Europy Wschodniej i regionu bałtyckiego.

Okazało się to bardzo strategicznym wyborem, gdyż polski rynek rósł w bardzo szybkim tempie, osiągając łącznie 149 000 przyjazdów turystów w okresie od stycznia do listopada 2023 r. i w ciągu pierwszych jedenastu miesięcy uplasował się na piątym miejscu na czołowych rynkach źródłowych. na rok 2023. Ten pozytywny wynik był efektem wzmożonych działań marketingowych MTA na polskim rynku. Zainwestowano w liczne kampanie internetowe i cyfrowe, reklamę drukowaną, ekspozycję w mediach społecznościowych, a także w kampanie radiowe i inne kampanie reklamy zewnętrznej, hosting influencerów w mediach społecznościowych oraz promocję Wysp Maltańskich w popularnych polskich stacjach telewizyjnych. Ponadto poczyniono dalsze prace nad innymi elementami, w tym komunikacją i partnerstwem z różnymi organizatorami wycieczek i liniami lotniczymi. Jeśli chodzi o Polskę, Malta posiada doskonałe połączenia z wieloma polskimi miastami, dzięki czemu wyspa jest dostępna przez cały rok ze wszystkich głównych lotnisk. Pokazuje to, jak polski rynek odegrał ważną rolę w ożywieniu turystyki i zachęcających wynikach osiągniętych w 2023 roku.

READ  JAEA współpracuje przy projekcie polskiego reaktora eksperymentalnego

Polska jest najszybciej rozwijającym się rynkiem źródłowym turystyki krajowej na Malcie. Umowa z ITAKĄ w dalszym ciągu wzmacnia ogromny potencjał, jaki Malta posiada na polskim rynku. Polacy odwiedzają Maltę przez cały rok, zazwyczaj na krótkie wakacje, rodzinne wakacje, naukę języka angielskiego i aktywne wakacje. Polscy podróżnicy szukają ciepłych i gościnnych miejsc, takich jak wyspy maltańskie. Jednak Malta staje się coraz bardziej popularna w Polsce nie tylko ze względu na przyjemny klimat wysp i serdeczną gościnność Maltańczyków, ale co ważniejsze, wyjątkowe wakacje all-inclusive obiecane odwiedzającym dzięki bogatemu dziedzictwu i różnorodnej ofercie produkt turystyczny dostosowany do wszystkich grup wiekowych i zainteresowań.Stale rosnąca liczba połączeń i pojemność miejsc pomiędzy Maltą a Polską.

Dzięki tej umowie z ITAKĄ oraz ciągłej doskonałej komunikacji między obydwoma krajami, MTA ma pewność, że napływ gości z Polski będzie w nadchodzących latach nadal rósł.

„Dzisiaj świętujemy fantastyczne wyniki w dziedzinie turystyki, które osiągnęliśmy w 2023 r., co doprowadziło do pomyślnej ożywienia maltańskiego sektora turystycznego” – powiedziała dr Golia. „Głęboko wierzę, że chociaż polski rynek źródłowy znacząco przyczynił się do tego sukcesu, istnieje wciąż miejsce na rozwój Dzięki tej umowie z ITAKĄ i ich zaangażowaniu w sprzedaż Malty, Alpine Sterling za świetną współpracę jako lokalny DMC ITAKI, panu Tony'emu Zahra, Szefowi MHRA, Biuro Regionalne MTA w Warszawie, w ramach nadzorem Dyrektora Regionalnego Pana Jimmy'ego Attarda i Pana Arthura Grimy, Dyrektora ds. Marketingu, całego personelu MTA oraz utrzymującą się doskonałą komunikacją pomiędzy obydwoma krajami, MTA jest przekonane, że napływ gości z Polski będzie w dalszym ciągu rósł w ciągu najbliższych nadchodzące lata.

„Polski rynek okazał się w ostatnich latach jednym z najbardziej wschodzących rynków eksportowych Malty. Osiągnięto to dzięki znakomitej pracy wykonanej przez Maltański Urząd ds. Turystyki, aby zapewnić, że Wyspy Maltańskie nadal będą atrakcyjnym kierunkiem przez cały czas Minister Turystyki i Higieny Publicznej Clayton Bartolo wyjaśnił: „Nie możemy się doczekać, aż w nadchodzących miesiącach i latach coraz więcej polskich turystów odwiedzi wspaniałość Wysp Maltańskich”.

READ  Jemeński dramat aborcyjny i odpowiedź Polski na „Zadzwoń do mnie po imieniu” wśród realizowanych projektów w Karlowych Warach