Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ujawniono prototyp podwozia Supercar Gen3

Podwozie PACE Gen3

Opublikowano zdjęcia drugiego prototypu podwozia Supercar Gen3, wyprodukowanego przez firmę PACE Innovations.

Ujawnienie wynika z Podwozie wykonane przez Triple Eight Race Engineering, które zepsuło maskę nieco ponad miesiąc temu.

Firma PACE, która zaprojektowała podwozie przyszłego samochodu i zaopatruje szereg zespołów, zaprezentowała dziś podwozie Gen3 w swoim warsztacie w Yatala.

Zdjęcia rozpowszechniane w mediach, choć nie zostały jeszcze narysowane, pokazują przednią i tylną część.

Kliknij tutaj Więcej zdjęć

Dyrektor generalny Supercars, Sean Simer, poinformował, że podwozie zostanie wkrótce wysłane do zespołu Forda zajmującego się homogenizacją, który ma siedzibę w pobliżu PACE, w celu dalszego rozwoju.

„Cieszymy się, że drugie podwozie jest już kompletne i gotowe do rozpoczęcia następnej fazy rozwoju z zespołem homologacyjnym Forda” – powiedział Semer.

„Chcę podziękować pracownikom, którzy spędzili tysiące godzin, aby dojść do tego punktu, a zwłaszcza pracownikom PACE, którzy mają za sobą międzynarodowe sukcesy”.

Alternatywny kąt konstrukcji

Szef działu sportów motorowych Supercars, Adrian Burgess, zwrócił uwagę na lepszą użyteczność podwozia Gen3 w porównaniu z jego poprzednikiem COTF.

„Jesteśmy dumni z pracy włożonej w projektowanie i projektowanie samochodów Gen3” – powiedział Burgess.

„Jesteśmy również bardzo zadowoleni z osiągniętych przez nas zmian w zakresie bezpieczeństwa i możliwości naprawy, które były głównym celem programu”.

PACE już wyposaża podwozie w celu obsługi zgłoszeń na pola Shell V-Power Racing Team DJR w Mistrzostwach Repco Supercars.

Zgodnie z wydaniem Supercars, „PACE dostarczy gotowe podwozie dla większości branży”.

Prezes i dyrektor generalny DJR Ryan Story pochwalił trwającą współpracę między dwiema firmami na Gold Coast.

„Firma PACE Innovations jest dostawcą podwozi dla Team Shell V-Power Racing od 2012 roku i od tego czasu wspólnie wygraliśmy trzy mistrzostwa kierowców i trzech drużyn” – powiedział Story.

„Są doskonałym partnerem z ogromnym doświadczeniem i wiedzą; idealnym uzupełnieniem naszego przybycia na ten ważny kamień milowy jest ukończenie prototypu podwozia Supercar Gen3 dla Forda Mustanga GT”.

READ  NRL 2021: Knights against Sea Eagles Round 12, Newcastle-Manley

Wydanie zdjęć podwozia PACE nastąpiło nieco ponad tydzień po tym, jak Supercars odbyło awaryjne spotkanie ze wszystkimi 11 właścicielami zespołów na Gen3.

Chociaż zasady mają wejść w życie w przyszłym roku, projekt wydaje się być znacznie opóźniony w realizacji.

Nadal nie ma potwierdzonej daty, kiedy prototypy pojawią się na torze wyścigowym, chociaż Seamer poinformował wybrane media, w tym Speedcafe.com, w lutym, że Taka działalność miałaby miejsce „w połowie roku”..

Supercars opublikowało krótkie oświadczenie po południu we wtorek 11 maja, w dniu wspomnianego spotkania, które nie wykluczało jednoznacznie możliwości wprowadzenia Gen3 w połowie roku, a nawet opóźnienia w 2023 roku.

Druga i ostatnia linijka zaproszenia brzmiała: „Wynikiem sesji była kontynuacja prac nad wdrożeniem do 2022 r., Aw nadchodzących miesiącach będziemy kontynuować regularne przeglądy”.

Z Winton SuperSprint sezon 2021 trwa nieco ponad tydzień, a aktywność na torze rozpoczyna się w piątek przed treningiem na stadionie Supercars Championship w sobotę rano.