Wśród przedstawionych w piątek planów przyspieszenia londyńskiej floty autobusowej znajdują się autobusy typu xpress, które omijają przystanki autobusowe i blokują samochody i taksówki na głównych drogach.
Transport for London chce przyspieszyć podróże o 10 procent w czasie, gdy średnie prędkości autobusów ponownie spadły poniżej 10 mil na godzinę ze względu na wzrost wykorzystania samochodów i liczbę pojazdów dostawczych do domu.
TfL również zobowiązał się do biznesplan autobusowy wyeliminowanie wszystkich ofiar śmiertelnych i poważnych obrażeń w autobusach do końca dekady, pomimo serii śmiertelnych kolizji z udziałem pieszych, w tym w Stacja WiktoriaA Shoreditch A Regent Street.
Plan obiecuje 25 km nowych tras autobusowych do 2025 r. i możliwość przekształcenia większej liczby ulic w stylu Tottenham Court Road, gdzie tylko autobusy i rowery są dozwolone od 8 rano do 19:00, od poniedziałku do soboty.
Linia autobusowa z ograniczonym przystankiem na Old Kent Road ma zostać rozważona w tym roku po sukcesie X140 między Harrow a terminalem autobusowym Heathrow, obsługując około jeden na trzy przystanki obok tradycyjnej usługi 140.
TfL chce przyspieszyć elektryfikację swojej floty autobusów z 9 000 pojazdów, ale twierdzi, że do 2030 r. potrzebna jest pomoc rządowa w wysokości 500 mln funtów, a nie aktualna docelowa data 2034 r.
Jednak jego nadzieje na skrócenie czasu podróży autobusem zostaną utrudnione przez czteroprocentową redukcję liczby przejechanych autobusów, która jest wdrażana w celu zaoszczędzenia pieniędzy.
Plan działania TfL brzmi: „Ogólnie uważamy, że te cięcia nie zaszkodzą znacząco naszej zdolności do przyciągania ludzi z powrotem do naszej sieci lub wspólnych celów politycznych burmistrza i rządu.
Jednak w tym momencie dalsze cięcia nie będą poparte dowodami i mogą zagrozić ożywieniu Londynu.
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji