Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

The Coca-Cola Company i Microsoft ogłaszają pięcioletnie strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia inicjatyw związanych z chmurą i generatywną sztuczną inteligencją

The Coca-Cola Company i Microsoft ogłaszają pięcioletnie strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia inicjatyw związanych z chmurą i generatywną sztuczną inteligencją

The Coca-Cola Company i Microsoft ogłaszają pięcioletnie strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia inicjatyw związanych z chmurą i generatywną sztuczną inteligencją.

Atlanta i Redmond w stanie Waszyngton. 23 kwietnia 2024 — Microsoft i The Coca-Cola Company ogłosiły we wtorek pięcioletnie partnerstwo strategiczne w celu ujednolicenia podstawowej strategii technologicznej Coca-Coli w całym systemie; Umożliwianie przyjęcia wiodących technologii; Oraz zwiększaj innowacyjność i produktywność na całym świecie.

W ramach partnerstwa Coca-Cola przeznaczyła 1,1 miliarda dolarów na rozwój rozwiązań Microsoft w zakresie chmury i generatywnej sztucznej inteligencji. Ta współpraca podkreśla ciągłą transformację technologiczną Coca-Coli, opartą na Microsoft Cloud jako preferowanej na całym świecie i strategicznej platformie chmurowej i sztucznej inteligencji Coca-Coli.

Dzięki temu partnerstwu obie firmy będą wspólnie eksperymentować z wiodącymi nowymi technologiami, takimi jak Azure OpenAI, aby opracowywać innowacyjne przypadki użycia sztucznej inteligencji w różnych funkcjach biznesowych. Obejmuje to sprawdzenie, w jaki sposób Copilot dla Microsoft 365 może pomóc w zwiększeniu produktywności w miejscu pracy.

„Dzięki naszemu długoterminowemu partnerstwu poczyniliśmy znaczne postępy w przyspieszaniu transformacji sztucznej inteligencji na poziomie systemowym w The Coca-Cola Company i jej sieci niezależnych rozlewni na całym świecie” – powiedział Judson Althoff, wiceprezes wykonawczy i dyrektor handlowy firmy Microsoft . „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać The Coca-Cola Company w dalszym ciągu wkraczającej w erę sztucznej inteligencji i poszukujemy rozwiązań takich jak Azure OpenAI Service i Copilot, aby wprowadzać innowacje w każdym obszarze swojej działalności”.

Coca-Cola przeniosła wszystkie swoje aplikacje na platformę Microsoft Azure, a większość jej głównych niezależnych partnerów rozlewniczych poszła w jej ślady. Jako lider we wdrażaniu sztucznej inteligencji Coca-Cola od prawie roku wprowadza innowacje w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji i wykorzystała już usługę Azure OpenAI, aby na nowo przemyśleć wszystko, od marketingu po produkcję, łańcuch dostaw i nie tylko. Firma bada obecnie możliwość wykorzystania asystentów cyfrowych generowanych przez sztuczną inteligencję w usłudze Azure OpenAI, aby pomóc pracownikom ulepszać doświadczenia klientów, usprawniać operacje, wspierać innowacje, zdobywać przewagę konkurencyjną, zwiększać wydajność i odkrywać nowe możliwości rozwoju.

READ  Wygląda na to, że Nintendo gromadzi surowce, podwajając wydatki na dostawy w 2019 roku

„Ta nowa umowa opiera się na sukcesie strategii partnerstwa Coca-Coli z Microsoftem i pokazuje nasze zaangażowanie w ciągłą transformację cyfrową” – powiedział John Murphy, prezes i dyrektor finansowy The Coca-Cola Company. „Nasza współpraca z Microsoftem znacznie się rozwinęła – z umowy o wartości 250 milionów dolarów, którą pierwotnie ogłosiliśmy w 2020 roku, do 1,1 miliarda dolarów obecnie”.

Umowa odzwierciedla ważny krok w kierunku cyfrowej transformacji Coca-Coli, skupiający się na zapewnieniu rozszerzonego dostępu do platform chmurowych i AI firmy Microsoft, a także rozwiązań takich jak Microsoft 365, Power BI, Dynamics 365, Defender i Fabric, w celu zwiększenia wydajności i skalowalność. Promując jednocześnie innowacje w całym systemie.

„Nasze rozszerzone partnerstwo z Microsoftem to ważny kolejny rozdział w podróży Coca-Coli w kierunku organizacji stawiającej na rozwój cyfrowy, opartej na nowych technologiach” – powiedział Neeraj Tolmar, starszy wiceprezes i globalny dyrektor ds. informacji w The Coca-Cola Company. „Możliwości firmy Microsoft pomagają przyspieszyć wdrażanie sztucznej inteligencji w celu stworzenia dodatkowej wartości dla przedsiębiorstwa”.

O firmie Coca-Cola

The Coca-Cola Company (NYSE: KO) to zintegrowana firma produkująca napoje, której produkty sprzedawane są w ponad 200 krajach i terytoriach. Celem naszej firmy jest unowocześnianie świata i wprowadzanie zmian. Sprzedajemy wielomiliardowe marki napojów w wielu kategoriach napojów na całym świecie. Nasze portfolio marek napojów bezalkoholowych obejmuje Coca-Colę, Sprite i Fanta. Nasze marki wody, napojów sportowych, kawy i herbaty obejmują Dasani, Smartwater, Vitaminwater, Topo Chico, BODYARMOR, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak i Ayataka. Nasze marki soków, nabiału o wartości dodanej i napojów roślinnych obejmują Minute Maid, Simply, Innocent, Del Valle, Fairlife i AdeS. Stale przekształcamy nasze portfolio, od ograniczania cukru w ​​napojach po wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów. Staramy się wywierać pozytywny wpływ na życie ludzi, społeczności i planetę poprzez uzupełnianie wody, recykling opakowań, praktyki zrównoważonego pozyskiwania i redukcję emisji gazów cieplarnianych w całym naszym łańcuchu wartości. Razem z naszymi partnerami w dziedzinie opakowań zatrudniamy ponad 700 000 osób, pomagając zapewniać możliwości ekonomiczne lokalnym społecznościom na całym świecie. Dowiedz się więcej poprzez www.coca-colacompany.com I śledź nas dalej Instagrama, Facebook I LinkedIn.

READ  Czy plotka o przejęciu Xbox może dotyczyć nowego japońskiego studia w TGS?

O Microsoft

Microsoft (Nasdaq „MSFT” @microsoft) umożliwia cyfrową transformację na miarę ery inteligentnej chmury i inteligentnej krawędzi. Jej misją jest umożliwienie każdej osobie i każdej organizacji na świecie osiągnięcia więcej.

Aby uzyskać więcej informacji, kliknij:

Microsoft Media Relations, WE Communications for Microsoft, (425) 638-7777, [email protected]

Firma Coca-Cola, Scott Leith, [email protected]

Uwaga dla redaktorów: Więcej informacji, wiadomości i poglądów firmy Microsoft można znaleźć w witrynie Microsoft Source pod adresem http://news.microsoft.com/source. Linki internetowe, numery telefonów i adresy były prawidłowe w momencie publikacji, ale mogły ulec zmianie. Aby uzyskać dodatkową pomoc, dziennikarze i analitycy mogą skontaktować się z zespołem szybkiego reagowania firmy Microsoft lub innymi odpowiednimi osobami wymienionymi na stronie https://news.microsoft.com/microsoft-public-relations-contacts.