Pracownik, który prosił o zachowanie anonimowości, dostarczył szereg zdjęć zrobionych na poczcie w Stourton, przedstawiających paczki i walizki „rozrzucone po całym doku” i „ułożone na wysokość sześciu stóp”.
Mężczyzna, który pracuje dla Royal Mail od prawie dziesięciu lat, powiedział w tym tygodniu Yorkshire Evening Post: „Tego wieczoru przyszedłem do pracy w najbardziej zdezorganizowanej operacji, jaką kiedykolwiek widziałem.
„Jestem zawstydzony i przerażony brakiem zarządzania lub sprzętu w najbardziej ruchliwej porze roku”.
on to powiedział poczta królewska Zmniejszył liczbę nadgodzin dostępnych dla pracowników, a także zatrudnił mniej pracowników tymczasowych w okresie świątecznym niż zwykle. Powiedział również, że nie dostarczono żadnego dodatkowego wyposażenia, takiego jak klatki.
Royal Mail odpowiedział, że strajk zaostrzył problemy w centrach i dodał, że obrazy „nie są niczym niezwykłym w szczycie sezonu”.
Pracownik Royal Mail powiedział: „To pierwsze Boże Narodzenie, w którym właśnie widzieliśmy pocztę leżącą na boku.
„Problem polega na tym, że Royal Mail zwykle otwiera małe centra dystrybucyjne w okolicach Leeds, aby pomóc, ale tak się nie stało”.
Powiedział, że od początku strajku Royal Mail ograniczyła liczbę nadgodzin. Zwykle w okresie świątecznym w centrum pracuje na zmiany do 100 nadgodzin, ale teraz tę liczbę można policzyć na palcach jednej ręki.
Powiedział: „Ponieważ nie ma pracowników do pracy w godzinach nadliczbowych, pracownicy tymczasowi prawie nie wiedzą, co robią.
„To prawie tak, jakby Royal Mail nie chciała włożyć w to wysiłku”.
Powiedział też, że w ostatnich miesiącach duża liczba pracowników złożyła wnioski o zwolnienia i próbuje odejść z firmy. Powiedział: „Szczerze mówiąc, to trochę rozczarowujące.
„Uważamy się za pracowników rządowych i otrzymujemy skargi od klientów. Chcemy wykonywać dobrą robotę w Royal Mail, ale teraz wywierają presję na personel. Pojawiły się niezliczone wnioski o dobrowolne zwolnienia osób, które są nieco ponad to.
Dodał: „Myślę, że to wymówka dla Royal Mail, aby powiedzieć, że te problemy zostały spowodowane przez strajki”.
Rzecznik Royal Mail powiedział: „Mamy dobrze opracowane plany awaryjne, aby zapewnić opiekę naszym klientom i zminimalizować opóźnienia podczas prac przemysłowych CWU, aby zapewnić łączność między ludźmi, firmami i krajem.
„Te obrazy nie są niczym niezwykłym w szczycie sezonu, kiedy centra pocztowe i biura doręczeń przetwarzają bardzo duże ilości przesyłek pocztowych. Obrazy pokazują rozładowywanie poczty i przemieszczanie jej przez nasze systemy w celu późniejszej dystrybucji.
„Boże Narodzenie to nasz najbardziej pracowity okres w roku i zdajemy sobie sprawę z dodatkowych długości pracy naszych pracowników i kobiet oraz tysięcy pracowników tymczasowych, którzy wspierają nas w szczycie sezonu, aby dostarczać większe ilości paczek i kartek niż my. Nasi menedżerowie są przeszkoleni, aby wspierać swoje zespoły w dostarczaniu klientom spójnych i wydajnych usług oraz zapewniać sprawiedliwe i możliwe do zarządzania obciążenie pracą wśród współpracowników”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy cena Ethereum osiągnęła najniższy poziom? Wskaźnik wyprzedzający pozwala na taką prognozę ceny ETH
Google zwalnia 28 pracowników po protestach w związku z umową chmurową z Izraelem | Izraelska wojna w Gazie
318 milionów dolarów wpływa do Ethereum: dobra wiadomość dla ceny ETH?