SPAR Strategia wieloformatowa, Firma stwierdziła, że włączenie sklepów należących i prowadzonych przez niezależnych detalistów jest impulsem do jej ekspansji w Polsce.
Strategia obraca się wokół lokalnych przedsiębiorców i dostawców i oferuje konsumentom dobre doświadczenia zakupowe dzięki szerokiej gamie nowych produktów i składników pozyskiwanych lokalnie.
SPAR otworzył niedawno nowe supermarkety w Warszawie i Wrocławiu, każdy o powierzchni handlowej ok. 500 mkw.
Oba sklepy oferują lokalnie wytwarzane produkty i delikatesy ukierunkowane zarówno na potrzeby mieszkańców, jak i turystów.
Asortyment pieczywa obejmuje wypieki sklepowe oraz wypieki pochodzące z lokalnych piekarni.
Przedsiębiorczość lokalna
Komentując plan ekspansji, Wayne Hodgson, prezes zarządu, powiedział: „Stale budujemy sieć i szukamy nowych lokalizacji, aby wspierać naszych niezależnych detalistów.
„Stawiamy na polskich przedsiębiorców – nasi detaliści i producenci to w większości firmy rodzinne z tradycjami. Na naszych półkach sklepowych klienci mogą znaleźć wiele dobrej jakości polskich produktów oraz najlepszej jakości produkty marki własnej SPAR”.
Detalista otworzył również sklep spożywczy w Bagano, który oferuje szeroki wybór owoców i warzyw, świeże mięso i wędliny.
Jest to drugi w mieście sklep SPAR, skupiający się na zakupach doładowujących o powierzchni handlowej 167 mkw.
Rozbudowa sieci
W marcu tego roku SPAR otworzył kilka supermarketów Eurosbar w różnych częściach kraju, w tym własne punkty sprzedaży i niezależne sklepy.
Wśród tych otwarć znalazł się supermarket Eurosbor o powierzchni 1400 metrów kwadratowych w Bosnonie, dawny outlet Pyotr i Powell.
Sklep oferuje ponad 20000 SKU, w tym mieszankę artykułów spożywczych i świeżych produktów. Specjały od lokalnych dostawców uzupełniają asortyment importowanych produktów – dodał SPAR.
W asortymencie nowości znajdują się owoce i warzywa, sery, ryby, wyroby piekarnicze i cukiernicze, a sektor gotowych do spożycia oferuje popularne lokalne specjały.
Sklep jest wyposażony w nowoczesne systemy chłodnicze i oświetleniowe, a w piekarni i nowych zakładach produkcyjnych wykorzystywane są naturalne składniki, które poprawiają otoczenie sklepu.
Po otwarciu sklepu w Bośni, w Gdańsku pojawił się kolejny supermarket EUROSPAR, który został zastąpiony przez sieć Pyotr i Powell.
W Toruniu niezależny detalista przekształcił dwa sklepy Piotr i Pawel na format supermarketu EUROSPAR.
SPAR Polska dodał, że chce utrzymać tempo wzrostu przez cały rok i liczy na współpracę z niezależnymi detalistami.
© 2021 European Supermarket Magazine – Dowiedz się więcej Etykieta osobista Historie, klikając tutaj. Artykuł autorstwa Dayita Das. Kliknij Rejestracja Rejestrować ESM: European Supermarket Magazine.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Pojedynek” z Edenem Gillenem w roli głównej kończy zdjęcia główne w Polsce | aktualności
Amazon uruchamia w Polsce program proklimatyczny
USAG Poland finalizuje instalację sprzętu fitness o wartości 1,2 mln dolarów | stan