Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Strategia wieloformatowa napędza ekspansję SPAR w Polsce

SPAR Strategia wieloformatowa, Firma stwierdziła, że ​​włączenie sklepów należących i prowadzonych przez niezależnych detalistów jest impulsem do jej ekspansji w Polsce.

Strategia obraca się wokół lokalnych przedsiębiorców i dostawców i oferuje konsumentom dobre doświadczenia zakupowe dzięki szerokiej gamie nowych produktów i składników pozyskiwanych lokalnie.

SPAR otworzył niedawno nowe supermarkety w Warszawie i Wrocławiu, każdy o powierzchni handlowej ok. 500 mkw.

Oba sklepy oferują lokalnie wytwarzane produkty i delikatesy ukierunkowane zarówno na potrzeby mieszkańców, jak i turystów.

Asortyment pieczywa obejmuje wypieki sklepowe oraz wypieki pochodzące z lokalnych piekarni.

Przedsiębiorczość lokalna

Komentując plan ekspansji, Wayne Hodgson, prezes zarządu, powiedział: „Stale budujemy sieć i szukamy nowych lokalizacji, aby wspierać naszych niezależnych detalistów.

„Stawiamy na polskich przedsiębiorców – nasi detaliści i producenci to w większości firmy rodzinne z tradycjami. Na naszych półkach sklepowych klienci mogą znaleźć wiele dobrej jakości polskich produktów oraz najlepszej jakości produkty marki własnej SPAR”.

Detalista otworzył również sklep spożywczy w Bagano, który oferuje szeroki wybór owoców i warzyw, świeże mięso i wędliny.

Jest to drugi w mieście sklep SPAR, skupiający się na zakupach doładowujących o powierzchni handlowej 167 mkw.

Rozbudowa sieci

W marcu tego roku SPAR otworzył kilka supermarketów Eurosbar w różnych częściach kraju, w tym własne punkty sprzedaży i niezależne sklepy.

Wśród tych otwarć znalazł się supermarket Eurosbor o powierzchni 1400 metrów kwadratowych w Bosnonie, dawny outlet Pyotr i Powell.

Sklep oferuje ponad 20000 SKU, w tym mieszankę artykułów spożywczych i świeżych produktów. Specjały od lokalnych dostawców uzupełniają asortyment importowanych produktów – dodał SPAR.

W asortymencie nowości znajdują się owoce i warzywa, sery, ryby, wyroby piekarnicze i cukiernicze, a sektor gotowych do spożycia oferuje popularne lokalne specjały.

Sklep jest wyposażony w nowoczesne systemy chłodnicze i oświetleniowe, a w piekarni i nowych zakładach produkcyjnych wykorzystywane są naturalne składniki, które poprawiają otoczenie sklepu.

READ  Mattie Kesh nauczył się już hymnu Polski od YOUTUBE, przygotowując się do debiutu po zostaniu gwiazdą Aston Villi

Po otwarciu sklepu w Bośni, w Gdańsku pojawił się kolejny supermarket EUROSPAR, który został zastąpiony przez sieć Pyotr i Powell.

W Toruniu niezależny detalista przekształcił dwa sklepy Piotr i Pawel na format supermarketu EUROSPAR.

SPAR Polska dodał, że chce utrzymać tempo wzrostu przez cały rok i liczy na współpracę z niezależnymi detalistami.

© 2021 European Supermarket Magazine – Dowiedz się więcej Etykieta osobista Historie, klikając tutaj. Artykuł autorstwa Dayita Das. Kliknij Rejestracja Rejestrować ESM: European Supermarket Magazine.