Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Przecież Starfield nie wymaga szybkiej podróży… w pewnym sensie

Przecież Starfield nie wymaga szybkiej podróży… w pewnym sensie

Pluton nie jest planetą. To nie powinno już być kontrowersyjnym stwierdzeniem, ale rozpala nowe emocje wraz z wydaniem epickiej kosmicznej gry RPG, pole gwiazd. Deweloper i streamer Alanah Pearce chciała się dowiedzieć, czy epicka kosmiczna gra RPG firmy Bethesda rzeczywiście wymagała szybkiej podróży podczas wszystkich podróży międzyplanetarnych, wyruszając w siedmiogodzinną podróż z Ziemi na planetę karłowatą.

pole gwiazd Gracze zamierzają korzystać z szybkiej podróży, aby przemieszczać się pomiędzy planetami i układami słonecznymi. Ku rozczarowaniu wielu osób, które liczyły na bardziej naturalną możliwość latania z jednej orbity na drugą, powszechnie spekulowano, że gra zamiast tego wysyła graczy do skyboxów otoczonych Układem Słonecznym, gdzie niezamieszkane planety są jedynie dekoracjami na ścianach . Nieustraszony odkrywca, podcaster i pisarz w Santo Monica Studios, Alana Pierce postanowiła poznać prawdę.

Zbliżanie się do Plutona w polu gwiazdowym.

zrzut ekranu: Alana Pierce / Bethesda / Twitch / Kotaku

Plan Pearce’a zakładał lot po znanych ścieżkach Drogi Mlecznej, aby sprawdzić, czy można dotrzeć do tych dodatkowych światów za pomocą pary kosmicznej gracza. Aby to zrobić, plan był taki, aby wskazać lokalizację, a następnie pozostawić grę uruchomioną, gdy śpi. Jednak przebij Pierwszym problemem było to, gdzie się udać. startowy Próbując celować w Ziemię, okazuje się, że bardzo realistyczne orbity planet w grze sprawiłyby, że dokładne celowanie przed pójściem spać byłoby nierealne. Zamiast tego, po długich naradach, podjęto decyzję o skierowaniu statku na prawo od Plutona.

Czytaj więcej: 17 rzeczy, które chciałbym wiedzieć, zanim zacząłem grać w Starfield

Okazuje się, że nie jest to takie proste. To nigdy nie jest takie proste. Za każdym razem, gdy konsola Xbox Pearce’a kładła się spać, gra się zatrzymywała, co oznaczało, że w nocy nie robił żadnego postępu, dopóki streamer nie obudził się i nie nacisnął A, po czym ponownie zapadł w sen.

Kiedy obudzisz się siedem godzin późniejPearce jednoznacznie udowadnia, że ​​w grze nie wykorzystuje się podniebnych skrzyń. Układy słoneczne przedstawione na tej ogromnej mapie kosmicznej są prawdziwe i podobnie jak te rzeczywiste, składają się głównie z przerażająco rozległych przestrzeni, w których nie ma niczego. A teraz była 47 kilometrów od ciała trolla.

W tym momencie tekstury uległy znacznemu rozmyciu, co wskazywało na to, że Bethesda nie miała zamiaru, aby ktokolwiek to robił. Potwierdza raczej, że kiedy faktycznie dotarł do nieplanety, Pearce przeleciał przez powłokę powierzchniową Plutona i na pewnym poziomie wszedł w nią, po czym obiekt transneptunowy Stała się niewidzialna, odsłaniając resztę przestrzeni wokół swojego statku.

Wydostanie się na drugą stronę okazało się nieco trudniejsze. Ponieważ pomimo niekończących się obelg pod adresem Plutona za jego mały rozmiar, nadal ma on średnicę 2376 kilometrów. Podróżowanie z taką prędkością w podprzestrzeni oznaczałoby, że zajęłoby to wiele godzin. więc wiesz, Alana Pierce wróciła do łóżka.

Po kolejnych pięciu godzinach statek ponownie oddalił się od planety. Co zaskakujące, Pearce poinformowała, że ​​była tak zmęczona, że ​​po powrocie do łóżka zemdlała i uderzyła się w głowę. Ale to było dla nauki.

READ  Narzędzie wiersza poleceń systemu Windows 10 otrzymuje dość odważne uaktualnienie