Adverty AB, wiodący dostawca reklam w grach i opatentowany twórca zautomatyzowanego formatu reklam w trakcie filmu, nawiązał strategiczne partnerstwo z MediaFarm, wiodącą firmą zajmującą się sprzedażą interaktywną w Polsce. Głównym celem tego sojuszu jest rozszerzenie oferty reklamy w grach Adverty na polskim rynku.
Partnerstwo będzie wykorzystywać rozległą sieć agencji medialnych MediaFarm, aby oferować flagowe rozwiązanie Adverty w zakresie reklam na żywo markom, które chcą zaangażować swoją grupę docelową dzięki immersyjnym i angażującym kampaniom w Polsce.
„Cieszymy się, że możemy połączyć siły z MediaFarm, aby rozszerzyć naszą globalną obecność na bardzo ważnym i dużym polskim rynku” – powiedział Jonas Söderqvist, dyrektor generalny Adverty. „Dzięki wiedzy i sieci MediaFarm będziemy mogli oferować wysoce interaktywne kampanie w grach w Polsce”.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Adverty w celu wprowadzenia tej innowacyjnej oferty na polski rynek. Jest to przełom dla kupujących, którzy chcą zaangażować polską publiczność w niezwykle ważne środowisko gier” — powiedział Thomas Bruce, dyrektor generalny MediaFarm.
O firmie Mediapharm
Założona w 2011 roku, z siedzibą w Warszawie (Polska), MediaFarm jest prywatnym domem sprzedaży mediów interaktywnych. MediaFarm, lider reklamy dziecięcej, oferuje szereg sprawdzonych produktów cyfrowych, w tym wideo, display, multimedia interaktywne i niestandardowe. MediaFarm reprezentuje wydawców setek serwisów i aplikacji, z których wiele zlokalizowanych jest wyłącznie na polskiej ziemi.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Signicat poszerza swoje portfolio tożsamości cyfrowej, umieszczając mojeID Poland jako pierwszego niepolskiego agregatora
Polscy konserwatyści ostrzegają przed „brukselską elitą” przed wyborami
Polska „oczywiście” byłaby zainteresowana kanadyjskim LNG: Duda