Parasol stworzony w ramach współpracy między Gucci Adidas stanął w obliczu burzy krytyki w Chinach, a użytkownicy mediów społecznościowych śmieli się z jego niezdolności do utrzymania właściciela przed wilgocią.
Chińscy konsumenci powołują się na fakt, że produkt wyceniony na 11 000 juanów (1 311 funtów) i jeszcze niedostępny, nie spełnia podstawowej funkcji, jakiej może oczekiwać użytkownik.
Nazwany „daszkiem przeciwsłonecznym” na stronie internetowej Gucci, element z kolekcji Adidas x Gucci jest oznaczony ostrzeżeniem, że „nie jest wodoodporny i jest przeznaczony do ochrony przed słońcem lub do celów dekoracyjnych”.
Akcesorium zostało wyszydzone na chińskiej platformie mediów społecznościowych Weibo, a BBC poinformowało, że jeden użytkownik nazwał go „bardzo dużym, ale nieprzydatnym oświadczeniem modowym”, podczas gdy inny napisał: „Dopóki jestem biedny, nie będą w stanie nakłonić mnie do zapłacenia za to.”
Twitter również odnotował swoją pogardę. „Wyobraź sobie, że kupisz parasol za 1600 dolarów jako symbol statusu, dowiadujesz się, że nie zatrzymuje deszczu, a potem odkrywasz, że nigdy nie był przeznaczony” Tweetuj jednego użytkownika.
W komentarzach dla pekińskiego magazynu Caijing, Gucci powiedział, że przedmiot „nie jest zalecany do użytku jako parasol na co dzień” i „ma dobrą wartość dla kolekcjonerów i nadaje się do stosowania jako codzienny dodatek”.
Zapisz się do pierwszego wydania, naszego bezpłatnego codziennego biuletynu – codziennie rano o 7 rano GMT
Oczywiście nadal istnieje rynek na przedmiot, w którym nie chodzi o praktyczność, a bardziej o modę. Na stronie Gucci UK, Jest lista oczekujących na parasolZa 870 funtów jest trochę tańszy.
Gucci nadal jest wybitną gwiazdą w branży haute couture. W tym tygodniu marka Zorganizował pokaz mody W XIII-wiecznym zamku w Apulii w południowych Włoszech poleciała z redaktorami i wpływowymi osobami z całego świata na wydarzenie mające na celu dostosowanie ekspozycji jej kolekcji do zaćmienia Księżyca.
Do niedawna odnosił sukcesy w Chinach, które mają być największym rynkiem luksusowym do 2025 roku. Analitycy Daxue Consulting oceniają, że Gucci jest czwartą najpopularniejszą luksusową marką w kraju, po Chanel, Dior i Hermès. Odkąd Alessandro Michele został dyrektorem kreatywnym w 2015 roku, rynek chiński był kluczowym czynnikiem przyspieszonego rozwoju Gucci.
Blokady w Chinach w ciągu ostatnich kilku miesięcy w ramach Surowe środki w kraju w celu zwalczania Covidbezpośrednio wpłynęło na wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2022 r. W kwietniu ujawniło swoją sprzedaż Wzrósł o 13% w porównaniu do oczekiwanych przez analityków 19%Cena akcji spółki macierzystej Kering następnie spadła.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji