MEGHAN Markle została skrytykowana za „absurdalne” posunięcie przed powrotem księżnej Kate do opinii publicznej w „Trooping the Colour”.
Wygląda na to, że Meghan wysłała nowe produkty American Riviera Orchard bliskiemu przyjacielowi księcia Harry’ego, Nacho Figuerasowi, który zamieścił ich zdjęcia w swoich Instagram Stories na kilka godzin przed obchodami urodzin króla.
Na ulotkach znajdował się dżem malinowy z etykietą wskazującą, że jest to tylko jeden z dwóch wyprodukowanych słoików oraz ciastka dla psów.
Komentator królewski Richard Fitzwilliams powiedział The Sun: „Meghan i Harry doskonale wiedzą, że wszystko, co robią, jest monitorowane przez prasę. A pomysł, że zrobiliby coś w dniu Trooping the Color. To znaczy, jest dość absurdalny”.
„Na etykiecie na słoiku jest napisane dwa na dwa, jeśli ona wyśle tylko dwa słoiki, jaki to ma sens? Nie sądzę, żeby to zostało przemyślane. To nie ma żadnego PR-owego sensu. To śmieszne”.
Fitzwilliams skrytykował także parę za to, że „nigdy nie przejmowała się” królewskim protokołem. „Żaden z jej doradców ds. PR nie doradzał Meghan, aby to robiła. To trochę żart” – powiedział.
„To bardzo dziwne, gdyby właśnie wysłała dżem przyjaciółce, powinna była poprosić go, aby go nie rozprowadzał, w przeciwnym razie najwyraźniej by ich to rozśmieszyło”.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Książę William: „Pokażę ludziom, jak zapobiegać bezdomności” | Książę William
Sharon De Clarke: „Kiedy po raz pierwszy zaczęłam oglądać role telewizyjne, były to po prostu niekończące się pielęgniarki” | Sharon D. Clark
Transmisja na żywo: substancja i najlepszy horror ciała na Halloween | Horrory