Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ostrzeżenie kierowcy po tym, jak powiedziała, że ​​jest „uwięziona” przy bramce autobusowej Gateshead

Ostrzeżenie kierowcy po tym, jak powiedziała, że ​​jest „uwięziona” przy bramce autobusowej Gateshead

Kierowca miejski w Gateshead został oskarżony o „uderzenie” po tym, jak został ukarany grzywną za wjechanie na pas dla autobusów, z którego, jak twierdziła, nie była w stanie uciec.

Paula Spedge, która mieszka w Durham, mówi, że nie miała pojęcia, że ​​wjechała do bramki autobusowej na High West Street w centrum miasta Gateshead, ponieważ twierdzi, że nie była wystarczająco oznakowana, a po wejściu do środka nie miała możliwości wejścia . . zostawiając go.

Odcinek, o którym mowa, to brama autobusowa, czyli krótki odcinek ulicy, przez który mogą przejeżdżać tylko autobusy i inne dopuszczone pojazdy. Różni się od pasa dla autobusów, który jest pasem na drodze używanym przez inne pojazdy, który jest oznaczony ciągłą grubą białą linią.

Czytaj więcej: Rodziny na północnym wschodzie mogą stracić tysiące po niepowodzeniu ulepszeń domów w Beninie

Rada Gateshead twierdzi jednak, że bramka autobusowa została podpisana zgodnie z odpowiednimi przepisami, a kierowcy są świadomi jej lokalizacji i dlatego mogą uniknąć mandatu.

Paula, dyrektor firmy, nałożyła mandat karny (PCN) w wysokości 70 funtów i odwołała się od tej decyzji, ale mówi, że była zdumiona, gdy sąd ds. bramę, gdy tylko znalazła się w środku.

Paula mówi, że rada zawracania przy bramce autobusowej jest potencjalnie niebezpieczna(Zdjęcie: Craig Connor/Chronicle Live)

Paula, lat 59, powiedziała: „Nie jestem niezadowolonym kierowcą, który nie chce płacić, ponieważ mój PCN został już opłacony. Podnoszę rękę, kiedy się mylę, ale myślę, że ta konkretna bramka autobusowa w Gateshead został zaprojektowany tak, aby celowo łapać kierowców w pułapki, a tym samym pobierać od nich opłaty za radość.

„Sygnalizacja świetlna High Street i High West Street nie uniemożliwia kierowcom skręcania w prawo w bramkę autobusową, a znak New Bus Lane Ahead nie jest skierowany w stronę kierowców na High Street skręcających w prawo w bramkę autobusową i nie wskazuje, jak daleko Bramka autobusowa Nie ma znaków, które dawałyby kierowcom wystarczająco dużo czasu na ominięcie bramki autobusowej, nie ma alternatywnych sposobów jej ominięcia, a kierowcy są świadomi bramki autobusowej dopiero po jej wjechaniu, więc nie mają możliwości unikania kodów PIN. Jak to może być rozsądne?

READ  Dyrektor sieci kolejowej podał się do dymisji po tym, jak pasażerowie pozostali sami

„Wróciłem na drogę po otrzymaniu kary, aby upewnić się, że moja apelacja została usprawiedliwiona, i kiedy tam byłem, zauważyłem kobietę, która nagle zaczęła hamować, kiedy wyraźnie zdała sobie sprawę, że ma zamiar wjechać na bramkę autobusu, a dwie minuty później próbował zawrócić.

Jednak kierowca pojazdu nie miał wystarczająco dużo miejsca do skrętu, więc zanim mógł pomyślnie skręcić w High West Street, musiał zawrócić na północną stronę High West Street. Kierowca mógł z łatwością spowodować wypadek lub autokary z tyłu gwałtownie hamować, poza oczywistym ryzykiem wjechania w nadjeżdżający z naprzeciwka duży ruch.

„Aby dodać obrazę do obrażeń, mój partner jechał za mną swoim samochodem, więc mamy dwa PCN. Myślę, że rada rady zawróciła w pewnym miejscu na High West Street, aby uniknąć wjechania w bramę autobusową jest potencjalnie niebezpieczne i nie jest zadowalającym rozwiązaniem problemu.Chciałbym również zauważyć, że na drodze nie ma żadnych znaków ani oznaczeń ostrzegających kierowców, aby zawrócili, aby ominąć bramkę autobusową”.

„Nie jesteśmy z Gateshead i nie jeździmy często do miasta, a ta bramka autobusowa szczerze zaskoczyła mnie i mojego partnera. Myśleliśmy, że mamy rozsądną sprawę do odwołania, ale byłem zdumiony, gdy grzywna została uchwalona. Naprawdę czuję się uwięziony na pasie dla autobusów po tym, jak wsiadłem, nie wiedząc, że to zrobiłem”.

the Sąd karny w ruchu drogowym Raport przyznaje, że Paula nie zamierzała wjeżdżać przez bramkę autobusową, ale stwierdza: „Stwierdzam, że jest czas i możliwość bezpiecznej zmiany kierunku. Uważam, że istnieją możliwości, aby pojazd bezpiecznie skręcił i nie wjechał w bramkę autobusową ”.

Rzecznik Gateshead Council powiedział, że PCN został podtrzymany przez niezależny trybunał, a rada uważa, że ​​brama autobusowa jest wystarczająco oznakowana dla kierowców. „Brama autobusowa na High West Street została podpisana zgodnie z odpowiednimi przepisami” – powiedział. „Trybunał ds. Ruchu Drogowego wyraźnie zdaje sobie sprawę, że tak jest, ponieważ grzywna nałożona na tego kierowcę została utrzymana w mocy.

READ  Ceny energii zmuszają puby i browary do zamykania | Wiadomości biznesowe


Czy kiedykolwiek znalazłeś się na pasie dla autobusów, nie zdając sobie sprawy, gdzie jesteś? Dołącz do poniższej rozmowy

Obecność bramki autobusowej jest wskazana na znakach na skrzyżowaniu High Street / Arthur Street / High West Street, aby umożliwić kierowcom podjęcie decyzji, czy wybrać inną trasę. Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu High Street / Arthur Street High West Street nie przeszkadza kierowcom od skrętu w prawo z ulicy High Street, gdzie brama dla autokarów znajduje się w pewnej odległości poniżej High Street, a kierowcy mogą korzystać z tej drogi, aby dostać się do Civic Centre, sądów i niektórych domów.

„Na początku samej bramki autobusowej znajdują się również wyraźne znaki, które dają kierowcom możliwość skrętu w tym miejscu i jest miejsce na ten manewr. Cieszymy się, że kierowcy są świadomi lokalizacji bramki autobusowej i więc można uniknąć grzywny”.