Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Osoby walczące z wagą, które nie są w stanie wykonywać ćwiczeń aerobowych, mogą zamiast tego iść na siłownię i nadal widzą pozytywne wyniki Nowości

Osoby, które zmagają się z nadwagą i nie mogą wykonywać ćwiczeń aerobowych, mogą zamiast tego iść na siłownię i nadal widzieć pozytywne wyniki.

Chociaż powszechnie uważa się, że ćwiczenia aerobowe są niezbędne do utraty wagi, badanie przeprowadzone przez Uniwersytet Edith Cowan (ECU) w Instytucie Medycyny Ćwiczeń (EMRI) wykazało, że trening oporowy może również przynieść pozytywne rezultaty – w połączeniu ze zmniejszonym spożyciem kalorii.

Główny badacz i doktorant Pedro Lopez powiedział, że wyniki pokazały, że trening oporowy może mieć znaczący wpływ na masę tłuszczu, masę mięśniową i utratę wagi.

„Zazwyczaj, gdy mówimy o otyłości, składzie ciała lub utracie wagi, słyszymy tylko o ćwiczeniach aerobowych” – powiedział.

„Ten artykuł pokazuje, że możemy zastosować trening oporowy i osiągnąć znaczące efekty dzięki diecie o obniżonej kaloryczności. Możemy zmniejszyć procent tkanki tłuszczowej, masę tkanki tłuszczowej całego ciała, masę ciała i BMI.”

„Jeśli porównasz literaturę, efekty te są podobne do ćwiczeń aerobowych z ograniczeniem kalorii u dorosłych z nadwagą lub otyłością”.

Dla osób otyłych ważne jest, aby mieć możliwości, które wykraczają poza ćwiczenia aerobowe, aby schudnąć, powiedział Lopez.

„Ta grupa może czuć się nieswojo z perspektywą 30-40 minut na bieżni lub rowerze” – powiedział.

„Mogą zranić kolana, stawy, więzadła i nie tylko, ponieważ muszą znosić cały ciężar ciała podczas wielu ćwiczeń aerobowych”.

Unikalne funkcje

Lopez powiedział, że trening oporowy uwzględnia również inne ważne czynniki przy rozważaniu utraty wagi, takie jak budowanie lub utrzymywanie masy mięśniowej.

„Badanie wykazało również, że trening oporowy był skuteczny w unikaniu utraty masy mięśniowej po zmniejszeniu spożycia kalorii” – powiedział.

Jednak pan Lopez podkreślił, że badanie nie było porównaniem ćwiczeń aerobowych i ćwiczeń oporowych.

Bez względu na to, którą osobę wybiorą, będą również musiały ograniczyć kalorie.

READ  Niezdrowe odżywianie wywiera na ciebie presję – zwłaszcza w przypadku kobiet

„Jeśli chcesz schudnąć, musisz zmniejszyć ilość spożywanych kalorii”.

Skuteczność treningu oporowego na skład ciała i wyniki masy ciała u osób z nadwagą i otyłością przez całe życie: przegląd systematyczny i metaanaliza opublikowano w Recenzje otyłości.

Źródło historii:

Materiały Wstęp do Uniwersytet Edith Cowan. Uwaga: Treść można modyfikować w zależności od stylu i długości.