Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Obejrzyj niesamowitą kolekcję Porsche 911 GT3 RS 2023 6:54,99 Okrążenie Nürburgring

Obejrzyj niesamowitą kolekcję Porsche 911 GT3 RS 2023 6:54,99 Okrążenie Nürburgring

Wolnossący 4,0-litrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser generuje 518 koni mechanicznych.

Porsche 911 GT3 RS z 2023 r. jest prawdopodobnie tak blisko możliwości zakupu, jak samochód wyścigowy Porsche do jazdy po drogach. Ma moc i aerodynamiczne sztuczki, by osiągać niesamowicie szybkie czasy okrążeń w dowolnym miejscu, a Nurburgring nie jest wyjątkiem.

Sportowy samochód Kierowca testowy Christian Gebhardt jeździł nowym GT3 RS po słynnym torze wyścigowym. Ukończył okrążenie w 6 minut 54,99 sekundy. To lepiej niż 911 GT3 testowane na początku tego roku, które uzyskało czas 6:59,42 okrążeń, a samochód ten miał zestaw wyczynowy Manthey.

Porsche napędza GT3 RS własnym, wolnossącym, sześciocylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 4,0 litrów. Daje 518 koni mechanicznych, o 16 więcej niż GT3 i 343 funty-stopy momentu obrotowego, a producent kieruje moc przez siedmiobiegową skrzynię biegów PDK na tylne koła. Inżynierowie Porsche wykorzystali dodatkową moc silnika dzięki układowi dolotowemu z pojedynczą przepustnicą zaczerpniętemu ze sportów motorowych oraz nowym wałkom rozrządu o zmienionych profilach krzywek.

Układ napędowy to tylko jeden z elementów równania osiągów samochodu. RS ma aktywną aerodynamikę i system redukcji oporu powietrza, co oznacza, że ​​Porsche po raz pierwszy zaoferowało tę technologię w modelu produkcyjnym.

Nowy siłownik aerodynamiczny pozwala samochodowi wytworzyć siłę docisku 901 funtów przy 124 mil na godzinę, co podwaja się do 1895 funtów przy 177 mil na godzinę. To również dwa razy więcej niż jego poprzednik, generacja 991.2. Nawet przednia oś z podwójnymi wahaczami zwiększa siłę docisku, a jej boki w kształcie łezki dodają 88 funtów siły docisku przy pełnej prędkości.

READ  Facebook ogłasza Portable Portal Go, Portal dla Biznesu

Porsche twierdzi, że samochód może osiągnąć 60 mil na godzinę w 3,0 sekundy i osiągnąć maksymalną prędkość 186 mil na godzinę. Producent samochodów pakuje całą tę moc w sześciopozycyjne przednie hamulce i czterotłokowe tylne hamulce. Samochód waży zaledwie 3286 funtów, a Porsche używa tworzyw sztucznych wzmocnionych włóknem węglowym do drzwi, przednich błotników, foteli kubełkowych i innych elementów wykończeniowych.

Posiadanie 911 GT3 RS nie jest tanie. Zadebiutował z ceną 225 250 USD (w tym 1450 USD opłaty za miejsce docelowe). Jednak strona konsumencka Porsche pokazuje, że koszt wzrósł, a samochód zaczyna się teraz od 244 650 USD, co obejmuje opłatę za miejsce docelowe w wysokości 1650 USD i podatek akcyzowy na benzynę w wysokości 1700 USD. A to nawet nie jest najdroższa rzecz, jaką można kupić.