Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

No Man’s Sky obsługuje technologię Nvidia DLSS, aby zapewnić płynniejszą wydajność 4K

Niebo niczyje Gracze wkrótce będą mogli odkrywać rozległe przestrzenie kosmosu z płynną liczbą klatek na sekundę aż do rozdzielczości 4K, jako wsparcie dla Technologia Deep Learning Super Sampling (DLSS) firmy Nvidia Gra, która pojawi się w tym miesiącu, to Nvidia i deweloper Hello Games Ogłoszony we wtorek.

DLSS to ekskluzywna funkcja niektórych kart graficznych Nvidia, która ma na celu poprawę wydajności i jakości obrazu w grach. Proces pobiera obrazy o niskiej rozdzielczości i wykorzystuje uczenie maszynowe do ich uaktualniania bez utraty jakości. Ponieważ same obrazy są renderowane w niższej rozdzielczości, a następnie uaktualniane, proces jest mniej kłopotliwy dla komputerów i pozwala na wyższą wydajność i większą liczbę klatek na sekundę.

W zdarzeniu w którym Niebo niczyjeDLSS powinno oznaczać, że więcej graczy może doświadczyć gry w rozdzielczości 4K przy zachowaniu możliwej do odtworzenia liczby klatek na sekundę. Czasami ten proces powoduje, że obraz nie wygląda tak dobrze, jak ten pierwotnie wyrenderowany w 4K, ale czasami również przekracza oryginalną jakość 4K. Aby zobaczyć, jak bardzo DLSS może zwiększyć wydajność Niebo niczyje, Sprawdź wideo powyżej, które pokazuje możliwy wzrost liczby klatek na sekundę podczas grania na Nvidii RTX 2060 Super – stosunkowo przeciętnej karcie, jeśli chodzi o GPU, które mogą obsługiwać DLSS. Film pokazuje również, że DLSS będzie z nim współpracować Niebo niczyje W wirtualnej rzeczywistości.

DLSS jest dostępne w procesorach graficznych Nvidii obsługujących ray tracing – seria GeForce RTX 20 i 30 serii kart graficznych. Niebo niczyje on jest Jedna z dziewięciu gier, które otrzymały wsparcie DLSS w maju.

READ  Ślepy kostur Stadia, twórcy i Bungie. Nagłe zamknięcie