Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Niezawodność pociągów gwałtownie spada na północy Anglii pomimo ograniczonej obsługi | przemysł kolejowy

Statystyki regulatora kolei ujawniły, że odwołania i punktualność firm kolejowych działających na północy Anglii, w tym Avanti West Coast, znacznie się pogorszyły tego lata, mimo że zaplanowały znacznie mniej połączeń kolejowych.

a Przegląd działalności operatorów pociągów pasażerskich Według Urzędu Kolei i Dróg, TransPennine Express i Northern wykonały ponad 15% swojego harmonogramu z zeszłego lata, znacznie więcej niż jakikolwiek inny brytyjski operator.

Tymczasem Avanti, która łączy stolicę z dużymi miastami w West Midlands, północno-zachodniej Anglii i Szkocji, zaplanowała o 8% mniej pociągów, a następnie odwołała 12% usług w ciągu dnia, przy czym ponad 60% pozostałych pociągów nie kursowało przyjechać. W dokładnym czasie.

operatorzy pociągów

ORR przyznał, że nawet te statystyki mogą nie doceniać chaosu na północy, ponieważ pociągi, które zostały odwołane przed 22:00 poprzedniej nocy – usługi „duchów”, które nie były wtedy wymienione na tablicach odjazdów – nie liczą się jako oficjalne odwołania. Oznacza to również, że pociągi utracone w wyniku strajków nie są liczone jako odwołane.

Regulator powiedział, że współpracuje z branżą kolejową w celu ulepszenia raportowania i „dokładniejszego zrozumienia tego, czego pasażerowie doświadczają w sieci”.

Nawet bez rejestrowania pociągów utraconych w wyniku strajków lub pozorowanych odwołań, raport o wydajności pociągu pasażerskiego ORR maluje potępiający obraz rosnącego podziału północ-południe w usługach kolejowych.

Avanti osiągnął lepsze wyniki niż wszystkie inne odwołania w okresie lipiec-wrzesień, spadając najszybciej w ciągu roku do 12,2%, a Trans Benin Express, LNER i CrossCountry pozostają w tyle pod względem tempa spadku niezawodności.

Operator międzymiastowy należący do First Group/Trenitalia również uzyskał najgorsze wyniki pod względem punktualności, z zaledwie 38,8% pociągów przyjeżdżających na czas.

powtórz raport ORR Najnowsza analiza Guardiana Pokazuje, że Północ ponosi ciężar problemów z koleją w roku rekordowych odwołań w całej sieci. W ciągu ostatniego roku do 15 października w całej Wielkiej Brytanii odwołano w całości lub w części ponad 314 000 pociągów.

READ  Członkowie UE zgadzają się na więcej sankcji wobec celów Białorusi

Ostatni kwartał, jak powiedział ORR, był najgorszy pod względem odwołań od czasu rozpoczęcia zapisów w 2014 r. – a odwołania te stanowiły sześć dni strajku, kiedy 80% usług nie działało.

Avanti planuje dodać więcej usług do swojego harmonogramu od tego weekendu, a TransPennine Express i Northern również przywrócą usługi i zmienią harmonogramy, chociaż przywódcy z Północy wyrazili wątpliwości, czy będą w stanie je dostarczyć.

Jednak harmonogram zostałby zmieniony niemal natychmiast przez strajki przemysłowe i prace inżynieryjne w okresie Bożego Narodzenia. Kolejne strajki zatrzymają większość prac kolejowych w przyszłym tygodniu, a członkowie związku RMT Network Rail i 14 firm obsługujących pociągi wyjdą w dniach 13-14 i 16-17 grudnia w długotrwałym sporze o płace i miejsca pracy. Po ograniczeniu liczby pociągów w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku i Inżynierii, strajki zostaną wznowione w styczniu.