Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Niezawodna naprawa nakrętek kół Gen3 Supercars

Niezawodna naprawa nakrętek kół Gen3 Supercars

Koło Supersamochodów Gen3. Zdjęcie: InSyde Media

Według Brada Jonesa istnieje pewność, że pole Supercars znalazło rozwiązanie swoich problemów z kołami Gen3.

Nakrętki kół stanowiły problem podczas odcinków próbnych i testów, szczególnie w odniesieniu do systemu mocowania podkładek, który zastępuje duże śruby obrabiane na poprzednich nakrętkach.

Ten poduszkowiec wykazywał tendencję do staczania się, podczas gdy Ford Mustang firmy Grove Racing stracił koło podczas wstrząsu, a następnie inny samochód Walkinshaw Andretti United stracił jedno podczas oficjalnych testów w tym tygodniu w Sydney Motorsport Park.

Wiele zespołów pracuje nad rozwiązaniami, generalnie nad pewnymi poprawkami na ringu, i uważa się, że WAU używał starszej konfiguracji, kiedy Nick Bearcat przesłuchiwał swoją perkusję.

Jednak w najnowszym filmie technicznym Brada Jonesa Racing właściciel zespołu ujawnił, że zwycięzcą jest rozwiązanie Erebus Motorsport lub Triple Eight Race Engineering.

„Wygląda na to, że właśnie spłaszczyli nakrętki kół” – powiedział Jones.

„Mieli dwie lub trzy różne opcje i nie zdecydowali dokładnie, co zamierzają zrobić, ale myślę, że ta, którą zrobił Erebus i ta, którą zrobił Triple Eight, wygląda na to, że jedna z nich dostanie skinienie głową w koniec.”

Brad Jones Racing Chevrolet Camaro.  Zdjęcie: InSyde Media

Brad Jones Racing Chevrolet Camaro. Zdjęcie: InSyde Media

Jednym z utrzymujących się problemów są problemy ze sprzęgłem, które zostały zgłoszone przez wiele zespołów.

Teoria Jonesa mówi, że ciaśniejsza obudowa dzwonka ogranicza przepływ powietrza, więc sprzęgła zawodzą z powodu wyższych temperatur.

„To jest dzwonowa obudowa, w której znajduje się sprzęgło z tyłu silnika” – zauważył.

„Zwykle jest kształtowany lub kształtowany o wiele bardziej.

„Ta obudowa sprzęgła okazała się nieco problematyczna.

„Kilka zespołów miało problemy ze sprzęgłem i nie są one w 100 procentach sprawne [sure] Dlaczego.

„Myślę, że dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, że nie przepływa przez to dużo powietrza, więc robi się tam naprawdę gorąco, więc kiedy zaczynasz ćwiczyć, a potem kolejne okrążenie później, temperatura wpływa na sprzęgło”.

READ  Drużyna All Blacks-Wallabies zebrała się, by zagrać z Lions podczas trasy koncertowej 2025

W międzyczasie firma Supercars potwierdziła dziś kolejną poprawkę Gen3, zmiany w oznaczeniach na przedniej szybie w celu poprawy widoczności kierowcy.

Wideo: najnowsza aktualizacja techniczna Brad Jones Racing