Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Niepełnosprawny pasażer spada na śmierć na schodach ruchomych easyJet na lotnisku Gatwick po oczekiwaniu na specjalną pomoc

Niepełnosprawny pasażer spada na śmierć na schodach ruchomych easyJet na lotnisku Gatwick po oczekiwaniu na specjalną pomoc

Lewy niepełnosprawny mężczyzna czekający na śmierć w samolocie w North Terminal Gatwick upadł po zejściu na ląd bez pomocy.

Źródło podało, że pasażer i jego żona potrzebowali specjalnej pomocy po nich easyJet Samolot wylądował na lotnisku.

5

Niepełnosprawny pasażer easyJet stał się pierwszą ofiarą chaosu podróżniczego w Wielkiej Brytanii po tym, jak zginął po schodach ruchomych na lotnisku Gatwick.kredyt: LNP
Tragedia wydarzyła się po tym, jak mężczyzna próbował przedostać się przez zatłoczony północny terminal na lotnisku Gatwick

5

Tragedia wydarzyła się po tym, jak mężczyzna próbował przedostać się przez zatłoczony północny terminal na lotnisku Gatwickzaliczenie: naukowy
Nienazwany mężczyzna czekał na specjalną pomoc, aby wysiąść z lotu easyJet (zdjęcie standardowe)

5

Nienazwany mężczyzna czekał na specjalną pomoc, aby wysiąść z lotu easyJet (zdjęcie standardowe)zaliczenie: naukowy

Wyjaśnili: „Jeden z pracowników przyszedł zabrać kobietę na lotnisko, ale mężczyzna został w samolocie.

„Pewnie nie chciał czekać na powrót pracownika, więc wszedł do budynku.

„Podczas poruszania się po schodach pasażer upadł na ziemię, został ciężko ranny i zmarł.

To tragiczny wypadek, który nigdy nie powinien się wydarzyć. Ktoś powinien był mu pomóc.

Eksperci ostrzegają, że tego lata chaos w podróżach jeszcze się pogorszy
Pilne ostrzeżenie i eksperci uważają, że chaos na lotnisku może trwać do 2023 r.

„Wystąpił prawdziwy problem z Problemy z rekrutacją Niektórzy niepełnosprawni musieli godzinami czekać na pomoc.

„Należy przypomnieć zwykłym pracownikom portu lotniczego, aby nie pomagali pasażerom niepełnosprawnym, jeśli nie są do tego wykwalifikowani, nawet jeśli oznacza to czekanie na pasażerów godzinami”.

Terminal Północny Gatwick był świadkiem chaosu i ogromnych kolejek tygodniami, ponieważ braki personelu doprowadziły do ​​​​odwołania lub poważnego opóźnienia lotów. W ciągu ostatnich dwóch tygodni w całym kraju odwołano setki lotów.

Tragedia wydarzyła się w środę około godziny 12.50 – i nastąpiła po tym, jak niedawno sparaliżowana kobieta została pozostawiona na 90 minut lotu Gatwick.

Victoria Brignell powiedziała, że ​​jej wózek inwalidzki pojawił się we właściwym czasie, ale personel, który miał jej pomóc, był „zajęty gdzie indziej”.

READ  Minister Granholm śledzi globalne działania klimatyczne, miejsca pracy na czystą energię na konferencji ministerialnej z 24 krajami Europy Wschodniej i Środkowej

Na lotnisku Heathrow niepełnosprawny dziennikarz Frank Gardner czekał niedawno w samolocie po tym, jak powiedziano mu, że „nie ma personelu”, który mógłby mu pomóc. Użytkownik wózka inwalidzkiego powiedział, że musiał czekać „długo po tym, jak wszyscy wyszli”.

Ekspert ds. podróży Paul Charles z agencji komputerowej powiedział o śmierci Gatwicka: „Zostaną zadane pytania dotyczące braku personelu dostępnego do pomocy w środku dnia, w którym przyleciał ten samolot.

„Pokazuje rosnącą frustrację niektórych pasażerów, którzy nie mogą długo czekać na samoloty w nadziei, że w końcu nadejdzie pomoc”.

Gatwick korzysta ze swoich usług assistance dla dostawcy Wilson James.

Lotnisko poinformowało, że mężczyzna był jednym z trzech niepełnosprawnych pasażerów, których wysiadanie zaplanowano, a członek personelu pomagał każdemu z nich zejść na ląd.

Czekając na ślub, dostałem grzywnę w wysokości 70 funtów?
Miłośnicy piękna zachwycają się szamponem przeciwłupieżowym za 6 funtów

Gatwick dodał: „Brak personelu nie był czynnikiem w tym incydencie, jak twierdzono. To normalne, że jeden członek personelu wysiada trzech pasażerów, którzy potrzebują pomocy. Trwa dochodzenie. Nasze myśli są z rodziną pasażera”.

Koszmar, z którym borykają się wczasowicze z Wielkiej Brytanii, będzie kontynuowany, ponieważ członkowie związku Unite i GMB, którzy działają jako pracownicy odprawy i naziemni, zagłosują za strajkiem na lotnisku Heathrow.

Victoria Brignell, która ma tetraplegię, została w samolocie w Gatwick na 90 minut

5

Victoria Brignell, która ma tetraplegię, została w samolocie w Gatwick na 90 minutŹródło: Universal News & Sport
Na lotnisku Heathrow niepełnosprawny dziennikarz Frank Gardner został niedawno pozostawiony w samolocie po tym, jak powiedziano mu, że:

5

Na lotnisku Heathrow niepełnosprawny dziennikarz Frank Gardner czekał niedawno w samolocie po tym, jak powiedziano mu, że „nie ma załogi”, która mogłaby mu pomóc.Źródło: BBC

wyłączone „ignoruj”

Prezes TRAVEL twierdził, że tragedia jest nieunikniona, ponieważ przemysł nie dba o osoby niepełnosprawne.

„To była tylko kwestia czasu”, powiedział Angus Drummond, dyrektor generalny firmy Limitless Travel, która obsługuje niepełnosprawnych podróżnych. niepełnosprawności?”

Powiedział, że porty lotnicze, które obniżają koszty, przyznają kontrakty na pomoc specjalną najtańszym oferentom, więc pomoc „jest chronicznie niedoborowa i niedopłacana”.

READ  Brytyjskie lotniska, porty i drogi pod presją, gdy rozpoczyna się urlop w połowie okresu | Podróże i wypoczynek

Sytuację pogarsza rosnący niedobór lotnisk, powiedział i kontynuował: „Dla nich niepełnosprawni są przeszkodą. Ale jeśli zostanie to zrobione dobrze, może to być płynne i satysfakcjonujące doświadczenie dla wszystkich”.

„Prywatny asystent w Hiszpanii jest dobrze wyposażony i dobrze opłacany – a obsługa jest świetna.”

Pan Drummond powiedział, że założył swoją firmę, aby „umożliwić niepełnosprawnym podróżowanie bez stresu, niepokoju i strachu” oraz zapewnić wykwalifikowany zespół opiekuńczy dla wszystkich pasażerów.

„Branża turystyczna nie dba o osoby niepełnosprawne – więc wzięliśmy to w swoje ręce” – dodał.

Płacimy za Twoje historie!

Czy masz artykuł dla The Sun News Desk?