Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Największy wspólny udziałowiec Manchester Airports Group w końcu zabrał głos wśród pasażerskiego chaosu

Największy wspólny udziałowiec Manchester Airports Group w końcu zabrał głos wśród pasażerskiego chaosu

Największym wspólnym akcjonariuszem w Grupa Manchester Airport W końcu przemówił pośród chaosu i braku personelu. Wśród nich gminy Greater Manchester mają 64,5% udziałów w spółce MAG, która jest właścicielem i operatorem lotniska oraz lotnisk Londyn Stansted i East Midlands.

Manchester City Council posiada 35,5% udziałów, podobnie jak australijski fundusz inwestycyjny IFM Investors. Pozostałe dziewięć zarządów posiada pozostałe udziały, 29 procent, ale zarząd i IFM razem są największymi udziałowcami.

W oświadczeniu dla Manchester Evening News – Po dniach sfrustrowanych pasażerów z długimi kolejkami, chaosem na bramkach bezpieczeństwa i opóźnieniami bagażu po locie – IFM powiedział, że szczerze żałuje wpływu opóźnień na urlopowiczów. Nie było przeprosin, ale IFM ujawnił, że współpracuje z kierownictwem wyższego szczebla MAG, aby „rozwiązać problemy”, powołując się na brak siły roboczej.

Czytaj więcej: Kiedyś było to powodem do dumy… ale teraz to już koniec – dlaczego lotnisko w Manchesterze jest w takim bałaganie?

Rzecznik IFM powiedział MEN: „Szczerze żałujemy wpływu tych opóźnień na pasażerów i klientów. Wspieramy zespół zarządzający MAG, który pracuje nad jak najszybszym rozwiązywaniem problemów i rozumiemy znaczący wpływ niedoborów siły roboczej w lotnictwie i innych branże w tym czasie”.

Oświadczenie przychodzi dzisiaj Dyrektor generalny Manchester Airports Group, Charlie Cornish, napisał list otwarty do podróżnych Przeprosił i ostrzegł wczasowiczów, że do lata mogą stawić czoła kolejkom w godzinach szczytu do 90 minut.

Pasażerowie w T1 w piątek

Co sądzisz o sytuacji na lotnisku w Manchesterze? Zostaw swoje komentarze poniżej.

W szczerym przyznaniu powiedział: „Prostym faktem jest to, że obecnie nie mamy takiej liczby personelu, jakiej potrzebujemy, aby zapewnić poziom usług, na jaki zasługują nasi pasażerowie. Chcę również wyjaśnić, że jest ogrom pracy zamierzamy poprawić sytuację w krótkim okresie. Na najbliższe cztery tygodnie skupimy się na zapewnieniu pasażerom bardziej przewidywalnego i niezawodnego poziomu usług”.

READ  Próba Jima Ratcliffe'a, by konkurować z Land Rover Defenderem, prowadzi do ciężkich strat | Przemysł samochodowy

Pan Cornish ujawnił również zakres trwającej akcji rekrutacyjnej, Powiedział, że MAG przeprowadził wywiady z „ponad 4000 osobami” na różne stanowiska na lotnisku w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. samotność. Wiele z nich już się rozpoczęło, a 250 nowych pracowników ma rozpocząć pracę na początku maja po kontroli bezpieczeństwa i szkoleniu.

W ostatnich tygodniach pasażerowie mieli do czynienia z dużymi opóźnieniami i chaotycznymi scenami, z kolejkami przed terminalami do stanowisk odprawy i hordami ludzi czekających na przekroczenie bezpieczeństwa i zabranie bagażu. Kierownik lotniska Karen Smart złożyła rezygnację we wtorek.

Oświadczenie IFM następuje Wydany w tym tygodniu przez Swissport. Pasażerowie musieli liczyć się z dużymi opóźnieniami, czekając, aż ich bagaże zostaną schowane w halach odbioru bagażu na lotnisku – w wyniku czego wielu z nich decydowało się na wymeldowanie, a później odbiór bagażu z utraconego dobytku. ten Wieczór w Manchesterze Wysłano dziesiątki zdjęć zrobionych na lotnisku, na których widać setki pozostawionego bagażu, a jeden stos zrobiono dwa dni po wylądowaniu samolotu.

Po tym, jak podczas pandemii koronawirusa zlikwidowano tysiące miejsc pracy, branża lotnicza ogólnie zmaga się z zatrudnianiem personelu i czeka na kontrole bezpieczeństwa dla nowych pracowników. Ostatnio odnotowano również wzrost zachorowań pracowników związanych z koronawirusem. Zwiększyła się presja na linie lotnicze i lotniska ze względu na zwiększony popyt na podróże w czasie szkolnych wakacji wielkanocnych.

Lotnisko w piątek

Tymczasem linie lotnicze zostały dziś wezwane do ustalenia rozkładów lotów „do dostarczenia” po serii odwołań lotów. British Airways i easyJet odwołały ostatnio łącznie ponad 100 lotów dziennie, a pasażerowie na lotniskach Heathrow i Birmingham również skarżyli się na długie kolejki.

Regulator lotnictwa, Urząd Lotnictwa Cywilnego, ostrzegł linie lotnicze, że późne odwołania i nadmierne opóźnienia „nie tylko denerwują konsumentów, ale potencjalnie wpływają na poziom zaufania w całej branży”.

READ  SpaceX Elona Muska oskarżone o „przejęcie” brytyjskiej umowy satelitarnej o wartości 5,5 miliarda funtów

Kolejki w T1 w piątek

W liście dyrektor generalny Richard Moriarty przyznał, że wielu przewoźników zatrudnia dużą liczbę pracowników, ale „oczywiście nie zawsze dzieje się to wystarczająco szybko, aby poradzić sobie ze wzrostem podróży pasażerskich w ostatnich dniach”.

Napisał: „Biorąc pod uwagę konsekwencje dla pasażerów odwołanych i przerwanych lotów, zachęcam Cię do zrobienia wszystkiego, co w Twojej mocy, aby zapewnić odpowiedni poziom odpowiednio przeszkolonych i licencjonowanych zasobów kadrowych”. Dodał, że „bardzo ważne” jest, aby linie lotnicze ustalały rozkłady lotów „w oparciu o dostępny personel (w tym wykonawców) i aby miały elastyczność w radzeniu sobie z chorobami personelu, w tym z Covid”.

Zasubskrybuj biuletyny e-mailowe MEN, aby otrzymywać najnowsze informacje o sporcie, nowościach, nowościach i nie tylko, klikając ten link