West Oakland wygrał niewielką franczyzę w A Całkowity remont ich usług autobusowychWchodzi w życie w listopadzie.
Oakland Transport (AT) zaprezentował największą zmianę w transporcie publicznym od 2016 roku na zachodzie i północnym zachodzie, wokół nowych pasów dla autobusów wzdłuż autostrady z węzłami autobusowymi na Te Atatu i Lincoln Roads.
Zrezygnowano z kontrowersyjnego planu w konsultacjach społecznych, aby wszystkie podróże z półwyspu Te Atatu do centrum miasta wymagały przesiadki na autobus ekspresowy wzdłuż autostrady północno-zachodniej.
AT zdecydowało się utrzymać kurs 132 w kierunku szczytowego przepływu rano i wieczorem, obawiając się, że autobusy autostradowe będą pełne, zanim dotrą do skrzyżowania Te Atatu.
Czytaj więcej:
* Trasa autobusowa West Auckland o wartości 50 milionów dolarów opóźniona do dziewięciu miesięcy z powodu Covid-19, awarii budynków
* Rząd ogłasza inwestycję 182 milionów dolarów w projekty transportowe w Auckland
* Zaplanuj „wyskakującą” trasę autobusową na autostradzie North West Auckland
Usługi remontowe w coraz większym stopniu rekonfigurują usługi na nowe odcinki autostrad między Westgate a centrum miasta, wykorzystując pobocza autostrady i niektóre nowe pasy na ulicach miejskich i podmiejskich.
Podobnie jak w przypadku poprzednich reform usług w Auckland, formuła zwiększa niezdecydowanie. Ale dla wielu podróżnych oznacza to konieczność przesiadki w trakcie podróży, gdy w listopadzie pojawią się nowe rozkłady jazdy.
Pete Muth z AT powiedział, że autobusy na pasach autostrad będą przejeżdżać przez skrzyżowania Lincoln Road i Te Atatu co sześć minut od 7:00 do 19:00.
Ograniczenia budżetowe agencji oznaczają, że niektóre ulepszenia są na razie wstrzymane, takie jak zwiększenie częstotliwości w kierunku Kumeū i Helensville oraz znaczne ulepszenie istniejącej usługi 120 między Henderson i North Road w Constellation Drive.
Muth powiedział, że zespoły AT testują spacery, które osoby dojeżdżające do pracy będą musiały przejść między nowymi schronami na węźle Te Atatu, kiedy przesiadają się do autobusów, i zainstalowano wyraźniejsze oznakowanie i znaki.
Tylko częściowe utrzymanie bezpośrednich usług z półwyspu Te Atatu do miasta, poza godzinami szczytu porannego i popołudniowego, osoby dojeżdżające do pracy będą musiały przesiadać się, aby podróżować na zachód lub do miasta.
Kolejną zmianą będzie trasowanie większości usług w Westgate zarówno przez istniejące stacje przy Fernhill Drive, jak i przez nowe stacje w Northwest Shopping Centre.
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Wojna między Izraelem a Hamasem: rozmowy o zawieszeniu broni w Gazie – co jest na stole, szkody kosztują 18,5 miliarda dolarów
Na uczczenie 145. urodzin Jermita przeznaczono ponad 200 000 dolarów
Byłem tam, gdy: Studenci z Wellington pomogli lub nie pomogli Viet Congowi w zakupie czołgu