Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Jak upewnić się, że ludzie zobaczą Twoje cyfrowe zaproszenie na imprezę?

Zawieszenie

To biblijny sen o niepokoju. Urządzasz przyjęcie urodzinowe, ale nikt się nie pojawia. Jesteś sam w salonie obok nieotwartych butelek szampana i stopionego ciasta lodowego Fudgie the Whale.

Czy nie jesteś przyjacielem, czy po prostu wysłałeś zaproszenie na Facebooka do osób, które nigdy nie przeglądają Facebooka? Czy wszyscy potajemnie cię nienawidzą, czy Evite od razu trafiła do spamu? Czy ludzie w twoim życiu mają lepsze rzeczy do zrobienia, czy próbowałeś wysłać e-mail do grupy Gen Zers, a może grupy wyżu demograficznego?

W ciągu ostatnich trzech lat nastąpiła zmiana w sposobie nawiązywania kontaktów towarzyskich i nastąpiła zmiana w sposobie wyświetlania lub wysyłania zaproszeń online. W przeszłości istniały oczywiste i dominujące sposoby zapraszania ludzi na baby shower, ale sposoby, w jakie się komunikujemy, stają się fragmentaryczne.

Zaproszenia na wydarzenia na Facebooku – niegdyś najbardziej niezawodny sposób na upewnienie się, że wystarczająco lub zbyt wiele osób pojawi się w Twoim Ragerze – nie działają, jeśli zapraszasz osoby, które już nie przeglądają Facebooka. Według eMarketera liczba użytkowników Facebooka w wieku poniżej 24 lat stale spada od 2015 roku.

Facebook rezygnuje z przyjaciół i rodziny, aby konkurować z TikTok

Evite istnieje od 24 lat i nadal jest miejscem dla każdego, kto chce wysłać zaproszenie e-mailem, ale może zostać złapany przez filtry antyspamowe lub nie zostać przeczytany przez osoby, które nie używają poczty e-mail do osobistej korespondencji. Narzędzia innych firm mogą również nieumyślnie spamować znajomych.

Zmieniła się nie tylko nasza ulubiona technologia. Nawet jeśli ktoś zobaczy zaproszenie na imprezę taneczną pod koniec lata, może wziąć pod uwagę ryzyko związane z COVID-19 i zdrowie psychiczne, zanim powie „tak”.

„Ludzie dłużej decydują, czy wziąć udział w wydarzeniu”, mówi Matt Haze Captor, producent imprezy w San Francisco i właściciel firmy zajmującej się planowaniem imprez, Moore SF. „Wiele osób, które mogły uczestniczyć w jakimkolwiek wydarzeniu w przeszłości, myśli dłużej i dużo się wycofuje”.

READ  Apple oferuje limitowaną edycję AirTag w ramach japońskiej oferty noworocznej

Jednym z rozwiązań, mówi Captor, jest spotykanie się z ludźmi w aplikacjach, w których już są, a następnie regularne sprawdzanie wielu usług, które pasują do ich zwykłych wzorców komunikacji. Załóżmy na przykład, że zapraszasz rodzinę na brunch w Halloween i musisz dotrzeć do młodszych kuzynów i starszych ciotek. Wiadomości tekstowe dotrą do dzieci, ale e-maile, a nawet telefony mogą być najlepsze dla starszych krewnych. Pamiętaj, aby wysłać przypomnienia w tygodniach poprzedzających imprezę oraz rano w dni powszednie do znajomych zapomnianych lub z ostatniej chwili.

Rozłóżmy opcje zaproszeń.

Ale najpierw alert prywatności: Każda opcja zapraszania osób trzecich wiąże się z ryzykiem dla prywatności. Aplikacje z zaproszeniami, zwłaszcza darmowe, dbają o Twoje dane osobowe, a zwłaszcza o Twoje dane Informacje kontaktowe znajomych. Jeśli to możliwe, ręcznie wprowadź informacje kontaktowe dla zaproszonych osób i nie udzielaj aplikacjom dostępu do całej listy kontaktów.

Wiele aplikacji korzysta z Twoich osobistych kontaktów. Niewielu powie ci, co z nimi zrobić.

Szablony aplikacji zaproszeńPaperless Post, Punchbowl i Evite mają szablony cyfrowych zaproszeń, które można wysyłać pocztą e-mail, a w ostatnich latach dodali możliwość zapraszania osób za pomocą tekstu. Hobnob to kolejna nowsza opcja, która ma być najpierw tekstem. Należy pamiętać, że pokolenie Z rzadziej korzysta z poczty e-mail do komunikacji między znajomymi niż starsze pokolenia, a klienci poczty e-mail czasami przerzucają te e-maile do folderu spamu.

zaproszenie do kalendarza: Zdecydowanie najbardziej agresywny sposób powiedzenia komuś, że urządzasz przyjęcie, wysłanie mu zaproszenia z kalendarza jest również bardzo skuteczne. Automatycznie pojawi się w ich kalendarzu i zostaną przesunięci do RSVP, tak jak w pracy. (Może to denerwować przyjaciół, którzy wolą nie obsługiwać twojego zaproszenia do pedicure takiego jak Zoom ze swoim menedżerem.)

Wydarzenie na Facebooku: Jeśli zaprosisz osoby, o których wiesz, że są aktywne na Facebooku, wydarzenie na Facebooku ma zalety. Firma przypomni gościom z potwierdzeniem lub o zbliżającym się wydarzeniu. Jednak nie polegaj na liście znajomych na Facebooku, gdy zastanawiasz się, kogo zaprosić. Wiele osób porzuciło swoje konta w ostatnich latach i może zostać zdyskwalifikowane.

READ  Intel dodaje 5 GHz i 5 GHz do procesorów do notebooków Tiger Lake

Udostępnij na Instagramie: W przypadku dużych wydarzeń historie na Instagramie stały się opcją dotarcia do obserwujących, gdziekolwiek się znajdują. Możesz opublikować historię z datą i godziną, odrobiną sztuki, a nawet poprosić o zaproszenie do wiadomości DM.

Aplikacje eventowe: Jeśli organizujesz większe wydarzenie, narzędzia takie jak Eventbright i Secret Party mogą pomóc Ci dotrzeć do właściwych osób. Jeśli chcesz zmaksymalizować liczbę uczestników, publikowanie szczegółów wydarzenia w mediach społecznościowych jest koniecznością. Uważaj tylko, aby nie skończyć z imprezą wirusową, która zostaje zamknięta przez policję.

MAJSTERKOWANIE: Aby uniknąć zagrożeń prywatności i spamu związanych z aplikacjami innych firm, po prostu wybierz staromodny sposób: z emotikonami. W przypadku kameralnego wydarzenia możesz rozpocząć czat grupowy lub skopiować i wkleić pisemne zaproszenie i wysłać je do wszystkich na swojej liście. Powtórz swój przyjazd za pośrednictwem wiadomości e-mail, wiadomości e-mail lub innego miejsca, z którym zwykle komunikują się potencjalni goście. Jeśli chcesz zamodelować coś w tekście, spróbuj użyć narzędzia takiego jak Canva, aby dokonać korekty (lub mojego ulubionego bezpłatnego rysowania w aplikacji Apple Notes).