Hermès po raz kolejny udowodnił, że jest w stanie wytrzymać pandemię COVID-19 lepiej niż jego najbliższy konkurent, a francuski dostawca dóbr luksusowych generuje sprzedaż o wartości 2,08 miliarda euro (2,50 miliarda dolarów), co oznacza 44-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2020 i 33-procentowy wzrost od 2019 r. – za kwartał Po pierwsze, pokonał prognozy analityków o 24 proc. wzrostu przychodów z dużą marżą. W dużej mierze odpowiedzialny za sprzedaż torebek Birkin i Kelly w pierwszym kwartale? Azja (bez Japonii), gdzie sprzedaż wzrosła o 94%, co doprowadziło Hermes do „doskonałych wyników w całym regionie geograficznym, napędzanych bardzo dynamiczną działalnością w Chinach i kontynuacją działalności w Korei, Tajlandii, Singapurze i Australii”.
W innych krajach sprzedaż w pierwszych trzech miesiącach roku w Ameryce i Japonii wzrosła odpowiednio o 23 i 20 procent. Tymczasem sprzedaż jednej czwartej w Europie (z wyłączeniem Francji) spadła o 1 procent, a we Francji o 9 procent, ponieważ blokada COVID-19 nadal zbiera ogromne żniwo.
Przyglądając się poszczególnym działom, Hermès ujawnił, że „wszystkie linie biznesowe powróciły do wzrostu, ze znacznym wzrostem w dziale odzieży gotowej i akcesoriów, zegarkach i innych liniach biznesowych Hermès”. Sprzedaż wyrobów skórzanych i siodełek wzrosła o 34 procent w pierwszym kwartale, nie wyprzedzając działu Ready-to-Wear, który odnotował 51-procentowy wzrost rok do roku, oraz zegarków, których sprzedaż osiągnęła aż 96 procent. W międzyczasie linia biznesowa jedwabiu i tekstyliów do domu wzrosła o 34 procent w ciągu kwartału, a perfumy i kosmetyki zanotowały wzrost o 21 procent, przy ciągłym rozwoju linii makijażu (obecnie pomadki i róż, a także lakiery do paznokci i cienie do oczu). . Który ma zostać uruchomiony w Chinach tego lata.
W swoim komunikacie z pierwszego kwartału grupa podkreśliła: „Na rok 2021 trudno jest obecnie ocenić skutki epidemii Covid-19, ponieważ rozmiar, czas trwania i zasięg kryzysu geograficznego ewoluują każdego dnia”. Niemniej jednak stwierdziła, że kontynuuje prace nad zwiększeniem zdolności produkcyjnych, szczególnie w odniesieniu do działu wyrobów skórzanych i siodeł, „wraz z otwarciem w tym roku oddziałów w Gwen (Gironde) i Monteiro (Seine-et-Marne), Louviers (Eure) zaplanowano na 2022 r. I nowy zakład. W Ardenach w 2023 r. I drugi zakład produkcyjny w Owernii w 2024 r. ”.
W czwartkowej notatce Luca Solka z Bernsteina stwierdził, że „wynik Hermesa jest szczególnie godny uwagi, biorąc pod uwagę mniejsze podwyżki cen” w roku podatkowym 2020 w porównaniu z konkurentami. Tacy jak Louis Vuitton i Christian Dior, którzy generują około dwóch trzecich całkowitego zysku operacyjnego LVMH dla spółki macierzystej LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton w dowolnym roku, Chanel i Gucci należący do Keringa znacznie podnieśli ceny w 2020 r., W tym czasie zyski wzrosły jako sprzedaż byli pod presją. Myśląc w roku podatkowym 2020, analityk Jefferies, Katherine Parker Powiedział Wall Street Journal Na początku tego roku „wzrost cen był bardzo dotkliwy”, zauważając, że wzrost cen przekroczył „zwykłą podwyżkę o 5 do 6 procent” stosowaną przez marki w „normalnych latach”.
WSJ ujawnił, że Louis Vuitton podniósł ceny niektórych torebek o 6% w maju 2020 r., A następnie ponownie o 3% w styczniu 2021 r. Christian Dior dodał dodatkowe 11% „na niektórych rynkach”, a Gucci podniósł ceny niektórych torebek o tak aż 9 centów w maju i czerwcu „na złagodzenie wpływu pandemii koronawirusa na biznes” – podał Reuters. Hermes przełamał ten trend, ponieważ Eric de Hallgot, wiceprezes wykonawczy ds. Finansów, ujawnił podczas czwartkowej rozmowy w sprawie wyników finansowych, że grupa podniosła ceny o zaledwie 1,4 procent w styczniu w Europie i Wielkich Chinach („ale nie w Japonii i obu Amerykach w przypadku ze względu na Solkę).
Rozwój tej 184-letniej firmy jest również oszałamiający ze względu na ograniczenia wydajności wynikające z integracji z wyższym szczeblem. Solca oświadczyła, że „rzeczywiście istnieje ograniczenie jej zdolności produkcyjnej”, ale jednocześnie ostrzegła, zauważając, że „jest to również część strategii wyłączności marki”.
W rozmowie o zarobkach du Halgouët poruszył temat handlu elektronicznego, stwierdzając, że sprzedaż online wzrosła o 100 procent lub więcej na całym świecie i prawdopodobnie przekroczy 1 miliard euro w niezbyt odległej przyszłości. Powołując się na wnioski z rozmowy, Solka stwierdził, że po ponownym otwarciu sklepów Hermès nie spodziewa się „rytmu wzrostu online” [to] Spowolnienie ”i jak dotąd„ nie wydaje się, aby doszło do załamania sprzedaży ”w wyniku nacisku grupy na e-commerce, ponieważ 65 procent sprzedaży online jest skierowanych do nowych klientów, z docelowym [being] Aby przyciągnąć tych nowych klientów do sklepu ”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Bill Ackman odkłada IPO Pershing Square po obniżeniu oczekiwań
Aktualne informacje na temat korków na M4, A40 i A55 w związku z rozpoczynającym się „nieszczęsnym weekendem” na drogach
Niemiecka gospodarka stoi przed „poważnym problemem” związanym ze spadkiem wzrostu w strefie euro