Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Heaven is Found: Twórca „Hadesa” zajmuje się konwencjami gier

Heaven is Found: Twórca „Hadesa” zajmuje się konwencjami gier

Wydane w: Średnia:

San Francisco (AFP)

Żadnych służbowych e-maili po 17:00 w piątki, obowiązkowe święta: strój stojący za grą RPG „Hades” nie uważa, że ​​trzeba iść do piekła, aby dostać się na szczyt.

Jednak małe, niezależne podejście Supergiant wydaje się zyskiwać na popularności w branży gier wartych miliardy dolarów.

„Hades” zdobył w tym roku pięć nagród prestiżowych British Games Games BAFTA Awards i jest nominowany do nagrody Hugo Science Fiction.

„Jeśli to, co sprawia, że ​​nasze gry są wyjątkowe, to ludzie, którzy nad nimi pracują i ich współpraca, to cała kultura studyjna powinna wspierać to w dłuższej perspektywie” – powiedział AFP Amir Rao, współzałożyciel Supergiant.

W branży krytykowanej za karanie obciążeń pracą i bezpieczne granie w sequelu hitów filmowych Supergiant skupił się na miłości do oldschoolowych gier.

W przeciwieństwie do ogromnych gier RPG z grafiką podobną do filmu, „Hades” to „dungeon crawler”, który rzuca graczom wyzwanie, aby przebili się przez pokoje wypełnione demonicznymi wrogami, aby uciec z podziemnego świata.

Grafika przypomina animację, w której występuje syn buntownika greckiego boga Hadesa, który chce uciec z odrzucającej domeny ojca.

Postacie w grze są oparte na mitologii greckiej, a pies Rao śpiewa do wielogłowego Cerbera.

– „ Biuro ” w salonie rodziców –

Ten rodzaj „zrób to sam” wraca do Rao i współzałożyciela Gavina Simona, którzy w 2009 roku porzucili pracę u giganta gier wideo Electronic Arts i przeprowadzili się z Los Angeles do San Jose w Kalifornii, aby założyć Supergiant w salonie rodzinnego domu Rao.

„Mój ojciec powiedział, że powinniśmy założyć firmę, kiedy byliśmy młodzi, a jeśli nam się nie uda, dwa lata później znajdziemy pracę i wszystko będzie dobrze” – powiedział Rao sarkastycznie na konferencji Igrzysk Olimpijskich w 2019 roku.

READ  Rzuć światło na to, jak rozpuszczalniki poprawiają wydajność — ScienceDaily

Supergiant wystartował z czterema biurami Ikea, które ścisnęły się razem w połowie 2009 r. W ciągu dziewięciu miesięcy siedmiu przyjaciół pracowało nad swoją pierwszą grą, Bastion, która odniosła ogromny sukces początkowy.

Pierwotny personel jest sercem tego, co teraz jest 23-osobowym zespołem, z polityką wprowadzoną w celu utrzymania wydajności Mojo dla zespołu.

„Staramy się robić rzeczy, które uchronią nas przed sobą samym, ponieważ jesteśmy typem ludzi, którzy lubią ze sobą pracować i nad tym, nad czym pracujemy” – powiedział Rao.

Supergiant zabrania pracownikom wysyłania e-maili po godzinie 17:00 w piątki, aby zapobiec efektowi domina wiadomości, które angażują ludzi w pracę w weekendy.

Pracownicy muszą wyjeżdżać na co najmniej 20 dni w roku, aby mieć pewność, że mają przerwy.

Według Rao studio zachęca do akceptacji własnych ograniczeń, a zrozumienie życia wiąże się z nieoczekiwanymi wyzwaniami.

„Dla wielu osób w zespole było trudniej, gdy nie pracowali” – powiedział o wpływie epidemii.

„Ponieważ wtedy musieli stawić czoła temu, co działo się na szerszym świecie”.

Telepraca była już regularnym zjawiskiem w Supergiant, kiedy koronawirus spowodował zaprzestanie korzystania z biura w San Francisco w zeszłym roku.

– „Dopasowuje się do Twoich umiejętności” –

Członkowie zespołu dokończyli piosenkę „Hades” z domu, pozostawiając miejskie miejsce pracy, aby podczas ich nieobecności złodzieje złapali.

Zespół cieszy się teraz chwilą wytchnienia po „Hadesie”, a ich następny projekt nie został jeszcze rozstrzygnięty.

Tymczasem gracze wciąż chowają się w zawiłościach gry.

Podczas gdy wciągające i wysokobudżetowe programy oferują bogate w szczegóły historie, narracja Hell’s pozostawia wiele do wyobraźni.

A w piekle śmierć jest częścią zabawy.

„Jeśli to po prostu działa naprawdę dobrze, kiedy umierasz” – powiedział Rao – „jesteś rozczarowany przez bardzo krótki czas, ponieważ wydarzy się cała masa innych rzeczy”.

READ  Jak upewnić się, że ludzie zobaczą Twoje cyfrowe zaproszenie na imprezę?

Gra pozwala graczom rozwijać się na swój własny sposób, a bitwy różnią się przy każdym uczestnictwie.

„Dopasowuje się do twoich umiejętności” – powiedział Lucas Garcia, student w Kalifornii, studiujący informatykę, z „Hell”.

– Sprawił, że czułem się dobrze w meczu, niezależnie od tego, czy byłem frazesem. Jest zdecydowanie debiutantem.