Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Heaven is Found: Twórca „Hadesa” zajmuje się konwencjami gier

Wydane w: Średnia:

San Francisco (AFP)

Żadnych służbowych e-maili po 17:00 w piątki, obowiązkowe święta: strój stojący za grą RPG „Hades” nie uważa, że ​​trzeba iść do piekła, aby dostać się na szczyt.

Jednak małe, niezależne podejście Supergiant wydaje się zyskiwać na popularności w branży gier wartych miliardy dolarów.

„Hades” zdobył w tym roku pięć nagród prestiżowych British Games Games BAFTA Awards i jest nominowany do nagrody Hugo Science Fiction.

„Jeśli to, co sprawia, że ​​nasze gry są wyjątkowe, to ludzie, którzy nad nimi pracują i ich współpraca, to cała kultura studyjna powinna wspierać to w dłuższej perspektywie” – powiedział AFP Amir Rao, współzałożyciel Supergiant.

W branży krytykowanej za karanie obciążeń pracą i bezpieczne granie w sequelu hitów filmowych Supergiant skupił się na miłości do oldschoolowych gier.

W przeciwieństwie do ogromnych gier RPG z grafiką podobną do filmu, „Hades” to „dungeon crawler”, który rzuca graczom wyzwanie, aby przebili się przez pokoje wypełnione demonicznymi wrogami, aby uciec z podziemnego świata.

Grafika przypomina animację, w której występuje syn buntownika greckiego boga Hadesa, który chce uciec z odrzucającej domeny ojca.

Postacie w grze są oparte na mitologii greckiej, a pies Rao śpiewa do wielogłowego Cerbera.

– “ Biuro ” w salonie rodziców –

Ten rodzaj „zrób to sam” wraca do Rao i współzałożyciela Gavina Simona, którzy w 2009 roku porzucili pracę u giganta gier wideo Electronic Arts i przeprowadzili się z Los Angeles do San Jose w Kalifornii, aby założyć Supergiant w salonie rodzinnego domu Rao.

„Mój ojciec powiedział, że powinniśmy założyć firmę, kiedy byliśmy młodzi, a jeśli nam się nie uda, dwa lata później znajdziemy pracę i wszystko będzie dobrze” – powiedział Rao sarkastycznie na konferencji Igrzysk Olimpijskich w 2019 roku.

READ  Microsoft Teams wkrótce zapewni Ci dostęp do wszystkich ważnych plików w trybie offline

Supergiant wystartował z czterema biurami Ikea, które ścisnęły się razem w połowie 2009 r. W ciągu dziewięciu miesięcy siedmiu przyjaciół pracowało nad swoją pierwszą grą, Bastion, która odniosła ogromny sukces początkowy.

Pierwotny personel jest sercem tego, co teraz jest 23-osobowym zespołem, z polityką wprowadzoną w celu utrzymania wydajności Mojo dla zespołu.

„Staramy się robić rzeczy, które uchronią nas przed sobą samym, ponieważ jesteśmy typem ludzi, którzy lubią ze sobą pracować i nad tym, nad czym pracujemy” – powiedział Rao.

Supergiant zabrania pracownikom wysyłania e-maili po godzinie 17:00 w piątki, aby zapobiec efektowi domina wiadomości, które angażują ludzi w pracę w weekendy.

Pracownicy muszą wyjeżdżać na co najmniej 20 dni w roku, aby mieć pewność, że mają przerwy.

Według Rao studio zachęca do akceptacji własnych ograniczeń, a zrozumienie życia wiąże się z nieoczekiwanymi wyzwaniami.

„Dla wielu osób w zespole było trudniej, gdy nie pracowali” – powiedział o wpływie epidemii.

„Ponieważ wtedy musieli stawić czoła temu, co działo się na szerszym świecie”.

Telepraca była już regularnym zjawiskiem w Supergiant, kiedy koronawirus spowodował zaprzestanie korzystania z biura w San Francisco w zeszłym roku.

– „Dopasowuje się do Twoich umiejętności” –

Członkowie zespołu dokończyli piosenkę „Hades” z domu, pozostawiając miejskie miejsce pracy, aby podczas ich nieobecności złodzieje złapali.

Zespół cieszy się teraz chwilą wytchnienia po „Hadesie”, a ich następny projekt nie został jeszcze rozstrzygnięty.

Tymczasem gracze wciąż chowają się w zawiłościach gry.

Podczas gdy wciągające i wysokobudżetowe programy oferują bogate w szczegóły historie, narracja Hell’s pozostawia wiele do wyobraźni.

A w piekle śmierć jest częścią zabawy.

„Jeśli to po prostu działa naprawdę dobrze, kiedy umierasz” – powiedział Rao – „jesteś rozczarowany przez bardzo krótki czas, ponieważ wydarzy się cała masa innych rzeczy”.

READ  Gwiazda Ex-Line of Duty ujawnia, że ​​wciąż są oskarżani o bycie H.

Gra pozwala graczom rozwijać się na swój własny sposób, a bitwy różnią się przy każdym uczestnictwie.

„Dopasowuje się do twoich umiejętności” – powiedział Lucas Garcia, student w Kalifornii, studiujący informatykę, z „Hell”.

– Sprawił, że czułem się dobrze w meczu, niezależnie od tego, czy byłem frazesem. Jest zdecydowanie debiutantem.