Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Greenpeace skrytykował Kim Kardashian za jej film promocyjny „stanik”.  Wiadomości o sztuce i sztuce

Greenpeace skrytykował Kim Kardashian za jej film promocyjny „stanik”. Wiadomości o sztuce i sztuce

Po tym, jak Kardashian opublikowała film przedstawiający jej nową bieliznę Skims, w którym nawiązywano do kryzysu klimatycznego, organizacja charytatywna oskarżyła ją o „wykorzystywanie topniejących lodowców i podnoszącego się poziomu mórz w charakterze retoryki”, aby poprawić swoje marże zysku i kpić z problemu, który niszczy miliony ludzi. Duchy.”

przez Siba Jackson jest korespondentką Sky News @siba_jackson


Piątek 17 listopada 2023 o 22:18, Wielka Brytania

Greenpeace oskarżył Kim Kardashian o wykorzystanie kryzysu klimatycznego jako „programu mającego na celu promocję” jej stanika.

Organizacja charytatywna zajmująca się ochroną środowiska została skrytykowana Kardashian Po tym, jak wypuściła film promujący jej nową bieliznę, która jest częścią jej linii ubrań Skims.

W promo 43-latek mówi: „Poziom mórz podnosi się, a pokrywa lodowa kurczy się.

„Nie jestem naukowcem, ale wierzę, że każdy może wykorzystać swoje umiejętności, aby wykonać swoją część.

„Dlatego oferuję zupełnie nowy biustonosz z wbudowanym sutkiem, dzięki któremu niezależnie od tego, jak bardzo będzie gorąco, zawsze będziesz wyglądać świetnie”.

Skims twierdzi, że przekazuje 10% przychodów ze sprzedaży biustonoszy organizacji 1% for the Planet — międzynarodowej organizacji, której członkowie przekazują co najmniej 1% swoich rocznych przychodów na cele środowiskowe.

Produkt wywołał jednak krytykę ze strony Greenpeace, który oskarżył Kardashian o kpiny z produktu Kryzys klimatyczny„.

W poście na Instagramie zatytułowanym „Wyjaśnienie zielonego prania – aktywiści klimatyczni kontra Kim Kardashian” organizacja charytatywna stwierdziła, że ​​gwiazda reality show „przejmie język działaczy klimatycznych, aby promować plastikowy produkt wytwarzany z produktów petrochemicznych”.

Opisała reklamę jako „wyraźny przypadek ekologicznego prania pieniędzy”, twierdząc, że produkt jest reklamowany tak, aby wyglądał na bardziej przyjazny dla środowiska, niż jest w rzeczywistości.

„Potrzebujemy więcej głównych rozmów klimatycznych” – stwierdził Greenpeace.

READ  WIELKI WEEKEND: Coldplay zachwyci publiczność podczas finałowego wieczoru Festiwalu Radio1 w Luton

„Ale wykorzystywanie topniejących lodowców i podnoszącego się poziomu mórz jako kluczowego punktu poprawy marży zysku jest kpiną z problemu, który niszczy życie milionów ludzi.

„Desperacko potrzebujemy światowych ikon, takich jak Kim Kardashian, aby wesprzeć walkę ze zmianami klimatycznymi.

– Niestety, tutaj to się nie dzieje.

Greenpeace stwierdziło, że oświadczenie to „utrwala szkodliwy system nastawiony na zysk, który przyspiesza kryzys klimatyczny”.

Organizacja charytatywna twierdziła również, że reklama odwraca uwagę od „bardziej wpływowych środków”, takich jak proponowany globalny traktat ONZ w sprawie tworzyw sztucznych.

To limitowana edycja tej historii, więc niestety ta zawartość nie jest dostępna.

Odblokuj pełną wersję

Przeczytaj więcej ze Sky News:
Kim Kardashian otrzymuje tytuł „Mężczyzny Roku” magazynu GQ
Victoria Beckham w końcu jest szczera i ma koszulkę, która to potwierdza
Żona Shane’a MacGowana informuje o aktualnym stanie jego zdrowia

W tym tygodniu negocjatorzy z całego świata zebrali się w stolicy Kenii, Nairobi, aby porozmawiać o stworzeniu przełomowego międzynarodowego traktatu o walce z zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi.

Według ONZ niszczycielski wpływ zanieczyszczeń tworzywami sztucznymi na ekosystemy, klimat, gospodarkę i zdrowie kosztuje do 600 miliardów dolarów (482 miliardów funtów) rocznie.

Dodała, że ​​jeśli nie zostaną podjęte żadne działania, w ciągu najbliższych dwudziestu lat produkcja tworzyw sztucznych ma się podwoić.

Sky News skontaktowało się ze Skims w celu uzyskania dalszych komentarzy.