Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

ESE Entertainment przejęło europejską firmę e-sportową Frenzy

firma zajmująca się technologią sportową ten który zabawa Osiągnął ostateczną umowę zakupu udziałów w celu przejęcia europejskiej firmy medialnej zajmującej się e-sportami pasować.

Umowa pozwoli ESE nabyć 100 procent Frenzy za 1,242 500 dolarów kanadyjskich (około 726,2 tys. funtów) w gotówce i 656 606 akcji zwykłych firmy. Ponadto w ciągu sześciu miesięcy zostanie wypłacona dodatkowa kwota 1,242,500 CAD.

Źródło obrazu: ESE/Frenzy

POWIĄZANE: ESE Entertainment raportuje zysk 4,23 mln C$ za III kwartał 2021 r.

Zgodnie z zapowiedzią, najpopularniejsze akcje (1 363 720) będą następnie emitowane w czterech równych ratach co pół roku. ESE wybaczy też pożyczkę na własność Frenzy’ego. Spółki zapowiedziały, że po przejęciu kluczowi pracownicy spółki medialnej będą nadal prowadzić działalność.

Frenzy to polska firma medialna i esportowa specjalizująca się w wydarzeniach sportowych, grach, transmisjach i treściach medialnych. Przejęcie następuje około miesiąca po podpisaniu przez ESE listu intencyjnego w sprawie przejęcia polskiej firmy.

Peter Zack, założyciel Frenzy, Jak skomentował: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z realizacji umowy zakupu akcji z ESE i przejścia do procesu finalizacji przejęcia. Oczekiwana fuzja z ESE będzie głównym katalizatorem naszych ambitnych planów rozwoju i już pracujemy wspólnie nad wdrożeniem Łącząc zasoby i wiedzę – wierzymy, że możemy rozwijać się na arenie międzynarodowej i rozwijać się szybciej niż wcześniej”.

Frenzy dołącza do rosnącego portfolio e-sportowego ESE. Firma prowadzi obecnie K1CK Esports, jedną z najstarszych organizacji esportowych na świecie, a także cyfrowe sporty motorowe, WPG i Virtual Pitstop.

ESE była również aktywna na polskim rynku przed przejęciem Frenzy. Na początku tego roku firma została wybrana jako partner marketingowy tegorocznego letniego Porsche Esports Sprint Challenge Poland.

POWIĄZANE: ESE Entertainment powołuje partnera marketingowego Porsche Esports Sprint Challenge Poland

Konrad Wassila, Prezes ESESkomentował: „Cieszymy się, że możemy podpisać tę umowę z Frenzy, wiodącą firmą produkcyjną i technologiczną w branży e-sportowej. Frenzy zawiera kontrakty z niektórymi z największych światowych wydawców gier i oferuje gamę produktów i usług, które doskonale uzupełniają ESE. Realizując oczekiwaną transakcję, ESE wzmocni swoją pozycję i zaoferuje w pełni obsługiwane rozwiązanie 360 ​​dla branży esportowej i gier”.

READ  Recenzja Everything Everywhere All At One: urocza, rozłożysta i wręcz zabawna

Esports Insider mówi, że ESE stale czyni postępy, aby stać się kompleksowym rozwiązaniem dla prawie każdego projektu związanego z e-sportem. Integracja z Frenzy zapewni im zasoby i wiedzę do tworzenia wysokiej jakości transmisji, które nie ograniczają się do e-sportu.

Przeczytaj magazyn e-sportowy