Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Czy Monster Hunter może teraz wyciągnąć Niantic z kryzysu?

Czy Monster Hunter może teraz wyciągnąć Niantic z kryzysu?

W swoim spacerze Któregoś dnia idąc w stronę biura Niantic w Bay Area, starszy producent Sakae Osumi zauważył, że wszyscy się na niego gapią wyższy. Miało miejsce zaćmienie słońca, co było dobrym powodem do odchylenia się do tyłu i wpatrywania się w niebo, ale Ohsumi miał inny pomysł: co by było, gdyby zespół pracował nad Łowca potworów– Gra tematyczna mogłaby odtworzyć tę sytuację – ale czy zamieniłbyś okulary przeciwsłoneczne i niebiańskie wydarzenie na telefon i gigantyczne stworzenie?

Łowca potworów teraz Nie tylko odpowiedź na to konkretne pytanie, ale większy, bardziej egzystencjalny problem, z którym boryka się Niantic. W 2016 roku twórca telefonów komórkowych zrobił zdjęcie błyskawicy w butelce, gdy… Pokemon Go Połączyło firmową technologię rzeczywistości rozszerzonej z popularną franczyzą, umożliwiając graczom rozpoczęcie przygody z Pokémonami, gdziekolwiek się znajdują. Było to (i nadal jest) zjawisko globalne: ponad 1 miliard pobrań I Coroczne wydarzenia Na całym świecie (i Może miliony dolarów utraconych przez graczy, którzy zdecydowali się nierozsądnie grać podczas jazdy).

W ciągu następnych siedmiu lat Niantic walczyło o stworzenie nowych gier, które mogłyby nawet uchwycić powiew tego sukcesu. W tym roku firma Zwolniony – tymczasowo zwolniony setki pracowników, anulowała dwa projekty i zamknęła biuro w Los Angeles. W 2022 roku, w obliczu zwolnień, Niantic zostało zniszczone Jeszcze cztery meczePo słabych wynikach w 2019 r. Harry Potter: Czarodzieje zjednoczeni. Kiedy gracze tracą wiarę w zdolność Niantic do tworzenia — i utrzymywania — gier opartych na ich ulubionych seriach, Łowca potworów teraz, który rozpoczyna się 14 września, może być najlepszą szansą na odzyskanie dobrej woli. Jeśli prawie 20-letnia seria Capcom nie będzie się dobrze rozwijać, trudno sobie wyobrazić, gdzie firma może z sukcesem pójść dalej.

Więc nie Łowca potworów teraz Czy masz to, czego potrzeba? „Nie mogę dać lepszej odpowiedzi, niż uważamy, że to fajna gra” – mówi WIRED producent wykonawczy Kei Kawai. „Stworzyliśmy zabawną grę”.

READ  Zepp Health przedstawia Zepp OS 3.5 z Zepp Flow™, oparty na sztucznej inteligencji Big Language Model, będący pionierem nowej generacji inteligentnych urządzeń do noszenia na MWC Barcelona 2024

Cóż, dobrze. ale ona trochę Bardziej skomplikowane. Kawai mówi, że od początku starali się stworzyć coś, co nie byłoby tylko przeprojektowaniem Pokemon Go, nawet jeśli jest to najbardziej udana gra firmy. Obiektywnie Niantic i Łowca potworów Twórca Capcom uznał tę serię za idealną do przygód w prawdziwym świecie i chciał znaleźć sposób, aby to urzeczywistnić. Jednak aby to osiągnąć, Kawai i zespół chcieli mieć do czynienia z wydarzeniami w czasie rzeczywistym. „To zdecydowanie bardziej ekscytująca gra niż inne gry, które stworzyliśmy” – mówi. – To było zamierzone.

Kawai myśli o tworzeniu gier w stylu warstwowym. Oczywiście gry powinny sprawiać przyjemność, być ekscytujące i wciągające. Ale muszą także rzucić wyzwanie graczom w odpowiedniej ilości. „Gra powinna zapewniać satysfakcję z poświęconego czasu, abyś miał poczucie, że dostajesz więcej, niż włożyłeś” – mówi.

W moim modelu Łowca potworów W grze zabicie ofiary to ogromne przedsięwzięcie, które może trwać od 10 minut do ponad godziny, w zależności od ich wielkości i umiejętności. Czasami, aby wygrać, będziesz musiał spróbować więcej niż raz. Jednak w przypadku gry mobilnej, w którą możesz grać na zewnątrz w letnim słońcu, nie jest to idealne rozwiązanie. Zespół stwierdził, że nawet trzy minuty wydawały się zbyt długie. Łowca potworów teraz Skraca wywiady do 75 sekund.

Aby grać, nie trzeba też stale łączyć się z ekranem, co jest dobrą wiadomością dla każdego, kto spadł z jednego lub dwóch doków, skupiając się na telefonie podczas grania. Pogo krótka wycieczka. Palicoes, koci towarzysze serii, znajdą dla ciebie potwory i uchwycą te spotkania na później dzięki systemowi „Paintball”. W ten sposób możesz grać, gdy jesteś w domu lub w biurze ze znajomymi. „Możesz kontynuować grę, mając telefon w kieszeni, więc nie zmuszamy graczy do patrzenia na ekran” – mówi Ohsumi.

Wideo: Niantic

Wideo: Niantic

Zespół chciał stworzyć towarzyską atmosferę do polowań i wykorzystać reputację, jaką Niantic zbudowała w zakresie przygód. Zachęca graczy do wyjścia i poznania ludzi. Łatwiej jest polować na potwory, gdy jesteś w drużynie, a dzięki paintballowi możesz zapisywać polowania, aby móc je później wykonać z przyjaciółmi. „Myślę, że jest to zasadniczo przywilej społeczny” – mówi Kawai.

READ  WhatsApp może wkrótce umożliwić użytkownikom konfigurowanie nazw użytkowników

Tak musi być – poczta pantoflowa może zmienić lub zepsuć grę mobilną. Chociaż mŁowca onsterów Publiczność jest ogromna i nie każda wielka franczyza skutkuje niezwykle popularną grą mobilną. Niantic nauczyło się tego dzięki Harry Potter: Czarodzieje zjednoczeni. Jednak po kilku latach brnięcia firma musi zdobywać punkty. Do poniedziałku zarejestrowało się już ponad 3 miliony graczy TerazAle ta liczba jest niewielka w porównaniu ze zjawiskiem globalnym Pokemon Gokażdy Osiągnął 500 milionów pobrań Podczas jej pierwszego roku.

Tylko kilka gier ma szansę znaleźć się na szczytach list przebojów, a Niantic prawdopodobnie nigdy nie powtórzy sukcesu, jaki odniosło Pokemon Go. Jednak Usumi jest pewien czego Łowca potworów teraz Wnosi do stołu choćby po to, by odwołać się do podstawowych instynktów graczy. „Myślę, że ta gra jest naturalna dla każdego, ponieważ łowiectwo jest częścią naszego DNA” – mówi. Punkt, spójrz w górę.