Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Anulowanie ULEZ w Londynie: wątpliwości dotyczące listów odmownych

Anulowanie ULEZ w Londynie: wątpliwości dotyczące listów odmownych

Skomentuj zdjęcie,

Starsze pojazdy, które nie spełniają norm emisji, podlegają opłacie w wysokości 12,50 GBP dziennie

  • autor, Williama Wandjiego
  • Rola, BBC Londyn
W skrócie

  • Ratusz usłyszał, że listy odmowne dotyczące planu deportacji o wartości 160 milionów funtów są „niejasne”.
  • Dotacje obejmują 2000 funtów na samochody i 1000 funtów na motocykle
  • Londyńska Liberalna Demokratka Caroline Pidgeon nalega na szybkie rozwiązanie
  • Biuro burmistrza oświadczyło, że stara się, aby pisma odmowne były „tak przejrzyste, jak to możliwe”.

Londyńczycy, którym odmówiono przyznania dotacji w ramach programu złomowania w ramach Strefy Ultra Niskiej Emisji (Ulez), słyszeli, że otrzymują „wzorowe” pisma z odmową.

Inicjatywa o wartości 160 milionów funtów ma na celu pomóc właścicielom pojazdów niezgodnych z przepisami w przejściu na czystsze modele poprzez oferowanie dotacji.

Członek Zgromadzenia Londyńskiego Caroline Pidgeon stwierdziła, że ​​Transport for London (TfL) – który nadzoruje program – nie wyjaśnił, dlaczego kandydaci byli odrzucani we wszystkich przypadkach.

Biuro burmistrza stwierdziło, że TfL „stara się, aby pisma odmowne były jak najbardziej przejrzyste”.

Skomentuj zdjęcie,

Burmistrz Londynu Sadiq Khan rozszerzył w sierpniu strefę, aby objąć zewnętrzne dzielnice

Jednak pani Pidgeon w imieniu Lib Demokratów dodała, że ​​jasność można uzyskać dopiero po skontaktowaniu się z centrum pomocy TfL.

W pisemnym pytaniu skierowanym do burmistrza Sadiqa Khana poprosiła go, aby „dopilnował”, aby proces został zweryfikowany i aby pracownicy socjalni „zidentyfikowali dokładne informacje, które pomogą mieszkańcom zrozumieć wszelkie problemy związane z ich prośbami”.

W odpowiedzi biuro burmistrza stwierdziło, że TfL „stara się, aby pisma odmowne były jak najbardziej przejrzyste”.

Dodali: „W stosownych przypadkach pismo odmowne będzie również zawierać porady dotyczące dowodów potrzebnych do poparcia nowego wniosku.

„TfL stale sprawdza opinie klientów oraz jakość odpowiedzi i dzięki temu procesowi zidentyfikuje wszelkie ulepszenia dostaw w obszarach takich jak odmowy”.

’niesprawiedliwy’

W rozmowie z Local Democracy Reporting Service pani Pidgeon powiedziała, że ​​burmistrz musi „uporać się” z tymi problemami.

Dodała: „To niesprawiedliwe, że w świetle kryzysu związanego z kosztami życia ludzie tracą niezbędną pomoc finansową w wyniku problemów biurokratycznych”.

Program złomowania był pierwotnie ograniczony do określonych odbiorców, małych firm i organizacji charytatywnych, a następnie w sierpniu został rozszerzony, aby objąć wszystkich londyńczyków posiadających pojazdy niezgodne z wymogami.

Pod koniec października nieprzydzielonych środków pozostało około 38,6 mln funtów.

Najnowsze dane wykazały wzrost zgodności z normami Ulez – obecnie 95,3% pojazdów w Londynie spełnia normy w porównaniu z 91,6% w czerwcu.

Powiązane linki internetowe
READ  Imprezowicz w pubie „przyszedł na sześć” po zapłaceniu ponad 18 funtów za piwo w Szkocji?