Zespół Emirates w Nowej Zelandii
Nowy AC40 szybko przestał działać pod wpływem oporu.
Klasa 40 stóp w Nowej Zelandii podczas Pucharu Ameryki podniosła kciuki po tym, jak we wtorek półwymiarowa łódź została postawiona na wczesnym etapie podczas testu oporu w Auckland.
AC40 popłynie w Pucharze Młodzieży i Pucharze Ameryki w Barcelonie 2024 z czteroosobową załogą. Będzie również używany jako platforma testowa dla gildii Pucharu Ameryki szukających zdobyczy w swoich pełnych projektach AC75 i będzie pływał w pierwszych z dwóch światowych regat.
Zespół mistrzów dał wgląd w przyszłość dzięki napędzanej wodorem łodzi Chase Zero używanej jako pojazd holowniczy z obiema łodziami szybko na swoich chipach.
Nial Todd / Rzeczy
NZ Carbon Zero Hydrogen Powered „Clean Zero” Team Chase Boat na porcie Waitamata
AC40 przed testem oporu kierował gwiazda zespołu Nowej Zelandii, Australijczyk Nathan Outridge i Ray Davis na lewej i prawej burcie, z Nickiem Burridge i Samem Mitchem na aerodynamicznych siedzeniach na rufie.
Czytaj więcej:
* America’s Cup: drużyna Nowej Zelandii zdradza przeciwnikom sekrety sukcesu
* Hiszpania potwierdza swoje zamiary w wyścigu o Puchar Ameryki
* Gwiazda America’s Cup, Dean Parker, ujawnia diagnozę raka jelita
* America’s Cup: Innowacje będą świętować wielki rok dla Nowej Zelandii
„To było niesamowite, jak działa autopilot kontroli lotu, od samego początku naszego dzisiejszego testu oporu” – powiedział Davies.
„To zasługa zespołu mechatroników, grupy projektowej, zespołu plażowego i wszystkich innych, którzy tak ciężko pracowali nad malowaniem AC40”.
Te dwa testy były kontynuacją intensywnego procesu uruchamiania przez ostatni tydzień, w końcu zabierając łódź z szopy do wody.
Zespół Emirates w Nowej Zelandii
Znakiem przyszłości była napędzana wodorem łódź pościgowa zespołu z Nowej Zelandii, holująca nowy AC40. Oba są niezbędnymi elementami nadchodzącego Pucharu Ameryki.
Został ochrzczony przez projektantkę zespołu z Nowej Zelandii Elise Bevis.
AC40 będzie ścigał się w konfiguracji z pojedynczą konstrukcją z wykorzystaniem sterowania lotem autopilota.
Jednak uruchomienie wymaga procesu krok po kroku, który prowadzi od ręcznego przerwania i konfiguracji sterowania lotem przed włączeniem autopilota w ramach kontrolowanego testu oporu czujników, części chipowych i celów.
„To był nasz pierwszy dzień w wodzie od dłuższego czasu, był to jednocześnie spojrzenie w przyszłość i ważny krok naprzód oraz miejsce przygotowań do 37. imprezy Pucharu Ameryki” Burridge, Team New Zealand Niezawodność menedżera operacyjnego powiedział.
Zespół Emirates w Nowej Zelandii
Nowy AC40 pojawi się na US Youth and Women’s Cup, a także posłuży jako platforma testowa dla pełnych gildii pucharowych.
Rozruch trwał do popołudnia, gdy platforma podniosła się, aby sprawdzić takielunek i żagle.
Perspektywa wydaje się być korzystna dla zabrania AC40 na swój pierwszy rejs w celu dalszego odhaczania pól w całym procesie odbioru.
Mniejsza konstrukcja AC40 jest oparta na Te Rehotai, zwycięzcy Pucharu Ameryki w 2021 r. z drużyny Nowej Zelandii.
Oczekuje się, że większość związków będzie miała dwa AC40 do wewnętrznych wyścigów i testów.
Projekt drużyny z Nowej Zelandii będzie dostępny do kupienia przez ich rywali w Pucharze z już złożonymi zamówieniami.
Zespół Emirates w Nowej Zelandii
Łódź testowa America’s Cup jest w końcowej fazie przed startem.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
O’Rourke zrobił wrażenie na drużynie Blackcaps pierwszego dnia pierwszego testu na Sri Lance
Czy Razor ucieka się do taktyki lub taktyki? Jego wybory przeciwko Sydney są wątpliwe
Aktualizacje na żywo Blackcaps vs Sri Lanka: 1. test, dzień 1 w Galle