Wydaje się, że kampania Netflix polegająca na udostępnianiu haseł, która w ostatnich miesiącach rozprzestrzeniła się na całym świecie, odniosła sukces w Stanach Zjednoczonych. Urządzenie do przesyłania strumieniowego wprowadziło funkcję płatnego udostępniania kilka tygodni temu, 23 maja.
Firma analityczna pneumatyczny (przez THR) pokazał, że w ciągu kolejnych sześciu dni streamer uzyskiwał średnio 73 000 subskrypcji dziennie — 26 i 27 maja przyniosły prawie 100 000 nowych subskrypcji.
W rzeczywistości od 25 do 28 maja miały miejsce cztery największe pojedyncze dni pozyskiwania użytkowników w Stanach Zjednoczonych od początku 2019 r., kiedy wspomniany film analityczny zaczął śledzić rejestracje.
Ponadto ten wzrost liczby subskrypcji przewyższył również wzrost obserwowany we wczesnych dniach blokady spowodowanej pandemią COVID-19 w marcu i kwietniu 2020 r., kiedy ludzie, którzy utknęli w domach, masowo tłumnie korzystali z usług przesyłania strumieniowego.
Rozumie się, że operator odnotował wzrost odwołań w okresie sześciu dni, ale mówi się, że rejestracje zostały przyćmione przez odwołania. Firma nie podzieliła się liczbą anulowań, które brała pod uwagę.
Kampania pojawiła się, gdy Netflix ma na celu zwiększenie liczby subskrypcji i zwiększenie monetyzacji swojej bazy w miarę spowolnienia wzrostu w branży.
Zgłoszono, że wspierany przez reklamy poziom subskrypcji Netflix miał w maju prawie 5 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Całkowita liczba subskrybentów na tym poziomie jest nieznana.
źródło: pneumatyczny (przez THR)
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Co warty 40 milionów funtów browar Greene King będzie oznaczać dla Bury St Edmunds?
Bitcoin – Ten niedźwiedzi wskaźnik może być kluczem do wzrostu cen Ethereum i Solany
Superchain firmy Optimism osiąga wartość 6 miliardów dolarów – co to oznacza dla OP?