Sześciokrotny mistrz zachował głowę, gdy wielu wokół niego traciło głowę, pokonując Scotta McLaughlina (Team Penske) i innego mistrza Alexa Palou po wyścigu charakteryzującym się okresami dużej ostrożności wynikającymi z serii zbyt optymistycznych wybuchów. I zderzenia, które miały wyraźny sens czasu ostatecznego.
Polman Felix Rosenqvist (Arrow McLaren) w swoim ostatnim starcie dla zespołu poprowadził do zielonego pola składającego się z 27 samochodów, zanim Christian Lundgaard (Rahal Letterman Lanigan Racing) wyprzedził McLaughlina w walce o drugie miejsce na torze Andretti Hairpin, co zakończyło się wielosamochodowym wyścigiem awaria. Po raz kolejny pomiędzy Marcusem Armstrongiem (Chip Ganassi Racing) a duetem RLL Juri Vips i Grahamem Rahalem pokonali Josefa Newgardena z Penske, który został kilkakrotnie rzucony na żwir.
„Złe miejsce, niewłaściwy czas” – powiedział Rahal. „Uderzyliśmy Juriego, trafiliśmy Josepha – powiedziałem zespołowi medycznemu, że widziałem ich więcej niż moją żonę w tym roku”.
Dixon późno zmienił silnik, obniżając go do 11y, ale uderzył Rinusa Vikai (Ed Carpenter Racing) na wyjściu z drugiego zakrętu. Kyle Kirkwood (Andretti) również odniósł obrażenia.
Po ponownym uruchomieniu na 7. okrążeniu Rosenqvist prowadził Palo, Will Power (Penske), Pato O’Ward (Aro McLaren) i Colton Herta (Andretti Autosport, który zdawał się skakać już na starcie, ale nie został do tego wezwany).
Palo objął prowadzenie pod koniec tego okrążenia, wyprzedzając Rosenqvista i uplasował się na trzecim miejscu za Powerem, który był jedynym samochodem w pierwszej dziesiątce, który miał opony na wymianę.
Jednak wyścig szybko znów zmienił kolor na żółty, kiedy Newgarden samotnie skręcił i uderzył w ścianę przy wyjściu z zakrętu nr 4.
Po ponownym uruchomieniu na 12. okrążeniu Rosenqvist minął Power i wjechał w drugi zakręt, zabierając ze sobą O’Warda. Zespół Force utrzymał się na czwartym miejscu, a Dixon i Lundgaard byli pod presją, aby nawiązać kontakt na pierwszym okrążeniu i przyjąć rzuty karne.
Herta zajęła piąte miejsce, przed Romainem Grosjeanem (Andretti), a Agustin Canapino (Junkus Hollinger Racing) awansował na siódmą pozycję z 19. pozycji.y W Internecie. McLaughlin wyzdrowiał w wieku dwunastu laty Po wycieczce na żwir porzucił zastępczą gumę.
Wypadek Rinus Fekkai i Ed Carpenter Racing Chevrolet
Zdjęcia: Michael L. lewit / Zdjęcia sportów motorowych
Palo prowadził Rosenqvista o 9 sekund i jedną czwartą długości, a O’Ward był trzeci, przed Fighter Force i Hertą.
Następnie Palo przeżył poważne przerażenie, gdy Hélio Castroneves – w swoim ostatnim pełnoetatowym wyścigu w IndyCar dla Meyer Shank Racing – wjechał w drugi zakręt, a następnie w połowie zakręcił w trzecim zakręcie, gdzie ponownie przedarł się przez drabinkę lidera wyścigu.
Rosenqvist zjechał z drugiego miejsca w ramach zmian na 28. okrążeniu, a O’Ward okrążenie później i zdecydował się na zmianę opon.
Następnie Rosenqvist został wepchnięty w korkociąg w zakręcie 2 przez Marcusa Ericssona (Ganassi), przecinając oponę, powodując drugi obrót na żwirze w zakręcie 3 i udzielając kolejnego ostrzeżenia.
Ballou zjechał do boksów, dołączając do innej grupy prawyborów, przed Bauerem. Hertha musiała skorzystać z pomocy ratunkowej i spadła do 18y.
Próba ponownego uruchomienia na 27. okrążeniu nie powiodła się, gdy Power gonił Benjamina Pedersena (AJ Foyt Racing), a podczas obrotu potrącił także Calluma Ilotta (JHR). Chwilę później samochód Santino Ferrucci Foyta wpadł w kłopoty w pierwszym zakręcie po rzucie karnym od McLaughlina, który potrzebował nowego przedniego skrzydła.
Wyścig wznowiono na 42. okrążeniu, a Palou wyprzedził O’Warda, Grosjeana i Canapino, a za Lundgaardem (11.y) i Dixona (13y) podżegał. Grosjean wjechał szeroko na wyjściu z drugiego zakrętu, kaszląc jako trzeci do Canabino i czwarty do Davida Malukasa (Dale Coyne Racing), po czym Grosjean odzyskał czwarte miejsce, bombardując Malukasa w The Corkscrew.
O’Ward zjechał do boksu na 58. okrążeniu, kilka sekund przed kolizją Malukasa z Devlinem DiFrancesco z Andrettiego na trzecim zakręcie, powodując kolejne ostrzeżenie. Było to katastrofalne w skutkach dla Palo, który zatrzymał się pod wpływem ostrożności i spadł z prowadzenia na 15. pozycjęy.
Kolejna katastrofalna próba wznowienia wyścigu sprawiła, że Ferrucci wyleciał w powietrze nad tyłem Palo i wpadł na żwir w ostatnim zakręcie i po szóstym ostrzeżeniu. Tom Blomqvist (MSR) również był zmuszony zatrzymać się, gdy zadzwonił do DeFrancesco.
Doprowadziło to do większej liczby postojów i wyścigu poza pasem pomiędzy Dixonem i jego kolegą z drużyny Armstrongiem, który Dixon wygrał.
Następna słaba próba wznowienia gry miała tę samą historię z różnymi graczami: Eriksson połączył się z kolegą z drużyny Armstrongiem po tym, jak Kiwi został wprawiony w obrót przez Pedersena.
O’Ward objął prowadzenie po ponownym uruchomieniu na 23 okrążenia przed końcem, przed Grosjeanem, DeFrancesco, Canapino, Ilottem (który zakręcił się w boksie kilka okrążeń wcześniej), Ballou i Dixonem.
Alex Ballou, Chip Ganassi Racing Honda
Fotografia: Jake Galstad / Zdjęcia sportów motorowych
Grosjean minął O’Warda w drugim zakręcie, uderzając w przód, podczas gdy Palo fatalnie wyszedł z ostatniego zakrętu, co pozwoliło Dixonowi awansować na trzecie miejsce, a za nim uplasował się McLaughlin.
Kilka okrążeń później żółta barwa znów poleciała, gdy Castroneves w trzecim zakręcie wyeliminował zakłopotaną Hertę w skrzyni biegów. Grosjean i Ord weszli pod żółtą kartkę, wkraczając w wiek nastolatka, awansując Dixona na prowadzenie przed McLaughlinem, Ilottem i Ballou. .
Na 17 okrążeń przed końcem wyścig rozpoczął się ponownie, a Dixon objął prowadzenie na początku wyścigu i rozszerzył stawkę, ostatecznie wygrywając.
Power i Rossi wyprzedzili Canapino, który miał uszkodzone przednie skrzydło, zajmując odpowiednio piąte i szóste miejsce.
Palo wyprzedził Ilotta na trzeciej pozycji na 12 okrążeń przed końcem, a Power zdegradował go jeszcze bardziej na cztery okrążenia przed końcem po wyjściu z zakrętu 9 – a Ilott ostatecznie zajął piąte miejsce.
Lundgaard, Armstrong, Oward i Ryan Hunter-Reay również wyprzedzili Canabino, który zawahał się w rankingach, i znaleźli się w pierwszej dziesiątce. Następnie w przedostatnim zakręcie Lundgaard odebrał Rossiemu szóste miejsce.
Wynik wyścigu:
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
O’Rourke zrobił wrażenie na drużynie Blackcaps pierwszego dnia pierwszego testu na Sri Lance
Czy Razor ucieka się do taktyki lub taktyki? Jego wybory przeciwko Sydney są wątpliwe
Aktualizacje na żywo Blackcaps vs Sri Lanka: 1. test, dzień 1 w Galle