Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

3 funkcje Unreal Engine 5, które gracze na PC muszą wiedzieć

po prostu epickie Odblokuj Unreal Engine 5 Dla wszystkich deweloperów, po uruchomieniu silnika gry na początku 2021 roku. Służy do tworzenia pliku Jeździec grobowy Gra, która obiecuje prawdziwą zmianę paradygmatu w tworzeniu gier na PC i konsole.

Krótko Jest to gra elektroniczna. W tej chwili nie mamy żadnych gier na Unreal Engine 5. Ale wciąż jest wiele powodów do ekscytacji. Oto trzy najważniejsze funkcje Unreal Engine 5, które sprawią, że gry na PC będą wyglądać i działać lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.

Ultraczasowa precyzja

Tymczasowa super rozdzielczość (TSR) jest znakiem rozpoznawczym Unreal Engine 5, nawet jeśli zajmuje tylne miejsce w stosunku do nowych, luksusowych silników oświetlenia i cieni. TSR to doskonałe narzędzie do próbkowania wewnętrznego, które pozwala grze osiągnąć niemal natywną jakość obrazu podczas renderowania w niższych rozdzielczościach, poprawiając wydajność.

Niezbędne było zdobycie Epic Przebudzenie matrycy Demo, a my już widzieliśmy to w akcji Ghost Wire Tokio. Jak funkcje takie jak Nvidia Deep Learning Super Sampling (DLSS) i AMD FidelityFX Super Resolution (FSR), ultra-przełomowe rozwiązanie jest kluczowe dla następnej generacji kart graficznych, zapewniając widoczny blask funkcji takich jak ray tracing bez spadku wydajności.

TSR jest wyjątkowy, ponieważ nie pozwalał sobie na sztuczki ulepszania funkcji od AMD, Nvidii i Intela. Jest to ogólne rozwiązanie wbudowane w Unreal Engine 5, które działa na kartach graficznych i konsolach. Deweloperzy mogą teraz łatwo zintegrować wysokiej jakości tymczasową aktualizację swoich gier, nie martwiąc się o ubezpieczenie dostawcy.

Oparte na Nasze wczesne spojrzenie na Ghost Wire TokioA Ponadto zapewnia jakość obrazu zbliżoną do oryginalnej rozdzielczości, a w niektórych przypadkach dwukrotnie wyższą wydajność. Miejmy nadzieję, że dla graczy na PC będzie to oznaczać możliwość pomijania rozdzielczości lub wprowadzania bardziej wymagających funkcji bez obniżania wydajności.

Lumen, Nanit i wirtualne mapy cieni

Oświetlenie w Unreal Engine 5.

TSR jest bardzo ważne ze względu na ulepszone funkcje renderowania Unreal Engine 5. Trzy główne nowe funkcje renderowania to Lumen, Nanite i Wirtualne mapy cieni (VSM)Oba współpracują ze sobą, aby zapewnić dokładniejsze i bardziej szczegółowe oświetlenie świata przy niższych kosztach wydajności.

VSM i Nanite mają podobny pomysł. Oba wirtualizują bardzo szczegółowe techniki renderowania i dostarczają graczowi tylko ważnych szczegółów. W przypadku VSM ogromna mapa cieni jest podzielona na części i tylko te części, które mają znaczenie, są pokazywane tak, jak widzi gracz. podobnie, Nanette Jest to system inżynieryjny, który „działa inteligentnie tylko na dostrzegalnych szczegółach i nic więcej”.

Lumen ożywia te dwie funkcje, nowy dynamiczny system globalnego oświetlenia w Unreal Engine 5. Wygląda na to, że zachowuje równowagę między globalnym oświetleniem tańszej powierzchni ekranu a bardziej wymagającym globalnym oświetleniem ray tracingu. Podobnie jak Nanite i VSM, może dekonstruować drobne szczegóły — takie jak rozproszone oświetlenie pośrednie — i renderować je w niższej rozdzielczości. Co najważniejsze, Lumen obsługuje również akcelerację sprzętową ray tracingu.

Razem te trzy funkcje powinny dawać poczucie głębi, jakiego nigdy wcześniej nie widzieliśmy w grach na PC. Mamy tylko Przebudzenie matrycy demo i Epic 2020 UE5 Show Idąc dalej, ale oba wnoszą bardziej realistyczne oświetlenie niż widzieliśmy wcześniej. Dzięki funkcjom takim jak TSR, a także sposobom oszczędzania wydajności w nowych funkcjach renderowania Unreal Engine 5, możemy zobaczyć, że prawdziwe gry wyglądają dobrze.

Blok AI

Masowy system AI w Unreal Engine 5.

Skupiliśmy się głównie na grafice, ale Unreal Engine 5 zawiera również kilka funkcji, które poprawią rozgrywkę. Przyglądamy się tutaj nowemu systemowi „Mass AI”, który zapewnia programistom zestaw narzędzi do umieszczania dynamicznych postaci w otwartym środowisku, z których każda ma własne symulacje.

Przebudzenie matrycy Pokaż ten system w akcji. Epicki dyrektor artystyczny Jeff Faris Powiedział w wywiadzie Że ten system sztucznej inteligencji został użyty do symulacji 35 000 osób w tłumie, 18 000 pojazdów i 40 000 zaparkowanych samochodów w wersji demonstracyjnej. Co najbardziej imponujące, system może symulować to wszystko bez względu na to, gdzie znajduje się gracz.

Tradycyjne gry z otwartym światem pobierają instrukcje AI tylko w zależności od tego, gdzie znajduje się gracz, więc NPC po drugiej stronie mapy po prostu siedzi i czeka na pojawienie się gracza. Epic jest w stanie osiągnąć symulacje sztucznej inteligencji na dużą skalę dzięki funkcjom takim jak inteligentne obiekty, które zawierają instrukcje interakcji wbudowane w obiekt, oraz Mass Avoidance, system unikania dla dużych grup NPC.

Powinno to przełożyć się na bardziej dynamiczne otwarte światy. Jeśli opuścisz grupę NPC i wrócisz po kilku minutach, nie zobaczysz tego samego odcinka NPC wykonujących te same zadania. ten Kolejny wpis w serii Wiedźmin Wykorzystuje Unreal Engine 5, który mówi o mocy tego systemu AI.

Rekomendacje redaktorów




READ  Disco Elysium ma teraz dużą zniżkę, trafiając dziś na Xbox i Switch