Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zobacz, jak szybki jest Dodge Challenger R/TT/A na autostradzie

Zobacz, jak szybki jest Dodge Challenger R/TT/A na autostradzie

Amerykański muscle car startuje w Niemczech.

Samochody typu muscle car wyglądają typowo amerykańsko. To sprawia, że ​​widok Dodge Challengera R/TT/A 2023 na autostradzie jest niesamowitym widokiem. Bez ograniczenia prędkości na tym odcinku coupe z silnikiem V8 wyciąga nogi na otwartej drodze.

Model R/T znajduje się w dolnej części gamy Challenger. Dostajesz 5,7-litrowy silnik V8, który zapewnia 372 KM i 400 Nm momentu obrotowego z automatyczną skrzynią biegów. Pakiet T/A dodaje matowe czarne elementy na masce, dachu, bokach i pokrywie bagażnika. Dostaje również reflektory Air Catcher, jak w Hellcat i zestaw specyficznych dla tego modelu 20-calowych kół. Dostępna jest również konfiguracja z szerokim nadwoziem.

READ  AMD: NVIDIA zwiększa zużycie energii GPU nowej generacji na „wyższe niż my”

Dzięki dużemu momentowi obrotowemu Challenger nie ma problemu z nadążaniem za ruchem na autostradzie. Silnik V8 ma odpowiedni warkot samochodu typu muscle car. Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów szybko zmienia biegi.

W tym segmencie kierowca może przez pewien czas utrzymywać prędkość powyżej 200 km/h. Oglądajcie do końca, aby zobaczyć, jak Challenger uderza we wskazany prędkościomierz z prędkością 246 km/h.

Dodge Challenger i Charger są obecnie na zwycięskim okrążeniu, zanim modele zostaną wycofane, a producent samochodów wysyła samochody typu muscle car z hukiem. Na szczycie gamy znajduje się Demon 170, który generuje 1025 KM i 945 funtów na stopę podczas jazdy na E85.

Demon 170 jest jednym z siedmiu modeli Last Call wystawiających te pojazdy. Jest też Challenger Black Ghost o mocy 807 koni mechanicznych i Charger Daytona o mocy 807 koni mechanicznych. Wersja Scat Pack Swinger jest dostępna dla obu. Ładowarka Super Bee ma 6,4-litrowy silnik V8 i dopuszczone do ruchu drogowego opony wyścigowe. Challenger Shakedown obejmuje osłonę shakera, czerwoną grafikę i sześciotłoczkowe hamulce Brembo.

Kolejnym krokiem w tych modelach jest doładowanie Dayton SRT EV. Kiedy trafi do produkcji, nabywcy będą mogli uzyskać moc wyjściową od 455 koni mechanicznych do ponad 800 koni mechanicznych. Firma wciąż pracuje nad tym, jak wygląda fałszywy wydech.