Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zapowiedziano nowe Triumph Speed ​​​​400 i Scrambler 400X

Zapowiedziano nowe Triumph Speed ​​​​400 i Scrambler 400X

Widzieliśmy zdjęcia szpiegowskie i przeczytaliśmy (i napisaliśmy) kilka artykułów dotyczących tych dwóch zupełnie nowych motocykli Triumph, ale dziś po raz pierwszy rozmawiamy o szczegółach nowych Triumph Speed ​​​​400 i Scrambler 400 X!

I to nie tylko zupełnie nowe motocykle lądujące w zupełnie nowej dywizji – to także pierwsze maszyny, które powstały w wyniku partnerstwa Triumph z motoryzacyjnym gigantem Bajaj, marką, która jest synonimem maszyn zyskujących popularność w segmencie lekkich i średnich pojazdów A2.

Przegląd Triumph Speed ​​400 i Scrambler 400X.

Chociaż te dwa motocykle mają wiele wspólnych części, dzieli je więcej niż na pierwszy rzut oka. Silnik, zwany serią TR, jest oczywiście wspólnym komponentem, chociaż istnieją drobne różnice, takie jak przekładnia główna, która różni się między dwiema nowymi maszynami. To samo dotyczy pojedynczego cylindra, 398 cm3, konfiguracji z czterema zaworami. Oba mają geometrię DOHC i wyważone, dociążone korby, które zapewniają niskie chrząknięcie i właściwości jezdne. Każda maszyna jest wyposażona w części pokryte DLC i uruchamianie zaworów typu toe-slave, oba generują moc 40 KM (39 KM) i moment obrotowy 37,5 Nm (27 lb-ft).

Mówi się, że chłodzony cieczą singiel przekracza normy Euro-5, co oznacza, że ​​jego przyszłość w gamie Triumph musi być zabezpieczona na kilka nadchodzących lat.

Każda maszyna ma również wspólną ramę i przykręcaną ramę pomocniczą, chociaż podwozie każdego roweru jest bardzo różne. Speed ​​​​400 jest wyposażony w powiększony tłok o wartości 41 mm i pojedynczy amortyzator z tyłu ze zdalnym zbiornikiem. Konfiguracja ma na celu zapewnienie wygodnej, ale „wciągającej i intuicyjnej” jazdy.