Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wkroczenie Discorda w reklamę może pomóc markom w dotarciu do niszowych odbiorców

Wkroczenie Discorda w reklamę może pomóc markom w dotarciu do niszowych odbiorców

Discord wkracza w świat reklamy.

Pierwszy format reklam, zwany „Zadaniami sponsorowanymi”, zostanie wprowadzony w tym tygodniu i umożliwi marketerom gier wideo promowanie swoich produktów wśród użytkowników Discorda.

W Post na blogu„Zadania będą ładnie pojawiać się na Discordzie, gdzie możesz zdecydować się na transmisję swojej gry znajomym i zdobywanie nagród za grę” – powiedział Discord. Niektórzy gracze zostaną poinformowani, że istnieje misja, a inni dowiedzą się, gdy ich znajomi zaakceptują ją i wyruszą w podróż.

„Programiści i wydawcy, którzy sponsorują zadania, będą współpracować z naszym zespołem, aby stworzyć doświadczenie, które zaprezentuje ich grę i zaoferuje nagrodę dostosowaną do ich gry”.

W przeszłości był spór Przetestowałem format reklamy Z Epic Games i Lucasfilm Games w ramach Fortnite I Gwiezdne Wojny zacier.

Analiza: Do konfliktu należy podchodzić ostrożnie

Według Eba Adeyeri, wiceprezesa ds. płatnych partnerstw społecznych i strategicznych w firmie Jellyfish, będącej częścią The Brandtech Group, nie jest zaskoczeniem, że platformy społecznościowe takie jak Discord chcą zwiększać przychody na nowe sposoby w trudnym otoczeniu gospodarczym.

Podobnie jak Netflix, który głośno wyrażał swój sprzeciw wobec reklam, zanim w zeszłym roku zdecydował się na wprowadzenie reklam, Discord otwarcie sprzeciwia się umieszczaniu reklam na swojej platformie. Dla Natashy Fulton, specjalistki ds. strategii medialnej w M&C Saatchi World Services, oznacza to, że Discord będzie musiał ostrożniej podchodzić do przyszłych strategii reklamowych.

„Strategiczne wejście Discorda w reklamę stanowi wyraźne odejście od jego początkowego antyreklamowego stanowiska, co może ryzykować postrzeganiem nieautentyczności lub „wyprzedania się” wśród użytkowników” – stwierdziła. Lider mediów.

Jednak Fulton przyznał, że pierwszy format reklamy Discord to dobry sposób na zapuszczenie się w tę przestrzeń, mówiąc: „[The] Oferowanie sponsorowanych zadań jest zgodne z korzeniami gier i zapewnia reklamodawcom nieinwazyjny sposób na przyciągnięcie użytkowników. Co więcej, zaangażowanie Discord w kontrolę użytkowników, umożliwiając rezygnację ze spersonalizowanych promocji, promuje przejrzystość i rozwiązuje problemy związane z prywatnością danych.

READ  Honor zaprezentował swój najnowszy tablet, który ma konkurować z Apple

Ostrzegł jednak, że w przypadku podobnych platform skupiających się na grach, takich jak Twitch, czasami spotykał się z reakcją społeczności graczy za oferowanie zbyt natrętnych reklam, „Discord musi postępować ostrożnie”, „słuchając opinii użytkowników i dostosowując swoją strategię”. „Aby uniknąć pułapek.

Usługa finansowa przenosi się na Twitch, aby dotrzeć do młodszych graczy

Wyspecjalizowana przestrzeń

Komercyjnie, czy Discord odnosi sukcesy w reklamie Prawdopodobnie sprowadzi się to do tego, w jaki sposób wykorzysta swoją wyjątkową zaletę jako niszową przestrzeń, w której marki mogą dotrzeć do odbiorców gier.

Według niej strona internetowaDiscord ma około 150 milionów aktywnych użytkowników (MAU) miesięcznie – a to blednie w porównaniu z innymi mediami społecznościowymi, takimi jak Facebook (ponad 3 miliardy MAU) czy nawet Snapchat (ponad 800 milionów MAU). Jednak według Adiri użytkownicy Discorda prawdopodobnie różnią się od przeciętnego konsumenta Meta lub Snap, w związku z czym trudno jest dotrzeć do nich gdzie indziej.

„Jeśli wybierasz się do odbiorców hardkorowych graczy, logiczne jest, że Discord będzie platformą, z którą chciałbyś nawiązać kontakt” – powiedział. Lider mediów.

W przypadku nowych platform społecznościowych zainteresowanie reklamodawców i sposób alokacji budżetów na media społecznościowe zależą od tego, jak wyjątkowa jest baza użytkowników. „Co to jest ingerencja w meta?” Tak naprawdę do tego się to sprowadza. Zarządzać wytłumaczyć.

Zaznaczył jednak: „Spodziewam się, że większość marek będzie próbowała organicznie dotrzeć do tych użytkowników [by] „Założyli własny serwer Discord” – powiedział.

Marki od lat konfigurują serwery Discord w aplikacji i zapraszają fanów do udziału w dyskusjach społeczności. Aby odciągnąć ich od marketingu organicznego i skierować się w stronę płatnych reklam, formaty reklam Discord muszą być szczególnie atrakcyjne, dodała Adiri.

Podobnie jak Fulton postrzega sponsorowane zadania jako dobry początek, który daje szansę na „nadrobienie zaległości” z niektórymi reklamodawcami w branży gier.

READ  Serwujemy przyjacielską rywalizację w Nintendo Switch Sports, już dostępne!

„Dobrą rzeczą jest to, że reklamodawcy zajmujący się grami są znani z tego, że są w czołówce tego, co można zrobić z reklamami” – dodał. „[They] „Zazwyczaj są bardzo podekscytowani”.

Nasze nowe wydarzenie, Przyszłość audio i rozrywki, rozpocznie się w kwietniu z udziałem 10 partnerów