Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wczesny sukces Disney+ w Polsce

Disney+ w ciągu tygodnia od premiery przyciągnął w Polsce ponad 1,9 mln widzów.

Według danych Nielsen Media widzowie najczęściej oglądali treści z serwisu Disney+ na dużych ekranach: telewizorach lub komputerach/laptopach, przy czym ponad 81% widzów serwisu korzysta z tych urządzeń. Ponad 1,2 miliona widzów obejrzało treści wideo Disney+ na ekranach telewizorów, a prawie 430 000 obejrzało na ekranach komputerów (PC/Laptop). Widzowie spędzają średnio 1 godzinę 13 minut dziennie na oglądaniu filmów w witrynie.

Dane strumieniowe Nielsena pokazują, że łączna oglądalność Disney+ wyniosła 1,9 miliona w ciągu pierwszych siedmiu dni. W porównaniu z pierwszymi siedmioma dniami premiery HBO Maxa, które miały miejsce w marcu tego roku, liczba ta była o prawie 700 000 większa.

Komentując sukces Disney+, Michał Buszko, dyrektor Advanced Measurement w Nielsen, powiedział: „Polscy widzowie byli naprawdę zainteresowani wypróbowaniem nowych treści oferowanych przez Disney+, a prawie 400 000 widzów skorzystało już z prezentacji wideo platformy w dniu premiery.

„Widzowie, którzy zdecydują się oglądać treści na platformie, oglądają je średnio przez godzinę i 13 minut dziennie, czyli więcej niż średnia oglądalność platform wideo OTT”.

Bosco dodał: „Z punktu widzenia przyzwyczajeń widzów, serwis stosuje podobny rytuał, jak inne serwisy SVOD, takie jak Netflix czy HBO Max: widzowie wolą oglądać go na dużych ekranach i spędzają z nim znacznie więcej czasu w weekendy. z ciekawością będzie śledził dalszy rozwój tej usługi”.

READ  Były człowiek Bolton Wanderers Paul Olkowski wrócił do Polski z Górnickiem Zabrzy