Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

W badaniu zbadano wpływ Internetu na wyniki uczniów w testach

Badanie przeprowadzone przez Uniwersytety w Oakland i Uniwersytet Harvarda wykazało związek pomiędzy mobilnym dostępem do Internetu a wynikami uczniów w testach.

Po przeanalizowaniu danych zebranych od dwóch milionów studentów z 82 różnych krajów, w tym Aotearoa, wykładowca ekonomii na Uniwersytecie w Auckland Sam Stemper i doktorant z Harvardu Ronak Jain odkryli, że osoby posiadające dostęp do Internetu na urządzeniach mobilnych miały gorsze wyniki w testach.

the Artykuł badawczy Ustalono, że spadki wyników w testach były „najbardziej znaczące” wśród studentek; ci, których rodzice mieli mniejsze wykształcenie; oraz w krajach o niskich dochodach.

Te same grupy wykazały także największy wzrost wykorzystania Internetu po udostępnieniu sieci Internetu trzeciej generacji.

W artykule wyjaśniono wniosek, że „mobilny dostęp do Internetu sprawia, że ​​coraz więcej młodych ludzi posiada smartfony i korzysta z Internetu. To z kolei wiąże się z niższymi wynikami we wszystkich testach PISA”. [Programme for International Student Assessment] Wątki.”

Stemper powiedział, że po wprowadzeniu dostępu do Internetu spadły nie tylko wyniki testów.

„Znaleźliśmy dowody na to, że wskaźniki więzi społecznych i zdrowia psychicznego – czyli łatwość nawiązywania przyjaźni i poczucie przynależności – pogarszają się po przybyciu trzeciego pokolenia” – powiedział.

Stemper przyjrzał się także godzinom odrabiania zadań domowych, absencji, łatwości nawiązywania przyjaźni, poczuciu przynależności i własnej skuteczności, aby uzyskać wgląd w zaangażowanie uczniów, powiązania społeczne i dobrostan psychiczny w kontekście szkoły.

Z jego danych wynika, że ​​90% uczniów ma w domu smartfon, a średnia liczba minut, jakie dziennie spędzają w Internecie, wynosi 250 minut, czyli około 4 godzin.

„Po wprowadzeniu zasięgu 3G uczniowie spędzają dodatkowe 40 minut dziennie w Internecie” – powiedział Stemper. „Dla kontrastu, rozwój 3G wiąże się ze znacznym spadkiem wyników uczniów w testach ze wszystkich przedmiotów”.

Technologia zmieniła życie milionów ludzi na całym świecie, ale „polityka edukacyjna ma do odegrania rolę w regulowaniu korzystania z telefonów w szkołach, ale wykracza daleko poza to, jeśli chodzi o sposób, w jaki myślimy o skupieniu i uwadze” – stwierdził Stamper . W innych dziedzinach.

READ  Portugalia zakazuje e-maili i połączeń poza godzinami pracy w nowych zasadach równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

„Wszyscy zmieniliśmy sposób, w jaki spędzamy czas… Dostęp do szybkiego mobilnego Internetu wpływa na każdy element naszego życia.”