Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Tesco wydaje trzytygodniowe ostrzeżenie każdemu posiadaczowi karty klubowej

Tesco wydaje trzytygodniowe ostrzeżenie każdemu posiadaczowi karty klubowej

Tesco przestrzegło klientów, aby wydawali kupony Clubcard przed ich wygaśnięciem z końcem miesiąca.

Ponad 20 milionów ludzi w Wielkiej Brytanii posiada kartę Tesco Clubcard, która umożliwia kupującym uzyskanie zniżek na wybrane produkty, a także gromadzenie punktów, które mogą później wymienić na bony do wykorzystania w sklepie.

Ale podczas gromadzenia punktów wiele osób zapomina o ich wykorzystaniu przed ich wygaśnięciem. Klienci Tesco zostali teraz przypomnieni, aby wydawali ponad 16 milionów funtów na bony Clubcard, zanim stracą ważność z końcem listopada.

Bony, które po raz pierwszy wydano w listopadzie 2021 r., wygasają 30 listopada 2023 r. i zamiast tego można je wykorzystać w trudnych dla budżetów domowych okresach roku.

Emma Bouton, dyrektor ds. klientów Grupy Tesco, powiedziała: „Chcemy teraz pomóc w dalszym zwiększaniu budżetów domowych klientów, a karta klubowa to najlepszy sposób na uzyskanie dużej korzyści z Tesco.

„Ponieważ kupony Clubcard o wartości ponad 16 milionów funtów wygasną z końcem listopada, przypominamy klientom, aby wydali je już teraz – lub nawet wykorzystali je, aby zdążyć przed wczesnymi zakupami bożonarodzeniowymi”.

W grudniu ubiegłego roku Tesco ogłosiło, że dokonuje przeglądu swojego programu Clubcard w celu częstszego rozdawania kuponów lojalnym klientom.

Kupony Tesco Clubcard wydawane są kwartalnie w lutym, maju, sierpniu i listopadzie. Według sklepu nowe wydania o wartości ponad 100 milionów funtów mają zostać wyemitowane od 30 października, co stanowi najwyższą kwotę wyemitowaną jednorazowo od 2015 roku.

Klienci mogą wykorzystać swoje kupony Clubcard do zakupu cotygodniowych zakupów lub paliwa, zadbać o siebie lub wykorzystać je u 100 partnerów nagradzających, w tym Pizza Express i Spa Seekers.

READ  Ponad połowa rodzimych startupów skoncentrowała się na rodzimym rynku ukraińskim