Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Supercars ogłasza kolejne testy w tunelu aerodynamicznym

Supercars ogłasza kolejne testy w tunelu aerodynamicznym

Według artykułu na oficjalnej stronie mistrzostw: „Zaplanowano dodatkowy dzień testów w tunelu aerodynamicznym w celu poprawy estetyki modyfikacji wprowadzonych w Fordzie Mustangu”.

Akcja odbędzie się 12 stycznia w tym samym ośrodku Windshear, w którym w zeszłym miesiącu odbyły się trzy dni testowe.

Supercars twierdzi, że w tym czasie osiągnięto parytet, a dodatkowe działania „koncentrowały się wyłącznie na poprawie estetyki modyfikacji dokonanych w Fordzie Mustangu”.

Podczas poprzednich testów w tunelu aerodynamicznym Ford Mustang przeszedł zmiany w profilu splittera,

Zarówno Mustang, jak i Chevrolet Camaro wprowadziły zmiany w dolnej powierzchni splittera, aby „zmniejszyć czułość”.

Dyrektor generalny Supercars, Shane Howard, powiedział: „Wszystkim zespołom udostępniono kompleksowe raporty wraz ze szczegółowymi danymi z grudniowych testów, co podkreśla przejrzystość procesu rozwoju.

„Podczas gdy oba samochody pozostają w USA, oba zespoły homologacyjne podjęły decyzję o przeprowadzeniu kolejnej kontroli w tunelu aerodynamicznym zaktualizowanego modelu Forda, wykorzystując uzgodnione modyfikacje wprowadzone po osiągnięciu parytetu aerodynamicznego podczas grudniowych testów”.

Supercars nie opublikowało jeszcze szczegółów dotyczących specyfikacji samochodu na rok 2024 (nadwozie).

Jednak opublikowane filmy z testów w tunelu aerodynamicznym pokazywały takie elementy, jak pylony skrzydłowe dodane do Mustanga.

Znawca Speedcafe wysunął teorię, że takie posunięcie może być próbą wywołania przyczepności, ponieważ mówiono, że Mustang jest z natury „bardziej śliski” ze względu na nieco mniejszą powierzchnię czołową.

Dlatego możliwe jest, że nosze staną się obszarem zainteresowania estetycznych aranżacji.

Od zakończenia grudniowych testów zarówno Mustang, jak i Camaro znajdują się w Parc Ferme, a cały sprzęt testowy zachowano do dalszej analizy i modyfikacji.

Obecnie jest przechowywany w ośrodku badawczo-rozwojowym NASCAR w pobliżu Windsher.

Supercars poinformowało, że „mniejsza grupa przedstawicieli” zespołów homologacyjnych, a mianowicie Dick Johnson Racing dla Forda i Triple Eight Race Engineering dla Chevroleta oraz Supercars powróci do USA.