Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Rothmans dodaje sklep dla pokolenia Z, młodych millenialsów – WWD

Rothmans dodaje sklep dla pokolenia Z, młodych millenialsów – WWD

Will Gidon odciska piętno na rodzinnym biznesie.

26-letni syn szefa Rothmans, Kena Gidona, jest katalizatorem sklepu zainstalowanego w zeszłym tygodniu na flagowym Union Square firmy. W mieszczącym się w piwnicy sklepie o powierzchni 1000 stóp kwadratowych, zwanym Rothmans Next, dostępnych jest wiele nowych marek, zaprojektowanych z myślą o przyciągnięciu młodszych klientów.

Will Gidon, który pełni funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu, powiedział, że sklep cieszy się dużym zainteresowaniem wśród mężczyzn po 30. roku życia, ale dostrzegł szansę na stworzenie koncepcji, która spodobałaby się mężczyznom w jego wieku. Zapytał: „Czy brakuje nam rynku i możliwości dotarcia do nowej publiczności? Chcemy uwzględnić wszystkie ścieżki stylu. ”

Jego ojciec dodał: „Wykonaliśmy naprawdę dobrą robotę, znajdując świetne ubrania i odzież sportową po atrakcyjnych cenach, ale tracimy część młodszej załogi ze względu na nasze pułapy cenowe. Pomysł był więc taki, aby zapewnić Rothmansowi doświadczenie w przystępnej cenie. bardziej przystępna cena.To czyni nas bardziej odważnymi i eksperymentalnymi oraz pozwala nam testować pewne rzeczy.

Początkowa kolekcja obejmuje Ace Rivington, ekskluzywną kolekcję męskich akcesoriów od Paige Novick, Alpha Industries, Marine Layer, American Needle i Goorin Bros. Crowth, Liverpool Los Angeles i Hedge.

Will Giddon powiedział, że Rothmans Next będzie oferować od pięciu do dziesięciu marek i będzie często zmieniany, aby zachować świeżość asortymentu. „Będziemy się zmieniać w każdym sezonie”.

Oprócz odzieży, w sklepie znajduje się salon gier Atari, do którego klienci mogą wpaść i pograć. Sprzedawca robi również zdjęcia polaroidem klientów odwiedzających sklep i umieszcza je na ścianie, która pozostanie na miejscu. „To miejsce, w którym można miło spędzić czas” – powiedział Ken Gidon.

Firma Rothmans promuje dodatek w swoich kanałach społecznościowych, a informacje przekazuje także pocztą pantoflową.

„Rodziny, które u nas robią zakupy” – powiedział Ken Gidon. „To jest nasz sekretny sos.”

READ  Nie wpadnij w pułapkę bezpłatnego przechowywania w chmurze z nowym komputerem

Choć Rothmans prowadzi sklepy na dolnym Manhattanie, a także w Scarsdale i Bronxville w stanie Nowy Jork, nadchodzący koncept pozostanie – przynajmniej na początku – wyłącznie na rynku głównym. „Nie jesteśmy przeciwni rozszerzaniu tej działalności na inne nasze lokalizacje” – powiedział Ken Gidon. „Ale ze względu na bezpieczeństwo nowej marki jest ona teraz dostępna tylko we flagowej firmie”.

Ken i Will są dobrzy

Kim Ivins

Will Gidon powiedział, że dorastał w rodzinnej firmie, zanim przeniósł się na Zachodnie Wybrzeże, aby pracować w agencji talentów. Jednak w czasie pandemii wrócił do Nowego Jorku i zdecydował się dołączyć do Rothmans na pełny etat.

„Zacząłem pracować, aby na nowo nauczyć się biznesu i poczuć się częścią rodziny” – powiedział. Rothmans jest obecnie prowadzony przez Kena Gidona i jego brata Jima, wnuków założyciela Harry’ego Rothmana, który w 1926 roku otworzył sklep dla mężczyzn w Greenwich Village. Młodszy akcent.

Zaczynał w sprzedaży i pracował nad stroną internetową, zanim został powołany na obecne stanowisko.

Will Gidon powiedział, że w przyszłości skoncentruje się na zapewnieniu sukcesu Rothmans Next i zapewnieniu, że firma pozostanie istotna. „Jako 26-latek chcę znaleźć sposób na zaspokojenie potrzeb tego klienta na każdą okazję i w każdym wieku. Dlatego będziemy nadal eksperymentować”.