Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pracownik Starbucks mówi, że żądanie zadowolenia z trzynastu zmian sprawia, że ​​„chce rzucić” pracę

Pracownik Starbucks mówi, że żądanie zadowolenia z trzynastu zmian sprawia, że ​​„chce rzucić” pracę

Pracownik Starbucks mówił o tym, jak wybredna prośba składająca się z trzynastu modyfikacji sprawiła, że ​​„ chciał rzucić ” swoją pracę – a teraz inny barista Starbucks mówi, że jest to część większego problemu z generacją Z zamawiającą modne napoje, które znajdują w TikTok.

Przejął baristę z siedzibą w USA Świergot Aby dać upust swojej frustracji, złożonym 1 maja przez wymagającego klienta Edwarda w Van Nuys w Kalifornii, niesamowicie zawiłe zamówienie Frappuccino na Frappuccino z karmelową wstążką Crunch.

Zdjęcie plastikowego kubka pokazuje, że klient zażądał 13 dodatków i zmian w napoju, w tym dodatkową mżawkę karmelu, siedem dawek sosu karmelowego, dodatkowy lód, dodatkowy cynamon i ciężką śmietanę – wszystko to sprawia, że ​​standardowo przyjmuje się napar dłużej.

Post zachęcił innych pracowników Starbucks do podzielenia się złożonymi i równie torturowanymi zamówieniami na drinki, a niektórzy narzekali, że winę obarczają modne napoje Tik Tok.

Co więcej, twierdzą, że te napoje to nie tylko kłopot, który robią pracownicy Starbucks, ale także spowalniają kolejki i przyczyniają się do dłuższego czasu oczekiwania dla innych klientów.

Pracownik Starbucks rozpieszczał się po bardzo skomplikowanym procesie Fenty Caramel Crunch Frappuccino, który zamówił wybredny klient o imieniu Edward (na zdjęciu)

Pracownik Starbucks zepsuty po tym, jak wyjawił niesamowicie skomplikowany proces Fenty Caramel Crunch Frappuccino, który zamówił wybredny klient o imieniu Edward (na zdjęciu)

Josie (na zdjęciu) zażartowała, że ​​napój był tak skomplikowany, że prawie chciał rzucić pracę

Josie (na zdjęciu) zażartowała, że ​​napój był tak skomplikowany, że prawie chciał rzucić pracę

„W dzisiejszym odcinku o tym, dlaczego chciałem odejść z pracy”, napisała na Twitterze Josie, udostępniając zdjęcie trofeum.

Caramel Ribbon Crunch to tradycyjne frappuccino z kawy, mleka, lodu i syropu karmelowego, które miesza się z warstwą ciemnego sosu karmelowego, bitą śmietaną, skropieniem karmelu, chrupiącym karmelem i cukrem.

Ale klient, Edward, złożył mobilne zamówienie z długą listą specyfikacji, w tym pięć bananów, dodatkową karmelową mżawkę, dodatkową bitą śmietanę, dodatkowy lód, dodatkową nakrętkę cynamonu, siedem dodatkowych porcji ciemnego sosu karmelowego i jedną pompującą karmel Crunch Mieszanka miodu, ekstra solone brązowe masło, pięć porcji pieczonego Frappuccino, siedem dodatkowych porcji chipsów Frappuccino, ciężka śmietana i mieszanki podwójne.

– Rany. Istnieje wiele prac konserwacyjnych. Jeden komentator zażartował: „ Myślę, że Edward jest singlem, wiedziałem, że to musi być aplikacja. Nikt na głos nie rozkaże mu nawiązania kontaktu wzrokowego.

READ  Odpłyń: boom w branży superjachtów podczas pandemii COVID | Korona wirus

Wkrótce inni bariści na całym świecie również udostępnili zrzuty ekranu zamówień od trudnych klientów, a oni również mieli niechęć do zajmowania się nimi.

Barista Starbucks podzielił się kieliszkiem Green Tea Creme Frappuccino z 29 dodatkowymi zmianami, pisząc: „To zamówienie przychodzi co dwa tygodnie”.

Tweet szybko skłonił innych baristów do podzielenia się swoimi koszmarnymi prośbami

Tweet szybko skłonił innych baristów do podzielenia się swoimi koszmarnymi prośbami

Jedna kobieta z Kalifornii udostępniła zdjęcie napoju z 11 dostosowaniami

Jedna kobieta z Kalifornii udostępniła zdjęcie napoju z 11 dostosowaniami

Szczególnie szokująca prośba o Green Tea Creme Frappuccino pojawiła się z 29 zmianami.  Co gorsza, powiedział kelner,

Szczególnie szokująca prośba o Green Tea Creme Frappuccino pojawiła się z 29 zmianami. Co gorsza, kelner powiedział: „To zamówienie przychodzi co dwa tygodnie”.

Barista udostępnił ostatnie zdjęcie, na którym klient dokonał bardzo trudnych zmian w zamówieniu zimnego napoju o smaku solonego karmelu (na zdjęciu)

Barista udostępnił ostatnie zdjęcie, na którym klient dokonał bardzo trudnych zmian w zamówieniu zimnego napoju o smaku solonego karmelu (na zdjęciu)

Podzielił się swoim ostatnim zdjęciem Caffè Misto, na które złożono kolejne 30 zamówień – w tym 24 pompy syropu – i podpisał: „Jestem gotowa na ciebie, ta”.

Trzeci napisał: „Stałem za kobietą, która miała głupotę i nalegała na podgrzanie jej do 37 stopni Celsjusza…” Nie 36, nie 38 – powiem różnicę. ”

Kolejna oferta na zamówienie Cherry Mocha Frappucino w San Diego w Kalifornii była tak długa, że ​​wymagała dwóch etykiet, aby pasowały do ​​wszystkich dostosowań.

Ktoś pokazał zamówienie na sok Dragonfruit Lemon Mango Juice z tak wieloma dostosowaniami, że etykieta była dłuższa niż kubek Venti.

Ale chociaż wprowadzanie pewnych korekt lub specyfikacji nie jest niczym niezwykłym – ludzie mogą wybrać inny rodzaj mleka lub dodatkową pompkę syropu – ta długa lista zmian oznacza, że ​​napoje trwają znacznie dłużej niż zwykle, co według baristy może wydłużyć kolejki.

Wielu wini za to modne napoje TikTok, wskazując na filmy z twórcami zamawiającymi zbyt skomplikowane napoje i dzielącymi się przepisami z obserwującymi.

READ  Pułap cen energii: najbardziej dotknięte obszary ujawniły się jako dwie na pięć rodzin z dziećmi dotknięte ubóstwem energetycznym | Wiadomości z Wielkiej Brytanii

Dziennikarz Yasar Ali napisał na Twitterze: „Niektórzy to wykrzyczę, ale myślę, że zamawianie takich szalonych drinków w Starbucks jest bardzo samolubne, a stało się to bardzo popularne, zwłaszcza dzięki TikTok”. „Nie obchodzi mnie, czy za to zapłacisz. To wciąż samolubne”.

Trendy: wielu wini za to modne napoje TikTok, wskazując na filmy twórców, które zamawiają zbyt złożone napoje i dzielą się przepisami z obserwującymi.

Trendy: wielu wini za to modne napoje TikTok, wskazując na filmy twórców, które zamawiają zbyt złożone napoje i dzielą się przepisami z obserwującymi.

Maya, która śledzi starbucksrecipeswithm na TikTok, udostępniła kilka wirusowych filmów z różnymi przepisami na napoje, w tym film przedstawiający Skittles Frappuccino, który polubiono 5,9 miliona razy

Maya, która śledzi starbucksrecipeswithm na TikTok, udostępniła kilka wirusowych filmów z różnymi przepisami na napoje, w tym film przedstawiający Skittles Frappuccino, który polubiono 5,9 miliona razy

Maya, która śledzi starbucksrecipeswithm na TikTok, udostępniła kilka wirusowych filmów z różnymi przepisami na napoje, w tym film przedstawiający Skittles Frappuccino, który polubiono 5,9 miliona razy

Na TikToker Anna, która występuje pod pseudonimem annaxsitar, udostępnia popularne filmy, na których sama zamawia niestandardowe napoje

Na TikToker Anna, która występuje pod pseudonimem annaxsitar, udostępnia popularne filmy, na których sama zamawia niestandardowe napoje

Inny barista, Kali Perry, który odwiedza @ kalip3rry, udostępnił filmy z instrukcjami dotyczącymi niestandardowych zamówień

Inny barista, Kali Perry, który odwiedza @ kalip3rry, udostępnił filmy z instrukcjami dotyczącymi niestandardowych zamówień

Inny barista, Kali Perry, który odwiedza @ kalip3rry, udostępnił filmy z instrukcjami dotyczącymi niestandardowych zamówień

„Dobra passa na moim lokalnym SB jest absurdalnie długa, dłuższa niż zwykle. Zapytałem baristę, co się dzieje. Inny komentator powiedział:„ Wiele osób zamawia drinki Tik Tok.

Inny napisał: „Kiedyś rysowałem baner z napisem„ TIKTOK DRINKS + 20 $ ”.

Starbucks powinien zatrudniać tylko jednego dodatkowego pracownika, który pije tylko Tik Tok. Musisz przyjść do sklepu, aby go zamówić, zobaczyć osobę, która go dla ciebie robi, abyś mógł docenić wykonaną pracę i obowiązkową napiwek w wysokości 5 USD ”, to zasugerował inny.

Na TikToker Anna, która występuje pod pseudonimem annaxsitar, udostępnia popularne filmy, na których sama zamawia niestandardowe napoje.

W jednym z 6,1 miliona polubień poprosiła pracownika Starbucks, aby zrobił z niego napój będący mieszanką jego dwóch ulubionych drinków – czymkolwiek są, niezależnie od tego, czy uważa, że ​​te dwa będą dobrze się wymieszać.

W międzyczasie niektóre filmy do drinków są w rzeczywistości zrobione przez samego baristę Starbucks.

Maya, ktokolwiek przechodzi Osadź tweeta Na TikTok udostępnił kilka wirusowych filmów z różnymi przepisami na napoje, w tym film przedstawiający Skittles Frappuccino, który został polubiony 5,9 miliona razy.

Inny barista, prawdopodobnie z Nowego Jorku, zamieścił szybkie zdjęcie prośby od wybrednego klienta, który chciał między innymi 34 pomp do syropu

Inny barista, prawdopodobnie z Nowego Jorku, zamieścił szybkie zdjęcie prośby od wybrednego klienta, który chciał między innymi 34 pomp do syropu

Zamówienie na Cherry Mocha Frappucino w San Diego w Kalifornii było tak długie, że wymagało dwóch etykiet

Zamówienie na Cherry Mocha Frappucino w San Diego w Kalifornii było tak długie, że wymagało dwóch etykiet

To zamówienie dotyczy Mango Dragonfruit Lemon, w tym tak wielu dostosowań, że plakat był wyższy niż Venti Cup

To zamówienie dotyczy Mango Dragonfruit Lemon, w tym tak wielu dostosowań, że plakat był wyższy niż Venti Cup

Udostępniłem również przepisy na waty cukrowe Frappuccino, Sunrise Frappuccino i nie tylko, z których wszystkie wymagają od klientów wielu skomplikowanych dostosowań swoich napojów.

Kolejny przechodzący barista, Cali Berry Osadź tweeta, Udostępnił również filmy z instrukcjami dotyczącymi niestandardowych zamówień.

W międzyczasie użytkownicy mediów społecznościowych byli zszokowani, słysząc, w jakim stopniu niektórzy klienci żądali ich zamówień.

„Rzadko kiedy chodziłem do Starbucks, spanikowałem i zawsze jadłem budyń karmelowy, mimo że chciałem spróbować czegoś nowego. Robię to od lat, wciąż nie pamiętam nawet, że rozmiar wtf to venti, a ty mi mówisz, ludzie rozumiem to w ten sposób! Obrzydliwe, ktoś napisał.

Drugi skomentował: „Nawet nie wiem, jaka jest połowa z tych rzeczy. Pracowałem tam jakieś 10 lat, kiedy nie było tak wielu opcji lol”.

Inny powiedział: „Starbucks powinien mieć dwie linie: jedną dla osób, które chcą prawdziwej kawy, a drugą dla każdego, kto jest tak narcystyczny”.

Inny napisał: Jak ludzie dostają się do tych zamówień? Skąd w ogóle będą wiedzieć, że przegapisz „pompkę” dowolnego napoju, którego chcą? A jak coś takiego miałoby smakować? Czy w tym momencie to już kawa? Zdumiewa mnie, że ludzie wydają takie rozkazy.

Ktoś napisał:

Ktoś napisał: „Nawet nie wiem, jaka jest połowa z tych rzeczy, pracowałem tam 10 lat temu, kiedy nie było tak wielu opcji lol” (na zdjęciu)