Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Na filmie widać ogromną kolejkę do oddania toreb TUI na lotnisku w Manchesterze, gdy pasażerowie czekają dziś rano godzinami

Na filmie widać ogromną kolejkę do oddania toreb TUI na lotnisku w Manchesterze, gdy pasażerowie czekają dziś rano godzinami

Wideo nagrane w Port lotniczy Manchester Tego ranka pojawiła się ogromna kolejka, aby zostawić torby TUI, ponieważ rodziny nadal uciekały na wakacje półsemestralne.

Materiał filmowy, nagrany około godziny 3.30, pokazywał linię wychodzącą z Terminalu 2 i biegnącą przez całą długość tunelu. Jeden z pasażerów powiedział Wieczór w Manchesterze Spędził dwie godziny w kolejce, zanim sprawdził swoje torby.

Powiedział, że kolejka „rosła” przez cały ranek. Inny pasażer powiedział na Twitterze, że kolejka TUI trwała około trzech godzin.

Czytaj więcej:Powiedz „setkom” pasażerów TUI przez TEXT Ich wakacje zostały odwołane po „ośmiu godzinach” oczekiwania na lotnisku w Manchesterze

Wynika to Chaotyczny weekend na lotnisku Z doniesieniami o pasażerach stojących w obliczu długich linii, utkniętych w samolotach na wiele godzin i mających problemy z bagażem. W sobotę i niedzielę Zgłoszono, że zrzut bagażu TUI jest zbyt zajęty Z linią wystającą poza stację.

W sobotę Joe Darbyshire powiedział: mężczyźni „Spodziewałem się, że kolejka TUI będzie zła”, ale to, czego doświadczyłem, było „gorsze”. „Kolejka to mniej więcej długość łącza ze stacji i z Radissona do T2” – powiedziała.

„Spodziewaliśmy się, że kolejki będą kiepskie i może około godziny, ale jest jeszcze gorzej. Mamy tylko nadzieję, że ochrona nie jest zbyt długa. Zarezerwowaliśmy salonik dla kadry kierowniczej, ale nie sądzę, abyśmy kiedykolwiek mieli tam czas. Dojście do wejścia T2 zajęło nam ponad godzinę. Jest ogromna kolejka do zrzucania bagaży.

Zanim udał się do ochrony, Joe powiedział, że zajęło mu półtorej godziny, zanim dotarł do kolejki dostaw. „Możesz zrozumieć, dlaczego ludzie przyjeżdżają tak wcześnie, kiedy jest tak” – dodała. „To nie jest najlepszy sposób na rozpoczęcie wakacji”.

W weekend rzecznik TUI powiedział, że lotnisko w Manchesterze było bardzo zatłoczone ze względu na rozpoczynający się w maju semestr, a członkowie zespołu TUI „ciężko pracowali, aby prześwietlić wszystkich” i „zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zmniejszyć kolejki”. W piątek (27 maja) TUI wydała oświadczenie przepraszające osoby dotknięte opóźnieniami lotów.

READ  Czego nie możesz zrobić od 17 maja - wszystkie rzeczy nadal są zakazane | Wielka Brytania | Aktualności

W oświadczeniu TUI powiedział: „Chcielibyśmy przeprosić niektórych naszych klientów, którzy doświadczyli opóźnień lotów w ostatnich dniach. Jako największy operator turystyczny w Wielkiej Brytanii, naszym priorytetem jest bezpieczne zabieranie klientów na wakacje”.

„Nadal ściśle współpracujemy z naszymi partnerami lotniskowymi, aby monitorować sytuację i nadal zapewniać naszym klientom jak najlepsze wrażenia z wakacji. Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować wszelkie opóźnienia lotów, które mogą wystąpić od czasu do czasu z różnych przyczyn operacyjnych ”.

„W rzadkich przypadkach, w których zdarzają się opóźnienia lotów, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wesprzeć naszych klientów, zapewniając bezpośrednią komunikację i zapewniając zakwaterowanie i transfery nocne w razie potrzeby, a także posiłki i napoje. Chcielibyśmy przypomnieć klientom, aby tego nie robili więc przybywają na lotnisko zbyt długo przed odlotem, ponieważ może to przyczynić się do opóźnienia w kolejce terminala.

„Standardowa odprawa rozpoczyna się co najmniej dwie i pół godziny przed odlotem w przypadku lotów krótko- i średniodystansowych oraz co najmniej trzy i pół godziny przed odlotem w przypadku lotów długodystansowych. Na niektórych lotniskach możemy zaoferować codzienną pre-bag usługi i torby do samodzielnego zrzucania. Więcej informacji na temat tych usług, a także naszych wskazówek, jak maksymalnie usprawnić korzystanie z lotniska, znajdziesz tutaj”.

W niedzielnym oświadczeniu lotnisko w Manchesterze przeprosiło pasażerów za zakłócenia i wyjaśniło, że opóźnienia w odprawie i odbiorze bagażu były odpowiedzialnością linii lotniczych i obsługi naziemnej, które świadczą własne usługi.

Dodali, że są „w kontakcie z odpowiednimi zespołami zarządzającymi wyższego szczebla linii lotniczych i zabiegami naziemnymi”, aby „zrozumieć przyczynę tych problemów” i powiedzieli, że będą wspierać ich wysiłki na rzecz jak najszybszego rozwiązania tych problemów.

Przeczytaj więcej dzisiejszych najważniejszych wiadomości tutaj