Po otwarciu w zeszłym tygodniu czterech nowych lokalizacji, marka stacji paliw osiągnęła nowy kamień milowy w swojej sieci detalicznej.
Moya osiągnęła nowy kamień milowy dla swojej sieci detalicznej paliw w okresie ciągłego rozwoju w Polsce. Marka stacji paliw otworzyła w zeszłym tygodniu cztery nowe lokalizacje, osiągając 381 lokalizacji w całym kraju.
Nowe stacje zlokalizowane są w Jaszczurowej, Bestwinie, Woli Przedborskiej i Przemyślu. To kolejny krok w konsekwentnej strategii ekspansji firmy, której sponsorem jest Anwim SA, jej właściciel i operator sieci. Firma osiągnęła tempo wzrostu blisko kilkudziesięciu nowych placówek rocznie, dążąc do osiągnięcia łącznie 500 stacji do końca 2024 roku.
Obecnie Moya jest jedyną marką w Polska Zawiera trzy różne rodzaje stacji: tradycyjną, która obejmuje przystanek i przystanki Caffe Moya; Automatyczny, który jest przeznaczony wyłącznie dla flot i samoobsługi; oraz Express, format oferujący alternatywę dla klientów indywidualnych i korporacyjnych.
Oprócz wzrostu, Moya wprowadziła rabat na paliwo do 30 centów za litr na swoich stałych stacjach i 20 centów na ekspresowe lokalizacje samoobsługowe. Rabat nie podlega żadnym warunkom, a klienci muszą tylko wpisać kod 0710 i zatankować, aby uzyskać dostęp do rabatu w kontekście podwyżek cen spowodowanych europejskim kryzysem energetycznym.
Powiązane treści
omówić
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Polscy konserwatyści ostrzegają przed „brukselską elitą” przed wyborami
Polska „oczywiście” byłaby zainteresowana kanadyjskim LNG: Duda
Transmisja na żywo w Polsce: Śląskie Rebels vs Kraków Kings, 28 kwietnia, 15:30 CET (15:30, 9:30 EDT)