Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Lulu ogłasza promocję „Smak Polski”.

Lulu ogłasza promocję „Smak Polski”.

Hipermarket Lulu zaprezentował ofertę „Polski Smak” w swoich oddziałach na terenie Kataru. Festiwal „Smaki Polski” trwa do 1 marca i jest wyjątkowym świętem kulturalnym i kulinarnym, podczas którego prezentowane są liczne polskie produkty spożywcze, od owoców po nabiał. Wystrój o tematyce polskiej dodaje kolorytu świątecznej atmosferze. Ceremonii otwarcia, która odbyła się w placówce Lulu Lulu Island, przewodniczył Ambasador RP Janusz Jancki, w obecności Międzynarodowego Dyrektora Lulu Group dr Muhammada Altafa oraz polskiej delegacji. W restauracji Polka Kiosk, pierwszej polskiej restauracji w Katarze, można było gotować na żywo i degustować tradycyjne dania kuchni polskiej. W przemówieniu podczas ceremonii otwarcia Ambasador Janke podziękował Lulu Group za podjęcie niezbędnych kroków w celu zorganizowania promocji „Smaki Polski”, która promuje polskie produkty w Katarze. „Promocja podkreśla współpracę Polski z Grupą Lulu. Promocja jest ważna, ponieważ ukazuje bogatą żywotność sektora rolno-spożywczego w Polsce. Polska słynie z jakości i smaku swoich produktów mlecznych. Polska oferuje wiele z tych produktów w Lulu. Lulu, dzięki swojej zdolności przyciągania kupujących i łatwemu dotarciu do klientów, jest najlepszym miejscem do sprzedaży polskich produktów” – powiedział poseł Gulf Times. Janke powiedział, że pierwsza tego typu inicjatywa w Katarze „Smak Polski” daje odwiedzającym możliwość poznania polskiej kuchni. Janke wyraził pewność, że oferta „Smak Polski” otworzy nowe drzwi dla polskich produktów do Kataru i na Bliski Wschód oraz wyraził chęć zacieśnienia relacji z Lulu w regionie w celu stworzenia rynku dla produktów spożywczych. „Katar jest ważnym rynkiem dla Polski i bramą na rynek regionalny. Nie możemy się doczekać, aby sprowadzać do regionu więcej produktów i poszerzać obszary współpracy z Grupą Lulu i agencjami rządowymi, wykorzystując jednocześnie potencjał rynku regionalnego. Takie inicjatywy przyniosą korzyści rolnikom i podmiotom gospodarczym w Polsce” – dodał. Czasy KhaleejaDr Altaf powiedział, że Lulu chętnie wprowadza na rynek polskie produkty, a smak Polski to strategiczny krok w kierunku planów ekspansji Lulu w regionie Europy Środkowej. „Sieć detaliczna. Pomysł Lulu zakłada rozpoczęcie od Polski, która jest wschodzącym hubem produkcji żywności. Kraj ten jest świecącą gwiazdą, jeśli chodzi o produkcję” – powiedział, dodając, że Lulu będzie gospodarzem promocji „Smaki Polski” w nadchodzące lata z dodatkami. Dr Altaf zauważył, że promocja jest kontynuacją ubiegłorocznej wizyty delegacji Lulu w Polsce i wprowadzeniem do nadchodzących projektów. „Polska jest krajem, w którym Grupa LuLu planuje dalszą ekspansję, planuje utworzenie centrów zaopatrzenia i eksportu. Współpracujemy z kilkoma krajami europejskimi, w których grupa tworzy jednostki zaopatrzenia i przetwórstwa żywności. Ma to na celu zapewnienie dostępności żywności, nieprzerwane dostawy i stabilne ceny na rynku.” Dyrektor Międzynarodowy Lulu Group powiedział, że Lulu chętnie wspiera lokalne inicjatywy produkcyjne i rolników w Katarze i na całym świecie przy wdrażaniu innowacyjnych inicjatyw. „Lulu dokłada wszelkich starań, aby zapewnić globalne bezpieczeństwo żywnościowe, jednocześnie rozwijając skrzydła na większą liczbę regionów” – stwierdził. Promocja obejmowała szeroką gamę produktów znanych, polskich marek, w tym ekskluzywne produkty sprowadzone specjalnie na wydarzenie. Zwrócono uwagę, że Grupa Lulu podpisała dwa protokoły ustaleń z polskimi agencjami rządowymi, Portem Lotniczym Olsztyn Mazury oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu, wzmacniając swoje zaangażowanie w regionie Europy Środkowej. Na mocy pierwszego protokołu ustaleń Lulu Group utworzy na lotnisku Olsztyn-Mazury obiekt, który będzie dostarczał, pakował i eksportował świeże produkty, takie jak jabłka, jagody, sery, mięso i inne pakowane produkty spożywcze na Bliski Wschód, do Afryki Północnej, Indii i Dalekiego Wschodu. Regiony wschodnie. Drugie porozumienie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu usprawni procesy inwestycyjne i operacyjne Grupy Lulu w Polsce oraz otworzy nowe możliwości w różnych sektorach biznesowych.

READ  Polska oferuje koncesje na trzy nowe strefy morskiej energetyki wiatrowej