Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

James May i James O’Brien kpią z „najtwardszego dyrektora w Wielkiej Brytanii” w związku ze skargą dotyczącą świątecznej reklamy M&S

James May i James O’Brien kpią z „najtwardszego dyrektora w Wielkiej Brytanii” w związku ze skargą dotyczącą świątecznej reklamy M&S

dawny maksymalna prędkość Prowadzący program James May był jedną z osób, które naśmiewały się z „najtwardszej dyrektorki szkoły w Wielkiej Brytanii” w związku z jej wybuchem przeciwko świątecznej reklamie M&S.

Catherine Birbalsingh, dyrektorka Michaela Community School na Wembley, napisała mocno sformułowany list otwarty, w którym krytykuje kampanię, zarzucając jej kładzenie „dwóch palców” na tradycyjnych wartościach.

W reklamie pojawiło się wiele gwiazd, w tym piosenkarka pop Sophie Ellis-Bextor. Dziwne oko Pułkownik Tan France, W Teda Lasso Można zobaczyć gwiazdę Hannah Waddingham wypuszczającą świąteczne czapki z armatki śnieżnej, palącą kartki świąteczne i rzucającą zabawkami.

„Czuję się w obowiązku napisać do Was, aby wyrazić moje głębokie rozczarowanie i złość w związku z Waszym ogłoszeniem na Boże Narodzenie 2023 r.” – napisała Birbalsingh w liście, który udostępniła na X/Twitterze.

„Jako nasz narodowy skarbiec macie obowiązek podtrzymywać ducha Świąt Bożego Narodzenia wśród naszych dzieci.

„Kiedy nasz naród klęczy, próbując utrzymać się na duchu w związku z tym, co możemy wspólnie osiągnąć, nie jest to czas, aby zachęcać ludzi do ignorowania inspirującego świątecznego ducha poświęcenia, wdzięczności i dawania z siebie. i pieniądze na pomoc bliźnim, i śmiech dzieci, I magiczne opowieści o Świętym Mikołaju, dobroć i piękno, które zamiast tego każą nam „robić dla siebie, co chcemy”.

Catherine Birbalsingh opisywana jako „najtwardsza dyrektorka w Wielkiej Brytanii”

(Władze Palestyńskie)

Birbalsingh kontynuował: „Prowadzę szkołę w śródmieściu Londynu, w której codziennie staramy się zaszczepiać naszym dzieciom wartości przyzwoitości. Kiedy Marks and Spencer kładzie nacisk na te wartości, utrudnia to nam życie jako nauczycieli oraz tłumi mobilność społeczną i szczęście naszych dzieci, zwłaszcza tych znajdujących się w niekorzystnej sytuacji.

READ  Meghan Markle poprosiła swojego lokaja o przejęcie wycieczki po kawie księcia Harry'ego: Źródło

Na podstawie postaci Ebenezera Scrooge’a z powieści Charlesa Dickensa KolędaPani Birbalsing upierała się, że „w Bożym Narodzeniu nie chodzi o egoizm” i powiedziała Marks & Spencer, że musi ono „wskazać nam drogę za pomocą podnoszących na duchu reklam, które celebrują wartości, które ucieleśnia Scrooge”.

Zaapelowała o usunięcie reklamy, bo „można zrobić lepiej”.

„Chcemy, aby nasze dzieci robiły coś więcej, niż tylko istniały, jak stary Ebenezer, budując swój łańcuch. Chcemy, aby nasze dzieci żyły” – podsumowała. „Proszę, nie podważajcie nas w tym przedsięwzięciu”.

Piosenkarka Sophie Ellis-Bextor pojawia się w świątecznej kampanii Marks & Spencer (M&S/PA)

Wiadomość Birbalsingh została powszechnie wyśmiana ze względu na jej poważny ton, a wielu czytelników zastanawiało się, dlaczego tak bardzo zdenerwowała ją świąteczna reklama sprzedawcy.

„Czy czujesz się dobrze?” Jedna z osób zapytała, podczas gdy zespół rockowy z Sheffield, Reverend and the Makers, zapytał: „Czy poczułeś ból, kiedy koń kopnął cię w głowę?”

„Co za strata czasu” – stwierdził inny krytyk w odpowiedzi na post pani Birbalsingh. „Opowiadasz się za zachowaniem bardziej powierzchownych i komercyjnych aspektów Świąt Bożego Narodzenia, ignorując jednocześnie stres i napięcie psychiczne i finansowe, jakie idealna sytuacja powoduje dla rodzin borykających się z trudnościami. Haniebne.

James May, gospodarz serialu Prime Video Wielka wycieczka Z poprzednim maksymalna prędkość Współgospodarze Jeremy Clarkson i Richard Hammond skomentowali: „Dobry Boże. Marks & Spencer nie jest naszym „sklepem krajowym”. To byłby John Lewis. Marks & Spencer to nasz krajowy dostawca spodni. Podejmij to we właściwy sposób. Jesteś nauczycielem”.

Gospodarz LBC Radio James O’Brien napisał na Twitterze: „Być może najlepsze relacje z parodii wracają teraz do domu. W mieście pojawił się nowy dzieciak i są super fajni. Szczególnie rzeczy Scrooge’a są zabawne. geniusz.”

READ  Huby ITV organizują konkurs kulinarny Gordona Ramsaya The Next Level of Chefs

„To całkiem interesujące, jak szaleni są teraz wszyscy” – powiedziała dziennikarka Imogen West Knights.

Na początku tygodnia firma M&S przeprosiła po opublikowaniu na Instagramie fragmentu swojej świątecznej reklamy, na której widać płonące w ogniu kapelusze w tradycyjnych bożonarodzeniowych kolorach: czerwonym, zielonym i srebrnym. Niektórzy twierdzili, że zdjęcie było niestosowne, ponieważ kapelusze przypominały kolory flagi palestyńskiej.

Do zdjęcia dołączyła następujący podpis: „W te Święta rób to, co kochasz… na przykład odmawiaj papierowym kapeluszom”. Powiedział, że umieścił hashtag #LoveThismasNotThatmas. M&S stwierdziła, że ​​fragmenty reklamy udostępnionej na Instagramie zostały nagrane w sierpniu, kilka miesięcy przed niespodziewanym atakiem Hamasu na Izrael 7 października.

„Dzisiaj udostępniliśmy fragment zdjęć z naszej reklamy odzieży świątecznej i domowej, która została nagrana w sierpniu” – czytamy w oświadczeniu sprzedawcy. „Przy kominku pokazałam tradycyjne papierowe czapki świąteczne w świątecznych kolorach czerwieni, zieleni i srebra.

„Chociaż chcieliśmy pokazać, że niektórzy ludzie nie lubią nosić papierowych czapek świątecznych w okresie świątecznym, usunęliśmy post po komentarzach i przeprosiliśmy za wszelkie niezamierzone szkody, które mogły zostać spowodowane”.