Nielsen Cresanote rozszerzył swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo na Polskę.
Crossonate Metadata umożliwi subskrybentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i serwisy streamingowe, wzbogacenie rozrywki, jaką zapewniają polskiej publiczności, poprzez odtwarzanie większej liczby piosenek w popularnych programach lokalnych i globalnych.
Według firmy Nielsen średni czas oglądania telewizji w Polsce w 2020 roku jest według Graceland niezmiennie wysoki. W tych warunkach dostawcy telewizji muszą zapewnić przydatne funkcje nawigacji, wyszukiwania i odkrywania treści, które ułatwiają wizję i lojalność.
Zdaniem Raymonda von Rammstonga, dyrektora produkcji Gresenote, „Dzięki ponad 200 linearnym kanałom telewizyjnym na linii globalnych i lokalnych usług na żądanie widzowie w Polsce stoją w obliczu kontrowersji związanych z wyborem ze względu na dużą zawartość treści.
„ Pomagając w łączeniu widzów za pomocą seriali thrillerów, które trzeba zobaczyć, takich jak Chilka, głównych wydarzeń sportowych, takich jak długotrwałe seriale, takie jak „ M Jack Milosk ” lub turnieje drużynowe UEFA Euro 2020, dostawcy Graysonot mogą rozwijać swoje firmy, zapewniając ulepszonych użytkowników doświadczenie. „
Związane z
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Rozszerzenie sezonu EA Sports WRC 2024
W Polsce otwarto 115-kluczowy hotel Element by Westin® Wrocław
UE zgadza się pomóc w rozpoczęciu magazynowania 5,4 GWh w Polsce – pv International Magazine